Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Stephan 2.0 » do jun 15, 2006 12:43 am

Ik ben veel bezig met muziek, alleen niet met de stemvork. Ik heb net 'Beautiful Rockerduck' en 'the Sweetest Rockerduck' gecovered, van U(loveRockerduck)2, en nu ben ik bezig met 'Where the Streets Have No Rockerduck', waar ik alleen nog de zang bij moet opnemen. Ik ben bij gebrek aan eigen inspiratie bezig om een CD te maken met een aantal Rockerduck-nummers, 'U(loveRockerduck)2 songs, live at the recording studio'.
Stephan 2.0
 

Berichtdoor Stephan » do jun 15, 2006 1:26 pm

Rockerduck 2.0 schreef:<test.. test.. one, two, three..>

Schande! Het is een schande! Alle aliassen zijn tegen Rockerduck en komen van 1 persoon! Toevallig hoor, telkens die gasten die reageren als ik weer iets doms schrijf. Iedereen is tegen Rockerduck. Pluzier z'n schuld! Zie mijn leed. Read all about it!

<system overheated>
<shutting down>

bijna alle forumgangers schreef:Oke. Bij deze. Wij zijn de jury.

(blader, blader, scroll, scroll)

Nee maar, wat lezen we hier? Nee maar, wat lezen we daar?

Ons oordeel:
Rockerduck is de rotte appel van ons forum!

Stephan 2.0 schreef:Ik ben veel bezig met muziek, alleen niet met de stemvork. Ik heb net 'Beautiful Rockerduck' en 'the Sweetest Rockerduck' gecovered, van U(loveRockerduck)2, en nu ben ik bezig met 'Where the Streets Have No Rockerduck', waar ik alleen nog de zang bij moet opnemen. Ik ben bij gebrek aan eigen inspiratie bezig om een CD te maken met een aantal Rockerduck-nummers, 'U(loveRockerduck)2 songs, live at the recording studio'.

:lol:
Iniedergeval kunnen we lachen.
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Rockerduck 2.0 » do jun 15, 2006 2:45 pm

Er valt niets te lachen. De goede naam Rockerduck wordt door het slijk gehaald. Pluizer en Stephan zijn jaloers op mijn kennis. Ik doe alles uit mijn hoofd. Ze zijn jaloers op mijn geslijm en gesmeek bij Meneer Inducks. Thom en Mau lust ik rauw, dat zijn balen hooi, en eigenlijk stelt zo'n Mikmak-schrijvertje ook geen f*ck truck voor, zoals ik hem al gauw laat blijken, maar een Meneertje Inducks die hooghartig over kritiek van een Pluizertje huilt, dáár zit ik vooraan.
Zoals ik ook vooraan zat bij Jopie. Totdat bleek dat hij mij in het ootje nam. Woest was ik. Toch weer een aantal pagina's Rockerduck-sensatie, oké, maar ik zie liever complimenten. Iedereen ziet liever complimenten, dus Rockerduck ook. Jopie gaf me herhaaldelijk complimenten, en ik bloosde mij een flauwte, maarrr... heilige oorlog is heilige oorlog! Forumlid Jopie verdiende de doodstraf voor zijn schalkse gedrag. Dat zie je vaker bij grote leiders, dat zelfs hun maatjes op het schavot eindigen. Zo ook bij mij, McDuck-medewerker Keizer Rockerfuc... eh.. duck.
Rockerduck & Infuc... eh.. Inducks, ik zie de neonletters al. Balen hooi en opstandige rollenspelers zijn mij te min. Ik, Rockerduck, zoek gelijkgestemden. Roddel, achterklap, beledigd willen worden, dat zijn mijn specialiteiten. Weg met de vrije humor! Weg met de satire! Weg met (andermans) kritiek!
Leve mijn f*ck truck en mijn gek*nker. Alles is goed te praten, zolang het om acties van mij gaat. Excuses dienen de Rockerduck.

Alleen door mij goedgekeurde humor is toegestaan. Mijn advocaat wacht.
Rockerduck 2.0
 

Berichtdoor moeder natuur » do jun 15, 2006 2:48 pm

Advocaat schreef:Mijn cliënt laat weten niet rechts, maar links te zijn, en derhalve niet over een onderbuik te beschikken.

Rockerduck heeft geen onderbuik? Is Rockerduck een plastic biologie-pop waarvan organen zijn verwijderd?
moeder natuur
 

Berichtdoor Stephan » do jun 15, 2006 3:19 pm

Laat ik een liedje zingen: Lááááááááá'lalalalalálalalalalalaálaáka;aka;akalalalakakakkakagebeeghgedbdbdbnnnnnnnnnnnnn!!!!!
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Rechter Uilenbal » do jun 15, 2006 5:20 pm

Stephan schreef:Laat ik een liedje zingen: Lááááááááá'lalalalalálalalalalalaálaáka;aka;akalalalakakakkakagebeeghgedbdbdbnnnnnnnnnnnnn!!!!!

Off-topic! Het topic gaat over ruzie!
Rechter Uilenbal
 

Berichtdoor Stephan » do jun 15, 2006 6:07 pm

Ik zing de Operaáááááááááááááááááááááááá'hhhhhhhhhhhh! Shalalalalalalalalal!
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Advocaat » do jun 15, 2006 7:07 pm

Stephan 2.0 schreef:Ik ben veel bezig met muziek, alleen niet met de stemvork. Ik heb net 'Beautiful Rockerduck' en 'the Sweetest Rockerduck' gecovered, van U(loveRockerduck)2, en nu ben ik bezig met 'Where the Streets Have No Rockerduck', waar ik alleen nog de zang bij moet opnemen. Ik ben bij gebrek aan eigen inspiratie bezig om een CD te maken met een aantal Rockerduck-nummers, 'U(loveRockerduck)2 songs, live at the recording studio'.

Dit vind mij cliënt nu leuke humor. Onschuldig vermaak is toegestaan. Op suggesties die gewekt worden door Rockerduck 2.0 wil mijn cliënt niet langer ingaan. Hij wil die machine niet langer voeden. Hij heeft zich erbij neergelegd dat sommige mensen zich toch als ezels blijven gedragen, en niet zullen rusten voordat een Internet-figuur kapot is gemaakt.

"Ach, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Bovendien is deze bewuste ezel al uitgekotst bij Inducks, dus ik snap wel dat hij nu de sfeer wil verzieken op een ander forum", aldus mijn cliënt in een zelfgeschreven verklaring.

Ik dank u voor uw aandacht.
Advocaat
 

Berichtdoor Huh? » do jun 15, 2006 7:58 pm

Welke aandacht?
Huh?
 

Berichtdoor Rockerduck-kenner » vr jun 16, 2006 7:08 am

Advocaat schreef:"Ach, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Bovendien is deze bewuste ezel al uitgekotst bij Inducks, dus ik snap wel dat hij nu de sfeer wil verzieken op een ander forum", aldus mijn cliënt in een zelfgeschreven verklaring.

Dit kan niet door Rockerduck geschreven zijn. Rockerduck zou zich nooit door een alias laten vertegenwoordigen.
Helaas, het is dus vals alarm. Het was te mooi om waar te zijn. Een nieuwe Rockerduck-uitspraak. Maar nee. Wij Rockerduck-kenners zullen Rockerduck's keuze moeten accepteren en er vrede mee leren hebben dat Rockerduck er niet meer is, en dat zijn naam spoedig vergeten zal zijn, gereduceerd tot onbeduidende voetnoot in de historie van dit Off-topic forum.

Ik zal een andere idool moeten zoeken. Wil iemand mijn Rockerduck-verzameling overnemen? Om alles meteen maar weg te gooien is ook weer zo zonde.
Rockerduck-kenner
 

Berichtdoor rouwend kind » vr jun 16, 2006 7:12 am

Mama, is Rockerduck nu bij ome Jopie?
rouwend kind
 

Berichtdoor mama » vr jun 16, 2006 1:32 pm

Ja m'n kind. Ze zitten nu samen te kniezen op een wolkje.
mama
 

Berichtdoor Stephan » vr jun 16, 2006 3:41 pm

Is Jopie dood? Zonder afscheid van ons te nemen? Boehoehoe!
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Grutjes » za jun 17, 2006 1:54 am

Stephan schreef:Is Jopie dood? Zonder afscheid van ons te nemen? Boehoehoe!

En Rockerduck dan?
Grutjes
 

Berichtdoor Japie » za jun 17, 2006 2:10 am

Jongens, hou nou toch op met dat gezeur over die Rockerduck! Er is op het hele internet geen forum meer te vinden dat niet beheerst wordt door gezwets over deze Rockerduck. Als we het hebben over de wereld die Pluizer heeft geschapen, laten we dan zwijgen over Rockerduck. Okee, laten we coulant zijn: 2 jaar cel met TBS, onvoorwaardelijk, en laten we er verder nooit meer over praten.
Japie
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron