Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Stephan » wo jun 14, 2006 8:32 pm

Pluizer schreef:Binnenkort komen we trouwens ook met een Stephan 2.0 op de markt, met verbeterde slijmen-bij-Pluizer optie!

Als jij Rockerduck bent vind ik je een verdraaid vervelend mannetje. Ik slijm bij Pluizer? Waarom zou ik dat doen? Kom met een voorbeeld, s.v.p.
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Stephan 2.0 » wo jun 14, 2006 8:34 pm

Ik ben een verbeterde versie van Stephan. Ik kan nóg beter zingen. Lallaalalallalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalaáááárghhhhhhghhggahagagagahagahagahaggahgahagagagahhagahghagahoeoegeoeoegegeoieeghehehehehehehehehheheheheheheee
Stephan 2.0
 

Berichtdoor Rockerduck 2.0 » wo jun 14, 2006 9:17 pm

<test.. test.. one, two, three..>

Schande! Het is een schande! Alle aliassen zijn tegen Rockerduck en komen van 1 persoon! Toevallig hoor, telkens die gasten die reageren als ik weer iets doms schrijf. :rolleyes: Iedereen is tegen Rockerduck. Pluzier z'n schuld! Zie mijn leed. Read all about it!

<system overheated>
<shutting down>
Rockerduck 2.0
 

Berichtdoor Advocaat » wo jun 14, 2006 9:51 pm

Leuk, Pluizer. Alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden.

(Nee, dan hoeft mijn cliënt niét op te passen. Wat bent u weer voorspelbaar.)

Als u wilt, kan ik een leven voor u regelen, als u uit de cel komt, dan hoeft u de leegte in uw bestaan niet meer op te vullen met lastercampagnes.
Advocaat
 

Berichtdoor Koning McSalomon » wo jun 14, 2006 9:57 pm

Advocaat schreef:Leuk, Pluizer. Alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden.

(Nee, dan hoeft mijn cliënt niét op te passen. Wat bent u weer voorspelbaar.)

Als u wilt, kan ik een leven voor u regelen, als u uit de cel komt, dan hoeft u de leegte in uw bestaan niet meer op te vullen met lastercampagnes.

Koninklijk Veto. Dit kunnen wij niet toestaan. Celstraf zonder verdediging. U bent in overtreding.
Pluizer is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Al zullen we Stephan in tweeën moeten zagen, het recht zal zegevieren!
Koning McSalomon
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » wo jun 14, 2006 10:09 pm

Advocaat schreef:Leuk, Pluizer. Alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden.

Tsss. Alles wat ik NIET zeg ook!

Advocaat schreef:(Nee, dan hoeft mijn cliënt niét op te passen. Wat bent u weer voorspelbaar.)

Huh? Waarom zou je oppassen als alle hoop verloren is? De Rockerduck Files spreken voor zich. Rockerduck schrijft zijn eigen zwartboek. Laat hij het op de markt brengen, dan kan hij straks de proceskosten betalen! (nja!)
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor Advocaat » wo jun 14, 2006 10:14 pm

Mijn cliënt laat weten alle forumgangers van harte uit te nodigen zijn postgeschiedenis te lezen. Hij juicht dit zelfs toe. Hij verklaart niets te verbergen te hebben. Tevens vind hij het een goed idee om forumgangers zélf een oordeel over hem te laten vormen, zonder een partijdige tweede man er tussen, die alles misinterpreteert of uit zijn verband rukt. Gaat u gang, dus.
Advocaat
 

Berichtdoor bijna alle forumgangers » wo jun 14, 2006 10:19 pm

Oke. Bij deze. Wij zijn de jury.

(blader, blader, scroll, scroll)

Nee maar, wat lezen we hier? :O Nee maar, wat lezen we daar? :O

Ons oordeel:
Rockerduck is de rotte appel van ons forum!
bijna alle forumgangers
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » wo jun 14, 2006 10:22 pm

Ziet u, dames en heren? Dat was slechts een demonstratie van wat ik allemaal kan. Zonder moeite neem ik een alias aan en imiteer ik bijna alle forumgangers. Ik zal niet rusten voordat iedereen die niet 100% tegen mij opslijmt, verguisd is. Ik laat mij niet tegenhouden door dew feiten, wat mij ook zo goed maakt. Nja.
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor geschokte McDucker » wo jun 14, 2006 10:34 pm

Ik wil de echte Pluizer terug!

Rockerduck heeft onze mascotte Pluizer weggepest en gedemoniseerd. Rockerduck wil de macht overnemen en via zijn advocaat kindertjes van McDuck aanklagen. Niemand is veilig meer.

Vroeger, met Pluizer erbij, was het hier tenminste gezellig en Artistiek Verantwoord. Nu hangt hier een vieze lucht omdat de onderbuik van Rockerduck de rede verstikt.

Help! Pluizer help!
geschokte McDucker
 

Berichtdoor Advocaat » wo jun 14, 2006 10:40 pm

geschokte McDucker schreef:Ik wil de echte Pluizer terug!

Rockerduck heeft onze mascotte Pluizer weggepest en gedemoniseerd. Rockerduck wil de macht overnemen en via zijn advocaat kindertjes van McDuck aanklagen. Niemand is veilig meer.

Vroeger, met Pluizer erbij, was het hier tenminste gezellig en Artistiek Verantwoord. Nu hangt hier een vieze lucht omdat de onderbuik van Rockerduck de rede verstikt.

Help! Pluizer help!

Mijn cliënt laat weten niet rechts, maar links te zijn, en derhalve niet over een onderbuik te beschikken.
Advocaat
 

Berichtdoor Rockerduck's last words » do jun 15, 2006 12:22 am

http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 2893#p2893

2006-06-06 22:14:32, Rockerduck schreef:Nee, lekker forum hebben jullie hier hoor. Een Talpa-aanbidder die gehersenspoeld is door de commercie, een neuroot die zich verschuilt achter honderden aliassen en na iedere door hem uitgelokte ruzie snottert dat het hem spijt, een homofoob die anderen wil voorschrijven hoe ze moeten leven, een lurker die alleen maar wacht tot de shit de fan weer hit om vervolgens lekker anoniniem te gaan zitten stoken, en nog een groepje extremistische religieuzen die anderen verketteren als ze niet geloven dat de aarde in 6 dagen is gemaakt... En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar dat doe ik niet. Ik ga er vandoor en keer niet meer terug. Jullie mogen het hebben, jullie forum. Hiep hiep hoera, de onderbuik heeft het gewonnen van de rede!

Ik heb hier niets meer te zoeken.

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door Rockerduck's last words op zo feb 11, 2007 5:39 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck's last words
 

Berichtdoor geschokte McDucker » do jun 15, 2006 12:30 am

Rockerduck belooft niet meer te reageren, en stuurt een advocaat op ons af.
Dat is tegenspraak. Rockerduck belazert de boel. Rockerduck wil McDuck overnemen.

Pluizer! Help!
geschokte McDucker
 

Berichtdoor Rockerduck 2.0 » do jun 15, 2006 12:32 am

Wraak! Revolutie! McDuck is van mij. Ik ben de keizer!
Rockerduck 2.0
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » do jun 15, 2006 12:36 am

Rockerduck is de beste! Knielt voor Rockerduck. Rockerduck is jullie keizer. (NJA!)

Wat een schatje, die Taïda.
Pluizer 2.0
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron