Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 17, 2006 8:12 pm

Als nadere toelichting: 'Dat valt tegen' sloeg op de vraag of Rockerduck zo perfect was. Waarom dat volgens mij tegenviel was het gebrek aan respect voor anderen, toen met die opsomming over de kwalen van de rest hier.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Witte Veder » zo jun 18, 2006 12:25 am

Is het nog niemand opgevallen dat je met de letters uit Pluizer, het woord ruzie maakt? (Je houdt zelfs twee letters over!)
Witte Veder
 

Berichtdoor Zwarte Vleugel » zo jun 18, 2006 1:14 am

Witte Veder schreef:Is het nog niemand opgevallen dat je met de letters uit Pluizer, het woord ruzie maakt? (Je houdt zelfs twee letters over!)

Plezier. Scheelt één letter.
Zwarte Vleugel
 

Berichtdoor Stephan 2.0 » zo jun 18, 2006 4:45 pm

Ik heb zin in een ontbijt. En ik heb zin om te dansen. Wil iemand met me dansen? Heel even maar?
Stephan 2.0
 

Berichtdoor Rita Verdonk » zo jun 18, 2006 4:45 pm

O gutjes, wat lang geleden dat iemand dat aan me heeft gevraagd! Ja, ik wil!
Rita Verdonk
 

Berichtdoor 0.2 Nahpets » zo jun 18, 2006 4:47 pm

!snem, jij tein, gez tfeilbejtslA
0.2 Nahpets
 

Berichtdoor Stephan 2.0 » zo jun 18, 2006 4:48 pm

Laat u niet in het ootje nemen, dames en heren, het betreft hier een tamelijk onamusant product van de onwaardige concurrent.
Stephan 2.0
 

Berichtdoor De woordenwurm » zo jun 18, 2006 4:56 pm

Van 'Osama Bin Laden' kun je 'doelman' maken, en je houd dan 'sabina' over.
Doelman sa Bin a.

Een als je koklepelottopopgagmampapwowbobkaklollaltot omdraait krijg je totlallolkakbobwowpapmamgagpopottolepelkok! Subliem.
De woordenwurm
 

Berichtdoor Advocaat » zo jun 18, 2006 6:45 pm

Ridder ter Geit schreef:Als nadere toelichting: 'Dat valt tegen' sloeg op de vraag of Rockerduck zo perfect was. Waarom dat volgens mij tegenviel was het gebrek aan respect voor anderen, toen met die opsomming over de kwalen van de rest hier.

Mijn cliënt vind juist dat hij veel respect heeft voor anderen. Daarom juist vind hij dit forum geen fijne plaats meer, omdat hier zoveel mensen rondlopen die dat niét hebben. Zo heeft ene Stephan totaal geen respect voor zijn homosexuele medemens en geen respect voor iedereen die 'anders' is dan hijzelf, als we hem moeten geloven.

Maar nog meer een reden van mijn cliënt om weg te blijven, zijn de aanhoudende leugens die over hem rondgestrooid worden door ene J. Pluizer, zoals u hierboven kunt zien. Deze heer Pluizer doet aan karaktermoord op mijn cliënt, en beweert daarna doodleuk dat het mijn cliënt is die vies, vuil en vunzig is. Een heleboel dingen die de heer Pluizer beweert, zijn volgens mijn cliënt buitenproportioneel opgeblazen, uit zijn context gerukt, maar belangrijker: niet de hele waarheid wordt verteld. De heer Pluizer verhult namelijk zijn aandeel in het verhaal. Als de reacties van mijn cliënt beledigend waren, kon dat alleen maar gebeuren door een belediging van de kant van de heer Pluizer. Mijn cliënt is ervan overtuigd dat degenen die de vete tussen hem en de heer Pluizer destijds live hebben gevolgd, zullen weten dat hetgeen de heer Pluizer beweerd nonsens is. Degenen die dat niet weten, worden van harte uitgenodigd om een blik op zijn postgeschiedenis te werpen om de waarheid te achterhalen.

Dan waren daar nog de aliassen, de gasten, de meelopers en de stoker sdie aan alle kanten opkwamen om mijn cliënt gezamelijk in een hoekje te drijven. Na een hele pagina vol 'Rockertruck', 'Rukkeduck', 'Fuckertruck', etc., vond mijn cliënt dat het beneden zijn waardigheid zou zijn hier nog langer te blijven. Bovendien voedt iedere verdediging van mijn cliënt op de laffe aanvallen van de heer Pluizer weer niéuwe verdraaiingingen van de kant van de heer Pluizer. Mijn cliënt wil deze machine niet laner voeden.

Mijn cliënt merkt tenslotte nog op, dat hij het geweldig vind dat het forum nog steeds totaal wordt beheerst door geroddel en geklets over hem. Hij merkt op dat dat zowaar het enige is waar nog over gepraat wordt. Blijkbaar is mijn cliënt zó belangrijk, dat hij nog steeds het hele forum in zijn greep houdt en het gesprek van de dag is. Zonder dat geklets over hem, zou dit forum dood zijn. Dat is ironie van het soort die mijn cliënt wel kan waarderen.
Advocaat
 

Berichtdoor Pluizer » ma jun 19, 2006 1:03 am

Advocaat schreef:Mijn cliënt merkt tenslotte nog op, dat hij het geweldig vind dat het forum nog steeds totaal wordt beheerst door geroddel en geklets over hem. Hij merkt op dat dat zowaar het enige is waar nog over gepraat wordt. Blijkbaar is mijn cliënt zó belangrijk, dat hij nog steeds het hele forum in zijn greep houdt en het gesprek van de dag is. Zonder dat geklets over hem, zou dit forum dood zijn. Dat is ironie van het soort die mijn cliënt wel kan waarderen.

Nadat eenmaal het nieuwtje eraf is, zal het forum gaan bloeien als altijd. Als uw cliënt wenst als een blinde door te blijven procederen over aliassen, die hij zelf natuurlijk niet zal gebruiken, zie ik uw dagvaarding met vertrouwen tegemoet. Ik, Pluizer, zal de kindertjes van McDuck beschermen tegen uw voornemen om hen te laten berechten als volwassenen.
Ondertussen geniet ik van uw juridische uitglijders, bijvoorbeeld van uw voor een advocaat desastreus zijnde praatziekte m.b.t. uw cliënt, en uiteraard bovenal van uw onthulling dat uw cliënt geroddel en geklets geweldig vindt.
Laten wij forummers uit sympathie instemmen met de wens van uw cliënt dit forum achter zich te laten. Door al dat roddelen en kletsen zal hij anders nooit deze fase in zijn leven af kunnen sluiten.
En tegen u zeg ik: Zie u in de rechtzaal. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Bezorgde burger » ma jun 19, 2006 1:17 am

Henrieke schreef:Zo te zien is het hier tussen de ruzies door wel gezellig dus ik denk dat ik hier voorlopig maar rond blijf hangen, iedereen is hier immers een Duckfan!

Ruzies kunnen een slechte uitstraling hebben op het forum, Pluizer. Het kan mensen afschrikken die zich in wilden schrijven. Waarom houdt je dan niet gewoon een keer op? Ik had gelezen dat Rockerduck de vrede wilde sluiten. Maar jij gaat dan toch steeds weer door op Off-topic. Waarom dan? Hou dan zelf op! Dit is ook niet eerlijk voor Rockerduck!
Bezorgde burger
 

Berichtdoor Pluizer » ma jun 19, 2006 1:56 am

Bezorgde burger schreef:Ruzies kunnen een slechte uitstraling hebben op het forum, Pluizer. Het kan mensen afschrikken die zich in wilden schrijven. Waarom houdt je dan niet gewoon een keer op? Ik had gelezen dat Rockerduck de vrede wilde sluiten. Maar jij gaat dan toch steeds weer door op Off-topic. Waarom dan? Hou dan zelf op! Dit is ook niet eerlijk voor Rockerduck!

Niet eerlijk voor Rockerduck? Nee nou wordt-ie mooi! Ik heb een advocaat op me af gekregen! Dit forum wordt overgespoeld met juridische wartaal. Ik ben 24 uur per dag bezig met het ontrafelen ervan. Zelfs de dierenambulance wordt lastiggevallen. Terwijl cliënt Rockerduck daar had kunnen scoren bij dierenliefhebbers. Bijvoorbeeld door de winst van het proces aan de dierenambulance te schenken, ik noem maar wat. Dan had Pluizer niet achter kunnen blijven, en dan had men de ruzie misschien wel interessant kunnen vinden, als het ten goede komt aan de dieren.
Al blijft het natuurlijk dubieus dat Rockerduck een vleermuis aanvalt. Een beschermd dier. Rockerduck is dus per definitie in overtreding, omdat je een vleermuis niet mag storen. De bruut. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 24, 2006 10:25 am

Mijn opmerking ging over een specifieke post van de heer Rockerduck, let wel.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 2:16 pm

In reactie op een bericht van Montoyaruler3 onder 'De slechtste president in de geschiedenis?':

montoyaruler3 schreef:
Rockerduck schreef:Ik ga niet in op de hatelijke ruziezoekerij, debiele suggesties, stokerij, verdraaiingen van mijn woorden en opzettelijke misinterpretaties van mijn uitleg van Pluizer, want één ding is mij duidelijk geworden: voor hem is het nóóit goed. Hij wil antwoord van mij, dan geef ik antwoord, en dan verdraait hij weer de hele mikmak. Ik ben na het lezen van de eerste twee misselijkmakende verdraaiingen (dat ik alleen op ruzie uit zou zijn) gekapt met het lezen van de rest van zijn bijdrage. Ik hoop dat het eenieder duidelijk kan zijn dat je bij Pluizer niet hoeft te rekenen op een eerlijk oordeel, maar dat je bij hem meteen gebrandmerkt bent voor het leven en hij daarna iedere kans zal aangrijpen je zwart te maken.

Je denkt maar wat je denken wil, je onzin interesseert me niet.

Goedzo, je bent er ook achter dat hij alleen maar ruzie wilt zoeken, en het hele forum op wil stoken. Ik heb me vandaag eens de tijd genomen om dit topic door te lezen, maar het is gewoonweg onmogelijk netjes met Pluizer te discussiëren, hij speelt meteen weer om de man zeg.. =S

Waarvoor zou ik ruzie zoeken? Met forummers als Rockerduck en Montoyaruler3 heb je gegarandeerd ruzie. Succes verzekerd. Waar anderen hun energie steken in creativiteit, etc., maken Rockerduck en Montoyaruler3 zich druk om iemand die beweert in een vleermuispak rond te vliegen.

Rockerduck zit helemaal door te draaien, bijvoorbeeld. Dusdanig dat ik me afvraag of het nog wel goed met hem gaat. Hij schrijft hele alinea's over hoe zalig en lief hij op McDuck bezig is. Alsof het iemand interesseert. Dat is voor mij het meest trieste aan Rockerduck's levensverhalen; hij denkt dat het altijd interessant is. Je bent bezig over president Bush en dan komt er weer zo'n Rockerduck-intermezzo, over hoe vreselijk Pluizer is en hoe fantastisch goed daartentegen Rockerduck.
Wat wil Rockerduck ermee bewijzen, en aan wie? Pluizer gedraagt zich als een hondsdolle vleermuis. Dat heeft Pluizer zélf meerdere malen geroepen.

Een tijdlang kon ik me oprecht druk maken om Rockerduck en Montoyaruler3. Nu is het voornamelijk entertainment. Verslavend, bijna. Als Rockerduck en Montoyaruler3 zich druk maken om de capriolen van een mislukte virtuele clown in een vleermuispak, moeten ze dat maar doen. Zonde van de tijd, maar ik blijf niet waarschuwen. Als men zich druk wil maken om mij, zie ik dat als een compliment, een aanmoediging om door te gaan.
Bijvoorbeeld, als Rockerduck uit zijn dak wil gaan omdat Pluizer hem wat kritiek en tips geeft m.b.t. een brief in de krant, dan is dat toch schitterend?
Wat mij betreft is de hele "ruzie" in scene gezet, maar Rockerduck schijnt zich serieus op te winden. Waarom? Zo maakt hij zichzelf zwak. Dan kan je wel gaan zeuren dat "Pluizer made me do it", maar zo simpel wil je niet wezen. Iemand die zich door een virtuele vertoning zo laat meeslepen, is een beetje griezelig. Dus hoop ik dat Rockerduck een spelletje (mee)speelt.

Voor een ruzie zijn twee of meer personen nodig. It takes two to tango. Waar twee kijven hebben twee schuld. Als je naar een ander wijst, wijzen drie vingers naar jezelf.
Het is dus zinloos om mensen te vertellen hoe goed je bent in een ruzie met iemand die volgens jou ruzie zoekt.

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door Pluizer op zo feb 11, 2007 5:43 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » do jun 29, 2006 2:21 pm

Rockerduck schreef:En Pluizer zal daar vast wel weer van kunnen breien dat ik graag over mezelf praat en dat hij daarentegen zo bescheiden is,

Aha, zie je wel, ik had gelijk met deze voorspelling. :)

Pluizer begint persoonlijk Rockerduck aan te vallen, maar... surprise, surprise... het is volgens Pluizer dan tóch weer Rockerduck die 'over zichzelf doordraaft'.

De mensen zijn niet blind, Pluizer. Ze zien ook wel dat jij off-topic bent gegaan.

Schuif de schuld maar weer op een ander, Pluizer, doe maar alsof je heilig bemt, alsof jij de enige bent die lekker creatief en opbouwend is. Laat de schaduwkant maar onvermeld. Laat maar onvermeld hoeveel topics je hebt gezien met Rockerduck waarin hij praat over films, strips, muziek, politiek, Boudewijn de Groot etc. Laat maar onvermeld dat je overloos met hem hebt zitten keuvelen. Laat maar onvermeld dat hij zijn eerste strips heeft geplaatst onder de noemer 'creativiteit'. Pluizer zelf ook smult van een flinke ruzie. Laat dat ook maar onvermeld...

Leuk jezelf maar op. Misschien is er nog wel een sukkel die erin trapt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron