Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 10:13 pm

Pluizer schreef:Rììììììììììììììììììììììììdder! Rììììììììììììììììììììììììdder! Nu heb je Rockerduck los en nou zitten we ermee!

Rììììììììììììììììììììììììdder!!!!

Ehm...

Rockerduck! Wil je daar weleens mee ophouden?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 10:14 pm

Lees de berichtjes maar eens terug op McDuck, dan zie je hoe *ook* Pluizer écht kwaad was. Dat zie je terug in zijn posts. Kijk maar eens terug naar wat hij allemaal heeft gezegd, wat voor taal hij allemaal heeft uitgeslagen. Dat is niet allemaal spel, of onschuldig uitlokken. Dat is echt grievende taal, echt beledigend, en ook zo bedoeld, dat kun je echt aflezen uit de posts.

Nu zit Pluizer op Off-topic opeens weer de gezellige, joviale jongen uit te hangen. Nu is het opeens weer allemaal gekscheren geweest. Rockerduck heeft Pluizer niet goed begrepen. Maar natuurlijk, ik heb alleen maar een paar pagina's vol beledigingen verkeerd geïnterpreteerd. Tuurlijk. Wouter gaat er lekker in mee. Ik niet, ik heb me al iets te vaak laten omlullen door Pluizer, die naderhand altijd mooi weer speelt. Ik trap er niet meer in.

Geloof jij maar lekker dat Rockerduck het verkeerd begrepen heeft, Wouter. Ik heb al begrepen dat je blijkbaar de meeste posts van Pluizer gemist hebt. In ieder geval wens ik niet langer woorden aan dat sujet vuil te maken. Ik heb uitgelegd wat er aan de hand was, daar laat ik het bij.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Navy Seals » di apr 25, 2006 10:17 pm

Wanneer gaan we nu vechten?
Navy Seals
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 10:18 pm

Beste heer Rockerduck,

Ik heb ze allemaal gelezen, maar ik dacht niet aan die posts toen ik het las. Inderdaad was Pluizer toen even in nood. Maar jij ging er net zo tegen in. Dat is het probleem tussen jullie beiden.

Ik zit meer te denken aan de oorsprong. En ik denk dat je Pluizer soms wat letterlijk neemt. Zowel Pluizer als bijvoorbeeld Barks moet je niet altijd al te letterlijk nemen (misschien dat Rosa zich wat Barks betreft (en Daniel) ook weleens op verkeek). Oftewel; Pluizer moet je soms een beetje laten begaan.

Niettemin ging hij te ver, ja. Net als jij toen je er tegenin ging (je gaf zelf aan dat je er net zo hard tegenin ging). Hoe moet dat nu? Wat lost dat nu op? Misschien moeten jullie eerst maar eens ophouden over de laatste paar dagen, daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Kijk liever naar de oorsprong van de geschillen, misschien dat jullie er dan nog op een 'agree to disagree' manier uitkomen?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 10:19 pm

Navy Seals schreef:Wanneer gaan we nu vechten?

Ga jij maar lekker vechten. Lekker tegen je eigen vuisten oplopen als je dat zo leuk vind.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Adamski » di apr 25, 2006 10:24 pm

Keep my der out,ja
Adamski
 

Berichtdoor Leny van t'Hart » di apr 25, 2006 10:25 pm

laat die seals er buiten. Die beestjes hebben het al zo zwaar.
Leny van t'Hart
 

Berichtdoor Ziel epoot » di apr 25, 2006 10:26 pm

Ziel de maan schijnt door de bomen.
Ziel epoot
 

Berichtdoor Oe Lang » di apr 25, 2006 10:28 pm

Lockelduck plobeelt te vluchten. Dat inteleseelt niemand toch een ziel.
Oe Lang
 

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 10:31 pm

Ridder ter Geit schreef:Beste heer Rockerduck,

Ik heb ze allemaal gelezen, maar ik dacht niet aan die posts toen ik het las. Inderdaad was Pluizer toen even in nood. Maar jij ging er net zo tegen in. Dat is het probleem tussen jullie beiden.

Ik zit meer te denken aan de oorsprong. En ik denk dat je Pluizer soms wat letterlijk neemt. Zowel Pluizer als bijvoorbeeld Barks moet je niet altijd al te letterlijk nemen (misschien dat Rosa zich wat Barks betreft (en Daniel) ook weleens op verkeek). Oftewel; Pluizer moet je soms een beetje laten begaan.

Niettemin ging hij te ver, ja. Net als jij toen je er tegenin ging (je gaf zelf aan dat je er net zo hard tegenin ging). Hoe moet dat nu? Wat lost dat nu op? Misschien moeten jullie eerst maar eens ophouden over de laatste paar dagen, daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Kijk liever naar de oorsprong van de geschillen, misschien dat jullie er dan nog op een 'agree to disagree' manier uitkomen?

Nee, ik zie niets in de manier waarop jij zijn gedrag met de mantel der liefde bedekt. 'Te letterlijk genomen'? Moet je eens gaan kijken wat hij allemaal heeft geschreven, dat kun je moeilijk niét letterlijk nemen. Maar als jij al die scheldwoorden en bedreigingen wil gaan relativeren, prima hoor. En wat doe je met zijn dubbele standaard en zijn hypocriete geklaag bij de moderators? Of heb ik dat ook 'verkeerd begrepen'?

Ik heb Pluizer al zo vaak vergeven. Ik ben keer op keer weer in zijn toneelspel getrapt. Nu is hij weer aardig. Volgende week ben ik weer de sigaar. Al dan niet onder een andere naam. Nee, dank je feestelijk. Jullie zoeken het maar uit.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 26, 2006 9:09 am

Maar hoe wil je dan verder? Standaard in de ruzie-stand met Pluizer? In een wereld waarin al zoveel ruzie is? Kun je niet beter laten zien dat alles op te lossen is, als je maar wilt?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor MegaChriz » wo apr 26, 2006 1:23 pm

"Make love, not war" - John Lennon
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Pluizer » wo apr 26, 2006 1:51 pm

Ridder ter Geit schreef:Maar hoe wil je dan verder? Standaard in de ruzie-stand met Pluizer? In een wereld waarin al zoveel ruzie is? Kun je niet beter laten zien dat alles op te lossen is, als je maar wilt?

Laat toch gaan, Ridder. Ik houd Rockerduck voortaan op afstand. De keren dat ik gezellig met hem in contact wilde komen, hebben me later veel gedonder opgeleverd.
Het zal best zijn dat het rollenspel hier en daar te ver is gegaan, iets wat te verwachten is tijdens een grensverleggend experiment, maar de manier hoe Rockerduck daarover te keer gaat, vind ik onbeschrijfelijk.
Als je tegen Rockerduck vertelt dat je verdrietig bent geweest omdat iemand is overleden, vertaalt Rockerduck dat in zijn raaspartij tot lijkenpikkerij, gewoon omdat "f*cking" Rockerduck beledigd is. Dat gaat alle rollenspellen te buiten.

Laat Rockerduck dus op afstand van mij blijven. Ver weg. Zulke onverbeterlijke ratelende roddelaars hoef ik niet in mijn omgeving. Straks zeg ik weer iets waar ik pagina's mee achtervolgd word, omdat ik volgens Rockerduck de duivel ben.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » wo apr 26, 2006 1:57 pm

Tot zover deze serieuze onderbreking.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 26, 2006 2:11 pm

Dus jullie gaan liever elkaar negeren dan proberen te verzoenen? Nu ja, dat is dan jullie keuze.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten