Dromen

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor Kjell » do apr 20, 2006 9:08 pm

Ik heb laatst over Animal Crossing, mijn irritante buurjongetje (in de droom was het een echt ettertje) en mijn klas gedroomd. allemaal in een droom.

Ik droom best vaak over mijn klas, het begint me te vervelen...
Kjell
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:50 pm

Berichtdoor Kjell's lerares » do apr 20, 2006 9:23 pm

Okee, klas! Welkom in Kjell's droom!

En dan gaan we nu rekensommetjes maken! DE HELE NACHT LANG! En als die knul wakker word mag hij het op school in het echt gaan proberen!
Kjell's lerares
 

Berichtdoor irritante buurjongetje » vr apr 21, 2006 3:28 am

Kjell's lerares schreef:En dan gaan we nu rekensommetjes maken! DE HELE NACHT LANG! En als die knul wakker word mag hij het op school in het echt gaan proberen!

Hahaha! Heheheh! Kjellie is een dromer! Kjellie is een dromer! Gnak! Gnak! :lol:
irritante buurjongetje
 

Berichtdoor Dromer D. » wo apr 26, 2006 3:19 am

Wat is er mis met dromen? Is dat tegenwoordig ook al verboden? Oke, achter het stuur is het niet handig, en als je oversteekt ook niet, maar als het wel kan, spaar je jezelf zo een bioscoopkaartje uit.

Ik droom weleens dat ik een geniale vondst heb, maar als ik dan wakker word weet ik niet meer wat het was.
Dromer D.
 

Berichtdoor jan Baksteen » wo mei 31, 2006 12:46 pm

Ik droomde vroeger vaak dat er drie mannen voor de deur stonden en zeiden dat ik er niet uit mijn kamer moch, en ik droomde ook vaak dat mijn gordijnen praten daar werd ik echt héél bang van. Maar ondertussen heb ik nu alleen maar leuke dromen.
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za mei 13, 2006 6:27 pm

Berichtdoor caspar » za aug 19, 2006 6:12 pm

Pluizer schreef:Ik heb weleens een droom met aftiteling gehad en een eindtune. Bizar.

Had je ook ondertiteling? :P
caspar
 

Berichtdoor wijze spreuk » za sep 16, 2006 10:30 pm

"Iedere droom die werkelijkheid wordt is een droom die sterft." - De Vogué
wijze spreuk
 

Berichtdoor Luuk » do sep 27, 2007 8:38 pm

Ik had gedroomd, dat ik naar mijn oma fietste langs een hele rare weg.
Het was met mijn moeder en mijn zusje die hadden balkjes voor hun ogen, als criminelen op tv.
Mijn oma was niet thuis, maar we gingen op de bank zitten, en opeens stond ik voor een vulkaan.
Ik viel erin maar toen werd ik opgevangen door een soort superhond.
Toen ging ik met die hond dus naar een museum het was heel vaag, die hond ging mij rondleiden.
Er was van alles schilderijen, dinosaurus-botten, enzovoort.
Ik raakte iets aan en het alarm ging af, er kwamen allemaal bewaking, politie, en ME.
Ze begonnen op me te schieten, ik wist dat ik het droomde, ik wist het.
In de droom deed ik mijn ogen dicht, en ik werd wakker.

Dit droomde ik de nacht van dinsdag op woensdag, eergisteren.
De volgende dag had ik zo'n buikpijn dat ik niet naar school kon.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » vr sep 28, 2007 6:34 pm

Ik droom de laatste tijd (volgens mij afgelopen 2 weken 3 keer) dat ik wordt doodgeschoten, en vlak voordat ik doodgeschoten wordt probeer ik wakker te worden en dat gebeurt dan ook altijd. Het vreemde is dus dat ik uit mezelf besef dat ik uit de droom wil en dat ik dan gewoon wakker wordt, als een soort reflex.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Vorige

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron