School of werk? Wat doe jij?

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor DisneyRemc°o° » vr feb 16, 2007 10:54 pm

Omdat we op het Disneyboard van McDrake.nl in een topic over Rockerduck's studie begonnen (off topic dus! ;)) moest het er maar eens van komen. Een 'School of werk? Wat doe jij?'-topic. :P

Ik zelf werk, maar wil nu, na jaren niet meer naar school te zijn geweest, een MBO opleiding oppakken, om zo door te kunnen stromen naar HBO Marketing. Een moeilijke beslissing, omdat ik er al JAREN uit ben qua leren. Dat wordt dus flink m'n best doen! :)

En wat doen de andere McDrake.nl-leden in het dagelijks leven voor opleiding en/of werk?
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 5:35 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Luuk » za feb 17, 2007 11:56 am

Ik doe Havo Theoretisch Gemengd, oftewel HTG.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Kjell » zo feb 18, 2007 1:06 am

Momenteel 2 atheneum, en loop een gedeeltelijk folderwijkje.
Kjell
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:50 pm

Berichtdoor Robb_K » zo feb 18, 2007 9:26 pm

Ik werk als "Duck verhaal" scenarist (schrijver/storyboard tekenaar) met Sanoma Uitgevers (DD Weekblad), en Emgmont Tegneserier, en ook als afhankelijke schrijver/tekenaar en digital painter met tekenfilm firma's, computer spel firma's, en zelfs werk op een boek serie. Ik werk op een paar projecten met andere tekenaars (Jan Gulbransson, Alberto DeMello). Maar, ik soms werk ook als substituut leraar voor grondschool.

Ik ben ook (nog) student. Ik maak koersen op tekenfilmschool (The American Animation Institute) - (mijn tekenen te verbeteren).
Wat? Geen Carl Barks op dit forum? Bah!
Avatar gebruiker
Robb_K
Member
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di apr 18, 2006 3:44 pm
Woonplaats: Los Angeles VSA/Muenchen Duitsland

Berichtdoor Henrieke » za feb 24, 2007 3:35 pm

Ik ben heus niet dom, maar nogal kansloos op school, dus ik heb al heel wat dingen gedaan. Ik heb zowel op het gymnasium als op de HAVO gezeten, maar nu zit ik op een of andere vage MBO2 school.
Op het moment loop ik stage/werk als vrijwilliger bij de NOP, een opvangcentrum/dierenpark. Ik verzorg de dieren die door de AID in beslag zijn genomen. Denk hierbij aan papegaaien, neushoornvogels, toekans, eekhoorns, slangen, enz...
(maar eigenlijk wil ik gewoon tekenen)
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor coolojw2 » zo feb 25, 2007 2:52 pm

ik zit nog maar in groep 8
coolojw2
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 4:11 pm

Berichtdoor Caspar » ma apr 02, 2007 8:09 pm

Ik zit nu in de basisschool groep 8. Volgens jaar ga ik naar het gymnasium.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor DisneyRemc°o° » do sep 27, 2007 9:50 am

Hier een kleine update. Het is al een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op een van de McDrake-forums.

Ik ben dus een aantal maanden geleden begonnen met de opleiding MBO Medewerker marketing en communicatie. Daar zit ook een verplichte stage aan vast. Ik ben bij 2 bedrijven op gesprek geweest, namelijk Disney Benelux en Sanoma Uitgevers (beiden in Hoofddorp) en uiteindelijk is het Sanoma geworden, waar ik nu dus een half jaar stage loop op de marketingafdeling voor de bladen Ariadne at Home en Home and Garden. En deze week sta ik op de Woonbeurs bij afwisselens de Ariadne at Home en Home and Garden stand.

Ik had bij het inschrijven voor een stage uiteraard aangegeven dat de Disneybladen een voorkeur hebben, maar helaas was er geen plek.
Maar de huidige stageplaats is ook wel zeer leuk, met de hele Woonbeurs er nu omheen.
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 5:35 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Ei » do sep 27, 2007 1:21 pm

DisneyRemc°o° schreef:Ik ben bij 2 bedrijven op gesprek geweest, namelijk Disney Benelux en Sanoma Uitgevers (beiden in Hoofddorp) en uiteindelijk is het Sanoma geworden, waar ik nu dus een half jaar stage loop op de marketingafdeling voor de bladen Ariadne at Home en Home and Garden.

Wat? Nu ben je een van hén. Sanoma klopt onze zakken leeg. DisneyRemco is medeplichtig. Grijp hem!

DisneyRemc°o° schreef:Ik had bij het inschrijven voor een stage uiteraard aangegeven dat de Disneybladen een voorkeur hebben, maar helaas was er geen plek.

Tja. Had je maar lid moeten worden van Onducks i.p.v. McDrake. :P

(Ja, Ei is in een klierbui vandaag.)
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Doodgewone vraag » do sep 27, 2007 3:06 pm

Hé, Ei. Ben je in een klierbui vandaag?
Doodgewone vraag
 

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do apr 16, 2009 7:50 pm

Ik zit op de brugklas. Brugklas VWO, Twee Talig Onderwijs. You guys didn't know that, did ya? So I can look every Sunday on Youtube to the new episodes of Phineas and Ferb, Perry the Platypus, Heinz Doofenshmirtz and the rest of the gang. Thank you BarlowGirl101!
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Caspar » do apr 16, 2009 8:35 pm

2e klas gymnasium doe ik nu.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor H H » vr apr 17, 2009 7:54 am

Ik doe groep 7 van de basichool. SAaaaaaaaaaai
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma mei 24, 2010 11:45 pm

Ik heb eindelijk weer uitzicht op werk dat ik leuk vind; in de buitenschoolse opvang! Ik heb ergens een week meegelopen en daar zagen ze het wel zitten met mij. Nu ga ik waarschijnlijk vanaf september 1 dag in de week leren en 4 dagen werken. Tot die tijd ga ik dan nog 1 dag in de week meelopen, zodat ik er een beetje 'in' blijf.
Hartstikke leuk dus! Met Lego spelen onder werktijd!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor jan Baksteen » vr mei 28, 2010 8:42 pm

Op dit moment moet ik nog 3 weken in totaal en dan ben ik klaar met de opleiding: MBO niveau 1 zorghulp!
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za mei 13, 2006 6:27 pm

Volgende

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron