Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Grutjes » za jun 17, 2006 2:15 am

Jongens, hou nou toch op met dat gezeur over die Pluizer! Er is op het hele internet geen forum meer te vinden dat niet beheerst wordt door gezwets over deze charlatan. Als we het hebben over de wereld die Rockerduck heeft geschapen, laten we dan zwijgen over griezel. Hij zit in z'n eigen enge wereldje, nou laat 'm daar blijven, samen met z'n fans. Met McDuck heeft het geen bal te maken, ik kan iedereen verzekeren dat er bij de ware McDuckfans (inclusief de makers van het forum) geen hond is die niet een hartgrondige hekel heeft aan dit omhooggevallen schertsfiguur . Bij het lezen van z'n berichten bekruipt mij persoonlijk een gevoel van misselijkheid en razernij; hoe kan iemand het fijnzinnige, volmaakt uitgebalanceerde, prachtige Rockerduck-universum zo verkrachten. Maar de arme man kan er helaas niets aan doen- hij heeft een gestoorde geest. Okee, laten we coulant zijn: 2 jaar cel met TBS, onvoorwaardelijk, en laten we er verder nooit meer over praten.
Grutjes
 

Berichtdoor anti-Stephanist » za jun 17, 2006 2:18 am

Ik ben het er helemaal mee eens dat Rockerduck VEEL beter dan Pluizer is, maar ik vind het niet echt gezond om zo over Pluizer te praten. Ik vind zijn berichten leuk om te lezen, en ik heb er noch nooit het idee bij gekregen dat Pluizer niet goed bij z'n hoofd is. Waarom denk je dat eigenlijk?
anti-Stephanist
 

Berichtdoor Japie » za jun 17, 2006 2:23 am

Toch heb ik het idee dat op dit forum een aantal zogenoemde 'ware' McDuckfans zitten, die zeker geen hekel hebben aan Pluizer, onder andere ik. Tuurlijk, ik kan zeker niet zeggen dat Pluizer bescheiden is, maar zijn berichten zijn toch zeker niet de minste.
Om maar even van de discussie Rockerduck vs. Pluizer af te wijken, ik vind zijn berichten een stuk beter dan de gemiddelde spambot.
Japie
 

Berichtdoor geschokte McDucker » za jun 17, 2006 2:29 am

Overdrijven is ook een vak, he?? Of was het nou 'overdrijven is ook een kunst'?? Whatever.. In ieder geval lezen heel veel 'echte' McDuck-fans (wat zijn dan 'on-echte' fans??) Pluizer's berichten met veel liefde en plezier. Zo ook ik. Heerlijk hoe die vleermuis de gevoelens van Rockerduck en Stephan verder uitdiept en ze ietwat sentimenteler maakt. Hieerlijk ook die fascinatie van hem voor Montoyaruler3. Je kunt zoveel uit zijn berichten leren en tegelijkertijd vermaakt worden!
geschokte McDucker
 

Berichtdoor Grutjes » za jun 17, 2006 2:40 am

Rockerduck met Pluizer vergelijken is net zoiets als Bach vergelijken met U2. Het laatste klinkt wellicht wel wat licht en makkelijk in de oren, uiteindelijk is het toch pulp. Geen enkele McDucker kan zelfs maar enigszins tippen aan Rockerduck. Zijn minst goede berichten staat nog huizenhoog boven het beste van de allerbesten: Keessie, Ferdi, en vooral STEPHAN.
Hele volksstammen verdringen zich om de Grote Pluizer te eren, het doet denken aan het sprookje van De Kleren Van De Vleermuis, op een gegeven moment roept Rockerduck dat de arme man gaan kleren draagt.
Pluizer kan best leuk schrijven, maar van het Rockerduck- universum moet-ie afblijven. Over z'n schrijfkunst heb ik het niet eens; die bestaat eenvoudigweg niet.
De naam Rockerduck en Pluizer in een zin noemen is ernstige blasfemie; dat de dader getroffen worde door donder en bliks..KGGGGTTTTT!

AAAAArgh!!!!
Grutjes
 

Berichtdoor Huh? » za jun 17, 2006 2:52 am

Sommige doen net of ze er één moeten kiezen, maar je kan toch ook Rockerduck én Pluizer goed vinden :?
Huh?
 

Berichtdoor montoyaruler3 » za jun 17, 2006 10:06 am

rockerduck is beter, want die bemoeit zich niet met deze onzin, pluizer daarentegen verzint al deze onnozele berichten, en meent daarmee de bink uit te hangen, maar dat is hij nu eenmaal niet. hulde aan rockerduck! o/
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Kwalpa » za jun 17, 2006 12:06 pm

montoyaruler3 schreef:rockerduck is beter, want die bemoeit zich niet met deze onzin, pluizer daarentegen verzint al deze onnozele berichten, en meent daarmee de bink uit te hangen, maar dat is hij nu eenmaal niet. hulde aan rockerduck! o/

Rockerduck's last words over Montoyaruler3:
"Nee, lekker forum hebben jullie hier hoor. Een Talpa-aanbidder die gehersenspoeld is door de commercie"

hulde aan aan rockerduck!
o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/
o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/ o/
Kwalpa
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » za jun 17, 2006 6:49 pm

Rockerduck is een ego-centrisch mannetje dat ineens vrede wil sluiten, maar wel nadat hij de boel heeft afgeblaft. Pluizer heeft geprobeerd om zoete broodjes met Rockerduck te bakken, maar Rockerduck draait dat later om, op grove onbeschofte wijze. Alsof Pluizer als een zondaar bij pastoor Rockerduck heeft zitten biechten. Rockerduck is onbetrouwbaar. Rockerduck provoceert en gaat dan het heilige boontje uithangen.
Zo heeft Rockerduck ook veel van Jopie en Pluizer uitgelokt, met z'n goeie ouwe tijd. Om achteraf te doen alsof hij zich met tegenzin door de gruwel heeft heengewerkt.
Rockerduck doet alles om aandacht te krijgen. Expres verkeerd samenvatten, ontkennen, expres door blijven gaan, en dat alles ter ere van zichzelf. Wie protesteert krijgt mag ongestraft een grote smoel krijgen, anders loopt Rockerduck weg. (En dan hebben we Ridder ter Geit die doet alsof Rockerduck het slachtoffer is!)

Rockerduck is leuk omdat hij zich overal druk om maakt en geen opmerking over zijn kant kan laten gaan. Waar je bij Stephan en Harry al snel bent uitgepraat, krijg je van Rockerduck de ene langdradige trens na de andere. En uiteindelijk zegt Rockerduck dat hij een sociaal leven heeft en biedt de vrede aan.
Moet Pluizer daar op in gaan? Dan brult Rockerduck de eerstvolgende keer dat Hij (Rockerduck) zo goed was om vrede te sluiten, maar dat de ánder deze vrede verbreekt. Je kunt dus beter geen vrede sluiten met Rockerduck de onbetrouwbare. Eerdere pogingen liepen uit in verraden Rita's en in het graf ronddraaiende dichters.

En dan roept Rockerduck dat het rollenspel onzin is. Dat is ook zo eng. Rockerduck zegt zoiets niet in een rol, nee, hij méént het echt. Dat is het griezelige aan Rockerduck: zijn zichzelf vererende overtrokken rechtvaardigheids gevoel. Rockerduck is goed en het forum is slecht. Wie trapt erin? Altijd wel iemand, en dan is Rockerduck gesterkt.
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » za jun 17, 2006 7:10 pm

Gewoon alleen al de gedáchte dat Rockerduck echt probeert om iemand te hartgrondig kwetsen met een dode dichter. Een dichter die deze persoon kort ervoor ontmoet heeft, in droevige omstandigheden. Dat je zoiets gebruikt om een internetdiscussie te winnen, is beneden alle peil. Ver beneden alle peil. Dan ben je vals, wanhopig, of beide.

Laat "Rockerduck" voor de goede orde maar eens bewijzen dat hij echt een mens is. Zijn echte naam en woonplaats kunnen evengoed een woordspeling zijn. Rockerduck speelt verstoppertje. Want internetmensen zijn hem te min. Nee, die hebben geen leven, weet Rockerduck ons met trots toe te bijten.

Is Rockerduck misschien een Alberto, Jopie of Stamboomjager? Ik wil die optie toch even genoemd hebben. Wie neemt wie in de maling?
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » za jun 17, 2006 7:13 pm

Pluizer 2.0 schreef:Gewoon alleen al de gedáchte dat Rockerduck echt probeert om iemand te hartgrondig kwetsen met een dode dichter.

moet zijn: ... om iemand hartgrondig te kwetsen met een dode dichter.
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor gezond verstand » za jun 17, 2006 7:23 pm

Pluizer, kap met deze tijdverspilling en ga het creativiteit-topic beantwoorden. Daar zitten mensen die iets willen bouwen. Laat de goeden niet onder de slechten lijden.
gezond verstand
 

Berichtdoor Pluizer 2.0 » za jun 17, 2006 7:29 pm

Ik ben beledigd door Rockerduck en door Montoyaruler3. Ik MOET ze dus beantwoorden. Anders denkt iedereen dat ze gelijk hebben. Ik MOET bewijzen dat ik geen verveel ben. Ik MOET bewijzen dat het me niets doet. Ik MOET bewijzen dat ik wél een sociaal leven heb. Ik MOET bewijzen dat ik niet dwangmatig bezig ben.
Want ze hebben me beledigd! Ik MOET daar tegenin gaan. Het MOET!

Laat de goeden maar wachten op me. Eerst de slechten vertellen dat ze slecht zijn, en zodoende water naar de tsunami dragen. Erg nuttig. (nja!)
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 17, 2006 8:08 pm

Tsk. Ik heb nooit gezegd dat Rockerduck het slachtoffer is. Ik zei alleen dat ik vond dat hij hier hoorde. Ik heb niets gezegd over de andere forumgangers met betrekking tot het weggaan van Rockerduck.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 17, 2006 8:11 pm

Om het even toe te lichten, ik schreef dit:

Nou, dat valt tegen. Hij toont weinig respect voor de andere forum-gangers met de laatste opsomming. Maar hij hoort op dit forum. Dus laat hem toch blijven! Het is toch fijn als er veel andersdenkenden zijn om mee te praten?

Ik bedoelde dat Rockerduck weinig respect voor de andere forum-gangers toonde, maar op het forum hoort en daarom moet blijven. 'Laat hem toch blijven!' bedoelde ik in de zin van dat hij moet blijven, dus niet naar jullie gericht. 'Het is toch fijn als er andersdenkenden zijn om mee te praten?' was weer aan Rockerduck gericht, als argument voor hem om niet weg te gaan. Ik vond het juist jammer dat hij weggaat OMDAT iedereen er hier weer anders dan hij tegen aan kijkt. Ik zie nu dat deze post verkeerd geinterpreteerd kan worden.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron