Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 3:17 pm

Rockerduck schreef:
Rockerduck schreef:En Pluizer zal daar vast wel weer van kunnen breien dat ik graag over mezelf praat en dat hij daarentegen zo bescheiden is,

Aha, zie je wel, ik had gelijk met deze voorspelling. :)

And the crowd goed wild!
Rockerduck gaat nu zichzelf citeren. Zijn vertoning lijkt steeds meer op een stoomcursus 'Hoe word ik verliefd op mezelf'.

Rockerduck schreef:Pluizer begint persoonlijk Rockerduck aan te vallen, maar... surprise, surprise... het is volgens Pluizer dan tóch weer Rockerduck die 'over zichzelf doordraaft'.

Schitterend om te zien hoe Rockerduck zich laat meeslepen door wat een ander zegt. Ga vooral zo door. (nja!)

Rockerduck schreef:De mensen zijn niet blind, Pluizer. Ze zien ook wel dat jij off-topic bent gegaan.

O ja? Dan zijn ze ziende blind. Rockerduck zal uitleg over "de mensen" geven. Zelf zit hij de beste tijd van zijn leven achter een computer te slijten. Waar haalt Rockerduck de tijd voor zijn sociale leven vandaan? En waarom maakt hij zich überhaupt druk om forummers, als er buiten internet zoveel mensen voor hem zijn. Of bedoelt Rockerduck dat zijn sociale leven zich op internet afspeelt?

Rockerduck schreef:Schuif de schuld maar weer op een ander, Pluizer, doe maar alsof je heilig bemt, alsof jij de enige bent die lekker creatief en opbouwend is. Laat de schaduwkant maar onvermeld.

:lol: Dat moet jij zeggen. Als je jouw berichten moet geloven ben je een weerloos slachtoffer van overmacht en omstandigheden. Vind je die slachtoffer-rol niet een beetje verdacht?

Rockerduck schreef:Laat maar onvermeld hoeveel topics je hebt gezien met Rockerduck waarin hij praat over films, strips, muziek, politiek, Boudewijn de Groot etc. Laat maar onvermeld dat je overloos met hem hebt zitten keuvelen.

Oeverloos keuvelen met Rockerduck? De strikte voorwaarde lijkt te zijn dat je dan eeuwig zoete broodjes moet bakken bij hem, omdat hij anders over het forum gaat schallen hoe hypocriet en fout je bent. Zeg je dat Rockerduck oppervlakkig is? Ai ai. Dat kan natuurlijk niet onbestraft blijven.
Opmerkelijk hoeveel Rockerduck zich van ene Pluizer aantrekt. Andersom laat ik Rockerduck steeds vaker kletsen. Vooral als ik zie hoe snibbig en kortzichtig hij tegen anderen kan zijn.

Rockerduck schreef:Laat maar onvermeld dat hij zijn eerste strips heeft geplaatst onder de noemer 'creativiteit'.

Och ja, Rockerduck zet iets neer en gaat daar eindeloos op teren. Een paar strips en artikels vindt Rockerduck al voldoende voor eeuwige roem. Rockerduck mag nu doen wat hij wil. :rolleyes:

Rockerduck schreef:Pluizer zelf ook smult van een flinke ruzie. Laat dat ook maar onvermeld...

Hangt van de "ruzie" af. Ik zie jou een beetje als Bolderbast. Je houdt prachtige toespraken, zoals Donald zou zeggen. In die zin kan ik vaak ontzettend lachen om de "ruzies". Zolang de McDuck-topics er maar niet onder lijden. Vandaar mijn toenemende zorg over onderscheid tussen on-topic en off-topic.

Rockerduck schreef:Leuk jezelf maar op. Misschien is er nog wel een sukkel die erin trapt.

Nou, de eerste sukkel heb ik dan bij deze al beet: Rockerduck!
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » do jun 29, 2006 3:28 pm

Afbeelding
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 3:54 pm

Ach, Rockerduck gaat weer plaatjes posten. Ditmaal een biddend kind. "Dear God, please make it stop."
Wat moet er stoppen volgens het kind? De goede lieve vrede?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor √W » do jun 29, 2006 3:56 pm

Volgens mij vinden Rockerduck en Pluis elkaar stiekum best wel aardig.....
√W
 

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 4:20 pm

√W schreef:Volgens mij vinden Rockerduck en Pluis elkaar stiekum best wel aardig.....

Ik Rockerduck aardig vinden? Rockerduck stalkt me! Hij stookt heel internet tegen me op. Hij doet alleen maar alsof hij me aardig vindt, maar ondertussen zie ik tussen de regels door een blinde haat, een ontembare brok woede. Rockerduck is gevaarlijk. Maar omdat Rockerduck altijd (kuch!) vriendelijk is, zien de mensen dat niet. Ik roep om hulp. Hoort mij aan. Help! Ik smeek jullie om verlost te worden van die psychopaat. Mijn leven is verworden tot een slechte C-film. Rockerduck is een terrorist. Een enkeltje VN Strafhof, zeg ik. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor √W » do jun 29, 2006 4:46 pm

En wat zou pluiz doen als Rockerduck je niet meer zou stalken? Is Pluizer eigenlijk niet dezelfde persoon als Rockerduck, opmerkelijk dat beide 4 uur 's nachts nog achter de computer zitten. .. Hoewel ik wel heb gemerkt dat pluizer de tendens niet breekt op vrijdag en zaterdag avond terwijl Rockerduck dat wel doet af en toe..
√(pluizer x rockerduck) = pluizer wanneer pluizer = rockerduck... Eureka!
√W
 

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 5:22 pm

√W schreef:Hoewel ik wel heb gemerkt dat pluizer de tendens niet breekt op vrijdag en zaterdag avond terwijl Rockerduck dat wel doet af en toe..

Huh? Hoezo, "hoewel"? Ik ben zo intelligent dat ik daar natuurlijk rekening mee gehouden heb.

√W schreef:√(pluizer x rockerduck) = pluizer wanneer pluizer = rockerduck... Eureka!

Vroeg of laat moest iemand erachter komen. Jij bent de eerste. Gefeliciteerd! Rockerduck wordt door mij gespeeld. (Montoyaruler3 ook.)

Pluizer is bedoeld voor de intelligente doordachte berichten. Rockerduck is om slap te zaniken, als ik de briljante wijsheid van Pluizer beu ben. Soms ik gewoon iets ontzettend stoms zeggen en gek brullen, en dan log ik in als Rockerduck, om Pluizer geloofwaardig te houden. (nja!)

Ik ben benieuwd wat ik straks als Rockerduck ga schrijven. Dat is ook voor mijzelf vaak de vraag. Het wordt me duizelingwekkend zwart voor de ogen en hop, daar staat weer een Rockerduckje op het scherm. Hoe doe ik dat?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 5:29 pm

Pluizer schreef:Soms ik gewoon iets ontzettend stoms zeggen en gek brullen, en dan log ik in als Rockerduck, om Pluizer geloofwaardig te houden.

Oei, zie hier een "Rockerbug". Zo noem ik mijn schrijffouten.

Het moet zijn: "Soms wil ik gewoon iets ontzettend stoms zeggen en gek brullen, en dan log ik in als Rockerduck, om Pluizer geloofwaardig te houden."

Zo zie je dat er soms wat lekkage is. Dan heeft Pluizer iets Rockerduckerigs, en Rockerducks iets Pluizerigers. Het laatste gebeurt overigens zelden. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do jun 29, 2006 5:40 pm

Pluizer schreef:
√W schreef:Hoewel ik wel heb gemerkt dat pluizer de tendens niet breekt op vrijdag en zaterdag avond terwijl Rockerduck dat wel doet af en toe..

Huh? Hoezo, "hoewel"? Ik ben zo intelligent dat ik daar natuurlijk rekening mee gehouden heb.

√W schreef:√(pluizer x rockerduck) = pluizer wanneer pluizer = rockerduck... Eureka!

Vroeg of laat moest iemand erachter komen. Jij bent de eerste. Gefeliciteerd! Rockerduck wordt door mij gespeeld. (Montoyaruler3 ook.)

Pluizer is bedoeld voor de intelligente doordachte berichten. Rockerduck is om slap te zaniken, als ik de briljante wijsheid van Pluizer beu ben. Soms ik gewoon iets ontzettend stoms zeggen en gek brullen, en dan log ik in als Rockerduck, om Pluizer geloofwaardig te houden. (nja!)

Ik ben benieuwd wat ik straks als Rockerduck ga schrijven. Dat is ook voor mijzelf vaak de vraag. Het wordt me duizelingwekkend zwart voor de ogen en hop, daar staat weer een Rockerduckje op het scherm. Hoe doe ik dat?

en ik dan, waarvoor ben ik nuttig, in welke bui ben je dan weer.

en het klopt, want beide personen hebben geregistreerd met IP *.*.*.*, nu moeten we niet vergeten dan Pluizer het toen leuk vond om met andermans naam te spelen, maar theoretisch zou het nog altijd kunnen

[bewerkt: IP-adres weggehaald]
Laatst bijgewerkt door montoyaruler3 op do jun 29, 2006 10:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 6:05 pm

montoyaruler3 schreef:en ik dan, waarvoor ben ik nuttig, in welke bui ben je dan weer.

Montoyaruler3 staat voor het kind, het Peter Pan-gevoel. Soms een tikje ondeugend, maar de onschuld zelve.
Iedereen kent wel een Montoyaruler3. Een kind dat lief in een hoekje radio-programmaatjes maakt en soms stoute "vieze" woordjes zegt die het zelf niet begrijpt, zoals "geyl". :P Montoyaruler3 gebruik ik vooral om mensen te vertederen, zodat ook zij het kind in zichzelf terugvinden. :D

montoyaruler3 schreef:en het klopt, want beide personen hebben geregistreerd met IP *.*.*.*, nu moeten we niet vergeten dan Pluizer het toen leuk vond om met andermans naam te spelen, maar theoretisch zou het nog altijd kunnen

Voor de duidelijkheid, het gaat om het Montoyaruler Off-topic forum. Ja, daar heb ik Rockerduck en Pluizer kort na elkaar geregistreerd, op dezelfde computer. :P

[bewerkt: IP-adres weggehaald]
Laatst bijgewerkt door Pluizer op do jun 29, 2006 11:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do jun 29, 2006 6:19 pm

Pluizer schreef:
montoyaruler3 schreef:en ik dan, waarvoor ben ik nuttig, in welke bui ben je dan weer.

Montoyaruler3 staat voor het kind, het Peter Pan-gevoel. Soms een tikje ondeugend, maar de onschuld zelve.
Iedereen kent wel een Montoyaruler3. Een kind dat lief in een hoekje radio-programmaatjes maakt en soms stoute "vieze" woordjes zegt die het zelf niet begrijpt, zoals "geyl". :P Montoyaruler3 gebruik ik vooral om mensen te vertederen, zodat ook zij het kind in zichzelf terugvinden. :D

montoyaruler3 schreef:en het klopt, want beide personen hebben geregistreerd met IP *.*.*.*, nu moeten we niet vergeten dan Pluizer het toen leuk vond om met andermans naam te spelen, maar theoretisch zou het nog altijd kunnen

Voor de duidelijkheid, het gaat om het Montoyaruler Off-topic forum. Ja, daar heb ik Rockerduck en Pluizer kort na elkaar geregistreerd, op dezelfde computer. :P

koesjiekoesjiekoesjie, dan zal ik nu ff jullie normale IP's gaan zoeken

Rockerduck: *.*.*.*
Montoyaruler: 84.30.26.3 (geloof dat ivm nieuw @home en router het tegenwoordig anders zit)
Pluizer: *.*.*.*

[bewerkt: IP-adressen weggehaald]
Laatst bijgewerkt door montoyaruler3 op do jun 29, 2006 10:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do jun 29, 2006 6:21 pm

Pluizer: *.*.*.* speelt ie ook graag mee, leuk jongen

[bewerkt: IP-adres weggehaald]
Laatst bijgewerkt door montoyaruler3 op do jun 29, 2006 10:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » do jun 29, 2006 6:43 pm

Pluizer schreef:Ik Rockerduck aardig vinden? Rockerduck stalkt me! Hij stookt heel internet tegen me op. Hij doet alleen maar alsof hij me aardig vindt, maar ondertussen zie ik tussen de regels door een blinde haat, een ontembare brok woede. Rockerduck is gevaarlijk. Maar omdat Rockerduck altijd (kuch!) vriendelijk is, zien de mensen dat niet. Ik roep om hulp. Hoort mij aan. Help! Ik smeek jullie om verlost te worden van die psychopaat. Mijn leven is verworden tot een slechte C-film. Rockerduck is een terrorist. Een enkeltje VN Strafhof, zeg ik. (nja!)

Afbeelding

Pluizer schreef:Vroeg of laat moest iemand erachter komen. Jij bent de eerste. Gefeliciteerd! Rockerduck wordt door mij gespeeld. (Montoyaruler3 ook.)

Pluizer is bedoeld voor de intelligente doordachte berichten. Rockerduck is om slap te zaniken, als ik de briljante wijsheid van Pluizer beu ben. Soms ik gewoon iets ontzettend stoms zeggen en gek brullen, en dan log ik in als Rockerduck, om Pluizer geloofwaardig te houden. (nja!)

Afbeelding

Pluizer schreef:Ik ben benieuwd wat ik straks als Rockerduck ga schrijven. Dat is ook voor mijzelf vaak de vraag. Het wordt me duizelingwekkend zwart voor de ogen en hop, daar staat weer een Rockerduckje op het scherm. Hoe doe ik dat?

Afbeelding
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » do jun 29, 2006 9:12 pm

montoyaruler3 schreef:koesjiekoesjiekoesjie, dan zal ik nu ff jullie normale IP's gaan zoeken

Rockerduck: *.*.*.*
Montoyaruler: 84.30.26.3(geloof dat ivm nieuw @home en router het tegenwoordig anders zit)
Pluizer: *.*.*.*

montoyaruler3 schreef:Pluizer: *.*.*.* speelt ie ook graag mee, leuk jongen

Wat fijn dat McDuck nu een off-topic forum heeft dat niet door kleuters als Montoyaruler3 beheerst wordt. Montoyaruler3 had een leuk forum kunnen hebben, maar als kind zijnde wil je natuurlijk liever slopen. Ondeugend zijn. Ook op McDuck.

McDuck regel: "Het publiceren van (eigen dan wel andermans) adresgegevens en telefoonnummers is niet toegestaan. Uitzonderingen hierop zijn je eigen e-mailadres en woonplaats, maar het is natuurlijk niet verplicht om deze bekend te maken."
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/misc.php?action=rules

Montoyaruler3 is bedoeld als een mol die dan het lekker toch doet, om de McDuck-beheerders te testen. Zo ook Rockerduck, het grote kleine kind, die stoeit met woorden zoals "fuck".
Rockerduck en Montoyaruler3 zijn mijn favoriete typetjes. Of de McDuck-beheerders krijgen een zenuwinzinking door die twee trollen, of de beheerders worden sterker dan ooit. Dat is de test.

Alvast mijn excuses voor eventueel toekomstig wangedrag van Montoyaruler3 en Rockerduck. Ik heb nu uitgelegd wat hun functie is. Mochten jullie je irriteren aan hen, bedenk dan dat het bij de test hoort. Ja, je vermoedens kloppen, ze doen het erom.

[bewerkt: IP-adressen weggehaald]

Laatst bewerkt door Sander (2006-06-29 22:01:49)

[*EDIT* boardlinking updated naar McDrake - Daniel73]
Laatst bijgewerkt door Pluizer op zo feb 11, 2007 5:47 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do jun 29, 2006 9:37 pm

ik geloof niet dat dat adres- of telefoongegevens zijn. jij vind jezelf wel heel grappig door te doen alsof je me bent he, zielig typetje jonge, kansloze jonge, waarschijnlijk ooit uit suriname ofzo in 010 gaan wonen, en vastgegroeid aan een oude pentium 2 bak met 56k-modem
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron