Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 26, 2006 2:12 pm

O, als ik nog even mag zeggen: ik zie Rockerducks reactie niet als lijkenpikkerij. Hij was denk ik gepikeerd dat je het toen goed wilde maken en later weer (naar zijn idee) op de oude voet verder ging. Ik denk echt dat jullie elkaar verkeerd begrijpen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Pluizer » wo apr 26, 2006 2:34 pm

Ridder ter Geit schreef:O, als ik nog even mag zeggen: ik zie Rockerducks reactie niet als lijkenpikkerij.

Ja zeg, Ridder, als jij de boel gaat zitten verdraaien, dan zorg je zelf voor ruzie. Nu leg je die stomme opmerking bij mij in de mond.

Ridder ter Geit schreef:Hij was denk ik gepikeerd dat je het toen goed wilde maken en later weer (naar zijn idee) op de oude voet verder ging. Ik denk echt dat jullie elkaar verkeerd begrijpen.

Ja natuurlijk, de kool en de geit, bla bla bla.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » wo apr 26, 2006 2:39 pm

Ridder ter Geit schreef:Dus jullie gaan liever elkaar negeren dan proberen te verzoenen? Nu ja, dat is dan jullie keuze.

De situatie van nu bevalt mij prima. Bedankt voor je inzet, in ieder geval.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 26, 2006 3:16 pm

Hm, sorry, ik zie dat ik dat van lijkenpikkerij verkeerd heb gelezen...

Nu ja, zo zij het dan.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Bert van Leeuwen » wo apr 26, 2006 3:46 pm

Moet ik jullie anders opgeven voor het Familie Diner?
Bert van Leeuwen
 

Berichtdoor Rockerduck » wo apr 26, 2006 10:04 pm

Pluizer schreef:[Laat toch gaan, Ridder. Ik houd Rockerduck voortaan op afstand. De keren dat ik gezellig met hem in contact wilde komen, hebben me later veel gedonder opgeleverd.

Pluizer bedoelt, Ridder: de keren dat hij en ik in contact zijn gekomen, is dat vaak heel lang goed gegaan. Het bewijs daarvan is op het vorige Off-topic forum te zien.

http://off-topic.mypunbb.com/viewtopic.php?id=36

Helaas bleek keer op keer weer dat Pluizer het niet kon laten om ruzie te schoppen. Helaas. Nu schuift hij de schuld op mij. Jammer. Maar het bewijs ligt er.

Pluizer schreef:Het zal best zijn dat het rollenspel hier en daar te ver is gegaan, iets wat te verwachten is tijdens een grensverleggend experiment, maar de manier hoe Rockerduck daarover te keer gaat, vind ik onbeschrijfelijk.
Als je tegen Rockerduck vertelt dat je verdrietig bent geweest omdat iemand is overleden, vertaalt Rockerduck dat in zijn raaspartij tot lijkenpikkerij, gewoon omdat "f*cking" Rockerduck beledigd is. Dat gaat alle rollenspellen te buiten.

Laten we wel wezen, Ridder, toen Pluizer al een paar maanden niet op McDuck was geweest, en er maanden lang geen ruzie was geweest en helemaal niéts was voorgevallen (Hmm, Pluizer is er niet, maar ik wel, en er is geen ruzie. Zie jij ook het verband?), kwam hij opeens terug met het alias 'Braakbal' en begon, out of the blue, zonder enige aanleiding, Stephan af te kraken. Toen ik daar iets van zei, kwam hij met dit:

Braakbal schreef:Rockerduck is een onverbeterlijk sensatiebelust kereltje dat grosseert in goedkope sentimenten. Ik zie dat een aantal lieden hier een grote fout maakt door aardig gevonden te willen worden door oerverrader Rockerduck.

Misschien wordt het tijd dat ook de computer van Rockerduck wordt afgepakt, zodat hij zijn huiswerk kan doen. Rockerduck's kennis van TV, theater en film is shockerend slecht en beneden niveau. Waarschijnlijk spijbelt Rockerduck, omdat hij liever 's nachts op McDuck zit te ouwehoeren, en kijkt hij naar Andermans Veren en Koppensnellers om een beetje bij te blijven. Je moet Rockerduck zowat alles nog leren. Is dat universiteitsniveau?

Het bewijs is hier te zien:
http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?id=1190&p=230

Maar nu overtuigt Pluizer Ridder er wel even van, dat het Rockerduck's schuld was en dat Pluizer de vermoorde onschuld was/is, en zijn 'rollenspel' zo onschuldig. Fijn dat jij erin trapt, Ridder, maar ik niet meer.
Laatst bijgewerkt door Rockerduck op wo apr 26, 2006 10:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 27, 2006 11:14 am

Rockerduck schreef:Laten we wel wezen, Ridder, toen Pluizer al een paar maanden niet op McDuck was geweest, en er maanden lang geen ruzie was geweest en helemaal niéts was voorgevallen (Hmm, Pluizer is er niet, maar ik wel, en er is geen ruzie. Zie jij ook het verband?),

Dit is niet helemaal eerlijk redeneren. Je kunt net zo goed zeggen dat het aan de interactie tussen Pluizer en Rockerduck ligt. En eerlijk gezegd vond ik dat er uberhaupt niet zoveel gebeurde op het forum toen Pluizer er niet was, jij wel?

Rockerduck schreef:Maar nu overtuigt Pluizer Ridder er wel even van, dat het Rockerduck's schuld was en dat Pluizer de vermoorde onschuld was/is, en zijn 'rollenspel' zo onschuldig. Fijn dat jij erin trapt, Ridder, maar ik niet meer.

En hou daar maar eens over op. Ik probeer hier een beetje te bemiddelen, ik heb helemaal geen kant gekozen. Dit omdat ik geen hekel aan een van jullie beiden heb en omdat jullie op gelijkwaardige wijze tegen elkaar in gingen aan het eind.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 27, 2006 11:21 am

Rockerduck schreef:Helaas bleek keer op keer weer dat Pluizer het niet kon laten om ruzie te schoppen. Helaas. Nu schuift hij de schuld op mij. Jammer. Maar het bewijs ligt er.

Ruzie komt van meerdere kanten. Dat wordt niet zomaar geschopt door Pluizer.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Andries Klepel » do apr 27, 2006 12:31 pm

Bert van Leeuwen schreef:Moet ik jullie anders opgeven voor het Familie Diner?

Ga je naar Talpa, Bert?

Rockerduck schreef:
donald duck schreef:Ik zeg gewoon zoals het is!! Je mag zelf weten of je vloekt ofniet maar niet op dit forum!

Zegt wie? Wie bepaalt of ik mag vloeken op dit forum? Sander en Dukka toch zeker. Zij zijn de moderators en jij toch niet, Godverdomme!

http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?pid=24306#p24306

Rockerduck schreef:Wel Godverdegodver... Niemand hoeft mij uit te leggen wat Barks of Rosa schrijven, arrogante bal.

http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?pid=33249#p33249
Andries Klepel
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 27, 2006 1:30 pm

Tsk! Respectloos.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Glxblt! » do apr 27, 2006 4:05 pm

Navy Seals schreef:Wanneer gaan we nu vechten?

Ja, inderdaad. GELD TERUG!
Glxblt!
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 27, 2006 5:11 pm

Wat zijn jullie voor een lieden als jullie betalen om mensen te zien vechten?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » do apr 27, 2006 5:28 pm

Ridder ter Geit schreef:En eerlijk gezegd vond ik dat er uberhaupt niet zoveel gebeurde op het forum toen Pluizer er niet was, jij wel?

Dan heb jij niet goed opgelet. Er was genoeg te doen op het forum. Niet in het Barks/Rosa-topic, maar er is meer dan dat!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » do apr 27, 2006 5:34 pm

Er is besloten door Sander dat men niet kleinzerig hoeft te doen over het woordje 'God', Pluize... eh... Andries. Maar jij blijft natuurlijk liever op één woordje hameren, zoals 'Godverdomme' of 'f*cking'. Dat one-liner-gedrag past helemaal bij jou. Proficiat. En nee, Ridder, een ruzie wordt gestart door iemand. De ruzie was begonnen op International en er was geen ruzie op het Nederlandse forum. Tot Pluizer de ruzie verplaatste naar het Rosa/Barks-topic om Rockerduck én Stephan zwart te maken (zijn eigen rol buiten beschouwing latend natuurlijk):

Pluizer schreef:Logboek McDuck International:
Stephan en Rockerduck klagen internationaal hoge nood over hoe vreselijk erg ze geleden hebben in deze ruim 230 pagina's tellende discussie. Rockerduck gebruikt schuttingtaal en spamt(!) en roddelt er op los. Dus dan weten we wel hoe laat het is.

De Amerikaanse Doctor Witchie Britchie schrijft Keessiaanse berichten, zo inhoudelijk en sterk, maar die worden natuurlijk genegeerd. Veel te moeilijk voor de Rosaïst. Stephan en Rockerduck zijn dol op die simpele Egg. Wellicht omdat Egg ze aandacht geeft en ze bij naam noemt. Dat maken ze vast weinig mee.

Discussie over Rosa en Barks ligt plat, want Stephan wil zonodig de wereld opvoeden. (Wie denkt Stephan dat hij is?) Andere discussies liggen ook plat, omdat alle energie natuurlijk naar het goedkope gekletsklats gaat.

Kortom, jullie staan ontzettend voor nul daar op dat forum. Ga zo door. (nja!)

Smakelijke links:

gedragstherapie Stephan (een heel topic)
http://bb.mcdrake.nl/engdisney/viewtopic.php?id=9

lelijk taalgebruik en spam Rockerduck
http://bb.mcdrake.nl/engdisney/viewtopi ... d=399#p399
http://bb.mcdrake.nl/engdisney/viewtopi ... d=400#p400


McDuck International Prijsvraag:
Hoeveel keer in totaal hebben Stephan en Rockerduck inmiddels de naam Egg genoemd?

http://forum.mcduck.nl/post.php?tid=1190&qid=35820

En uit je opmerkingen blijkt verder wel dat je een kant kiest. Geeft niks. Ik wil ook helemaal geen bemiddelaar, want ik ben helemaal klaar met dat onderkruipsel.

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door Rockerduck op zo feb 11, 2007 5:35 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » vr apr 28, 2006 7:13 am

wat un ongelofelijk onnozel topic, en dat vindt de beheerder goed, naar mijn mening mag Rockerduck dit forum overnemen!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron