F O R U M H E L

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor K. Magurka » za sep 16, 2006 10:35 pm

"Ik heb een erg ongelukige jeugd gehad. Mijn vader dronk en mijn moeder at."
- Kamagurka
K. Magurka
 

Berichtdoor man bij de dokter » ma sep 25, 2006 4:42 am

Er komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: "Ik heb een goed bericht en een slecht bericht. "Nou, zegt de patiënt, "dan eerst maar het goede bericht." Waarop de dokter zegt: "We gaan een nieuwe ziekte naar u vernoemen."
man bij de dokter
 

Berichtdoor de jager » ma sep 25, 2006 5:00 am

Een jongeman uit de stad bezoekt zijn oom en tante op de boerderij. De eerste paar dagen laat de oom zijn neef zien wat er zoal op en rond een boerderij gebeurt, maar op een gegeven moment heeft de boer geen interessante 'stof' meer. Plotseling krijgt hij een idee: "Waarom neem je niet één van m'n geweren en een paar honden mee. Dan kun je lekker gaan jagen in het bos." De neef vindt het een goed idee en gaat enthousiast naar het bos. Een paar uur later komt hij weer terug. "En? Hoe vond je het?" vraagt de boer. "Geweldig!" antwoordt de neef, "hebben jullie nog meer honden?"
de jager
 

Berichtdoor Magere Hein Gein » ma okt 02, 2006 12:39 am

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden: "En nu jij nog hé!"

Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen... op begrafenissen.
Magere Hein Gein
 

Berichtdoor Projectontwikkelaars BV » ma nov 20, 2006 2:31 am

Op de aan de Kalfstraatzijde gelegen bouwlocatie in Grienedyk worden nog eens twaalf eengezinswoningen gebouwd. Op dit moment worden de voormalige bedrijfspanden gesloopt. Na de sloop volgt een bodemsarnering. Onder het appartementencomplex komt een verdiepte parkeergarage. Begin april wordt begonnen met de bouw. De nieuwbouw aan de Oudvaart/Kalfstraat, van maarliefst 48 seniorenappartementen, heeft inmiddels zijn hoogste punt bereikt.

Een aantal woningen wordt op een betonplaat gebouwd. De huizen zonder eigen tuin worden omringd door de aanwezige natuur met groenstroken, riet en veel water. Daarnaast wordt nog een aantal woningen in de geluidswal tussen de wijk en de rondweg gebouwd. De drie woonlobben van fase 1 zijn inmiddels grotendeels bebouwd. Vijf moderne bruggen met een doorvaarthoogte van 2,5 meter zijn geplaatst over evenzovele opvaarten.

Uit de overgebleven ideeën is de keuze gevallen op het leggen van kunstgras bij speeltoestellen. Aan het Duizendblad wordt onder alle speeltoestellen het zand vervangen door kunstgras. Zo ook bij een aantal toestellen op de speelplek aan de Waterkers. Verder is ook in de wijk Zuid-West gekozen het wijkbudget te besteden aan het plaatsen van kunstgras onder speeltoestellen. Het resterende bedrag wordt benut aan een tweede wens, namelijk het aanleggen van een trottoir aan de noordzijde van de Middeldijk, van de Groenezeelaan (Opastolische kerk) naar het bruggetje dat toegang biedt naar de flats.
Projectontwikkelaars BV
 

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » di apr 21, 2009 6:42 pm

beuhik vindt ehet hier maarr elemaal niks ikw ordter gewonn bang van jakkes zoon forumel vindk niks.
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Vorige

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron