F O R U M H E L

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Kwalbal » ma jun 05, 2006 1:29 am

Wèèèèèèlk0m in deze f0rumhèèèl! Beter sl€cht gejat dan g0ed verz0nnen! Een t0pic waart Kwalbal de baa$$ is. En t0pic waart IK eindel00s kan kwellen. Hierr schuift IK m€t de waarden & n0rmen. Als pi0nnen in een val$ sp€l. Wéé degene die híer terecht komt.
Kwalbal
 

Berichtdoor ednebneveoB » di jun 06, 2006 5:19 pm

?nemokegthceret reew uon ew njiz raaW! ...etuorthculv edreekreV !elenimirC
ednebneveoB
 

Berichtdoor Boevenbende » di jun 06, 2006 6:15 pm

Criminele! Verkeerde vluchtroute... Waar zijn we nou weer terechtgekomen?
Boevenbende
 

Berichtdoor reziulP » do jun 08, 2006 1:53 am

!ajn .sap raam koo reih neb kI .lenub wualf neeg beh iK
reziulP
 

Berichtdoor reziulP » do jun 08, 2006 1:57 am

luneb = lenub

.jim roov wuein si nevjirhcs nerovetsrethcA
reziulP
 

Berichtdoor reziulP » do jun 08, 2006 2:04 am

kI = iK

.cipot tid ednelle nee taW
reziulP
 

Berichtdoor Daniel73 » ma jun 12, 2006 8:16 am

Een baaltopic? Gruwelijk. Hierbij verdoem ik mijzelf tot dit dieptepunt der dieptepunten. Wetende dat ook deze hel zal voorbij gaan. Wie leest wat ik hier tegen mijzelf mompel, zal ook besmet worden met mijn allesdoordringende negativiteit en zwartgalligheid. Die neemt het stokje over. Ik ben de veerman die wacht op gezelschap. Neemt het roer van mij over en ik zal je eeuwige passagier zijn. Grom. Lezen is dus op eigen risico. :mad:
Dit gezegd hebbende zoek ik naar mijn volgende nare zin. Ik heb mezelf voorgenomen om negatief te zijn dus dan zal ik negatief zijn. Grom. Echt negatief. Dat men denkt van "Bleh, wat een zielig mannetje zit daar! Gauw doorlopen want daar hebben wij effe helemaal geen zin in." Maar nu ik er klaar voor zit in deze verdoemenis willen de woorden niet komen. Een ware hel. Ik wil hier eindeloos mopperen maar het lukt niet. De -walg!- leuke dingen -walg!- laten zich niet buitensluiten. :mad:
Wil ik een boek schrijven waarin ik de dag mijner geboorte vervloek, blijkt het al te bestaan. Ik wil vertellen hoezeer ik geleden heb, maar eigenlijk ben ik maar een zielig moederkindje. Krijg ik een groene fiets voor mijn verjaardag, had ik liever een blauwe gewild. Dat soort tegenvallers. Willen huilen en dan te horen krijgen dat de kindertjes in Derde Wereld het slechter hebben. Grom. Die zijn daar dus neergezet om mij de loef af te steken. Rotkinderen. En ik zóu willen kunnen zeggen "Sterf!", maar dat is al geregeld. Dus wat moet ik nou? :(
Zit ik hier op een site waar ik veel -walg!- plezier kan beleven, heb ik de pest in. Allemaal domme bezoekers, die -walg!- blij worden van strips en voetbal. Ik ben de enige die 'Zwartkijken' van Franquin begrijpt. Jezus die over het water loopt en blijft vastplakken aan de olie die erop drijft. Dat is mijn wereld. :mad:
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » ma jun 12, 2006 8:40 am

Voorbeeld: Ik heb een CD die ik goed vind. Dus ik wil 'm eindeloos draaien. Maar vroeg of laat gaat dat vervelen. Dus dan heb ik een goede CD en dan kan ik er niet van genieten. :(

Ander voorbeeld: Ik schrijf en bedenk de ene leuke vondst na de andere. Druk ik op verzenden, lijkt daarna de tekst totaal veranderd te zijn. Hortende en stotende zinnen, constructies en combinaties die niet lekker lopen, al was het maar omdat spreektaal anders is dan schrijfstijl. Zoveel emoties en zo weinig tekens. Schrijftaal is spreektaal in poedervorm. Als water wordt toegevoegd, moet je maar afwachten wat het wordt.
Dus ze kunnen wel zeggen "Schrijf het van je af", maar dat kan dus niet. En als je dood bent komen die schrijfsels naar boven en dan gaan ze alsnog je verborgen gedachten misinterpreteren. Dan komen ze naar je graf toe. Niet om bloemen te brengen, maar om ze weg te halen. :mad:
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » ma jun 12, 2006 8:52 am

Kan dit topic een slotje krijgen? Welke ongelukkige durft? Dan heb ik weer iets om over te razen en te schelden. Hoe mij telkens alles misgund wordt. Dat ik in de knop geknakt ben en zo. Maar men heeft het te druk met school en werk, om aandacht aan mijn giftige geklaag te besteden. Verdoemd als ik ben. Grom. :(
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » ma jun 12, 2006 9:13 am

"Een mikpunt van spot ben ik voor mijn vrienden,
terwijl ik God aanroep en op zijn antwoord wacht!
Spot valt hem ten deel die onberispelijk en rechtvaardig is.
Ongeluk verdient verachting, denkt de zorgeloze,
de wankelende wordt omvergestoten."
Job 12:4-5

Leuk voor de werkeloze doelgroep, die titel. :mad:
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor klagende moeder » ma jun 12, 2006 9:30 am

Brrr, een engerd. Dit kán niet.
Red de kinderen! Red de kinderen!
klagende moeder
 

Berichtdoor Stephan on Topic » ma jun 12, 2006 10:46 am

Ach en Wee. kreun en Steun.
Stephan on Topic
 

Berichtdoor windekind » di jun 13, 2006 9:33 am

God heeft U zwaar beproefd! Ik weet EEN troostgrond maar: dat Hij het deed.( de Genestet)

De Waterlelie
Rijzend uit donker-koelen vijvergrond
heeft zij het licht gevonden en ontsloot
toen blij het gouden hart ( f. van Eeden)

Dit ene weten wij....
Dit ene weten wij en aan dit ene
houden w'ons vast in de duistere uren:
er is een Woord ,dat eeuwiglijk zal duren
en wie 't verstaat, die is niet meer alleen (H.R Holst)

Wees tevreden met wat u hebt,
want God heeft gezegd;
Ik zal altijd voor u zorgen; Ik
zal u nooit in de steek laten.( hebr. 13;5)
windekind
 

Berichtdoor verdoemd zieltje » di jun 13, 2006 1:08 pm

Hoop doet alleen maar pijn. Laat me lijden!
verdoemd zieltje
 

Berichtdoor verdoemd zieltje » di jun 13, 2006 1:17 pm

verdoemd zieltje schreef:Hoop doet alleen maar pijn. Laat me lijden!

Auwauwauw! Ik spreek mezelf tegen! Hoe red ik mij uit deze stelling? Alle hoop is verloren. Dit komt nooit meer goed.

Zo, nu lijd ik al ietsje minder. Maar ik ben hier om wél te lijden en te klagen. Hoe kan ik lijden als ik niet wil lijden? Dan zou ik een... ulp... mooiweerlijder zijn!
Auwauwauw! De gedachte!
verdoemd zieltje
 

Volgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron