Waar erger jij je aan?

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor Luuk » wo feb 28, 2007 9:33 pm

Hier moet je dus vertellen aan welke dingen je je ergert!
Ik erger me aan verkouden mensen die hun snot zo omhoog gaan snuiven.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » wo mei 09, 2007 8:30 am

Dat is gezonder dan je neus snuiten ;)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » wo mei 09, 2007 12:49 pm

Ei ergert zich aan eigen typefouten. Typefouten verstoppen zich als de tekst geschreven wordt. En pas NADAT Ei honderd keer naar het "Voorbeeld"-scherm gestaard heeft, en eindelijk de tekst heeft verzonden, pas DAN komen de typefouten tevoorschijn.
Waarom doen die typefouten dat??? Ei ergert zich wild.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Stephan » do mei 10, 2007 11:16 am

Je moet je er maar niet teveel aan storen, zolang de boodschap overkomt. Iedereen maakt fouten, en er zijn altijd mensen die veel slordiger schrijven. (Hoewel ik het wel begrijp, ikzelf ben nogal een perfectionist, waardoor ik meerdere keren tegen de lamp loop).

Waar ik me aan erger? Aan de olifant die telkens door het raam naar me staart. Alsof hij iets van me wil.
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr mei 11, 2007 9:28 pm

Luuk schreef:Hier moet je dus vertellen aan welke dingen je je ergert!
Ik erger me aan verkouden mensen die hun snot zo omhoog gaan snuiven.

Ja, datte dus! En aan mensen die op de roltrap stil gaan staan. De roltrap is ervoor bedoeld om op te lopen terwijl de trap beweegt, zodat je sneller boven bent, mensen! Gaan ze daar stil staan aan beide kanten en ik kan er niet door. En ik erger me ook aan mensen die beneden of boven aan de roltrap stil gaan staan, zodat de mensen die er achter aan komen niet door kunnen (=opstopping). Ik erger me ook aan mensen die mij niet laten uitstappen als ik uit de trein kom. Mensen, met dat gedring duurt het alleen maar langer!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ei » za mei 12, 2007 2:40 am

Rockerduck schreef:
Luuk schreef:Hier moet je dus vertellen aan welke dingen je je ergert!
Ik erger me aan verkouden mensen die hun snot zo omhoog gaan snuiven.

Ja, datte dus! En aan mensen die op de roltrap stil gaan staan. De roltrap is ervoor bedoeld om op te lopen terwijl de trap beweegt, zodat je sneller boven bent, mensen! Gaan ze daar stil staan aan beide kanten en ik kan er niet door. En ik erger me ook aan mensen die beneden of boven aan de roltrap stil gaan staan, zodat de mensen die er achter aan komen niet door kunnen (=opstopping). Ik erger me ook aan mensen die mij niet laten uitstappen als ik uit de trein kom. Mensen, met dat gedring duurt het alleen maar langer!

Ei ergert zich aan mensen die op de roltrap willen lopen, terwijl Ei uitgebreid staat te mediteren, terwijl de roltrap in een rustgevend tempo voortbeweegt.
Dat gedring, waar is het goed voor? Verder ergert Ei zich aan mensen die perse precies daar uit een trein willen stappen waar Ei vlug wil instappen om binnen een goed plekje te bemachtigen. Waarom zou Ei wachten? Eerlijk duurt het langst!

Opzij opzij opzij. De wijde wereld is van Ei.

* Ei haalt neus op *
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ei » za mei 12, 2007 2:51 am

Ei ergert zich aan het ergeren. Dat het verleidelijk is. Zoals, met opzet, kijken naar slechte televisieprogramma's. Van die belspelletjes. Of ene Dr Phil die zelfs de beroerdste ouders verheven betuttelend heilig kan verklaren tegenover een meisje, dat wil weglopen omdat het last heeft van diezelfde ouders die in een scheiding liggen. En dat dan het programma plotseling afkapt, en er ineens weer een belspel begint...

Waaah! Ei kookt nu al. En Ei is maar pas begonnen.
Goed idee, zo'n ergerniswekkend topic.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » za mei 12, 2007 8:36 am

Ik sta ALTIJD stil op de roltrap, en dan erger ik me aan mensen die door willen lopen.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor coolojw2 » ma mei 21, 2007 7:57 pm

ik erger me eraan als ik de donald duck uit het plastic wil halen en ik scheur per ongeluk de hele donald duck doormidden (is me 1 keer overkomen)
coolojw2
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 4:11 pm

Berichtdoor roltrap » di mei 22, 2007 3:22 pm

Ik erger me aan al die mensen die op mij gaan staan in plaats van gewoon netjes de trap nemen. Ik ga toch ook niet op mensen staan of over mensen heenlopen?
roltrap
 

Berichtdoor trap » di mei 22, 2007 3:22 pm

Ik vind het wel lekker rustig, etegenwoordig.
trap
 

Berichtdoor Ei » di mei 22, 2007 11:44 pm

roltrap schreef:Ik erger me aan al die mensen die op mij gaan staan in plaats van gewoon netjes de trap nemen. Ik ga toch ook niet op mensen staan of over mensen heenlopen?

:lol:
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor mcprul » do mei 24, 2007 9:25 am

Ik erger me aan spam op het 'Vertel over jezelf'-onderdeel.
mcprul
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: wo mei 16, 2007 3:02 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 24, 2007 11:36 pm

Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan mijn ergernissen. Zit ik eens lekker te klagen op Internet, gaan daar weer mensen over klagen. Ik hoop voor Ei en Caspar dat ik ze nooit tegenkom op de roltrap.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » do mei 24, 2007 11:36 pm

:P
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Volgende

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron