Waar erger jij je aan?

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor Luuk » ma apr 14, 2008 3:38 pm

Hoe bedoel je 'ook'? En waar heb je het over?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor TimJoosten » ma apr 14, 2008 6:07 pm

Jij wou de heltijd liedjes luisteren.
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor onwetend persoon » ma apr 14, 2008 6:24 pm

Waarom is dat irritant?
onwetend persoon
 

Berichtdoor TimJoosten » di apr 15, 2008 7:44 am

Ik en Tom [zo'n andere jonge van school] gingen een verslag maken voor economie, waarbij luuk deheletijd vroeg: luister dat liedje eens, en die ,en die en die en die. en daar werd ik gek van.
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor Luuk » vr apr 18, 2008 3:17 pm

TimJoosten schreef:Ik en Tom [zo'n andere jonge van school] gingen een verslag maken voor economie, waarbij luuk deheletijd vroeg: luister dat liedje eens, en die ,en die en die en die. en daar werd ik gek van.

Tom deed zelf nog harder mee hoor!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor TimJoosten » vr apr 18, 2008 7:10 pm

Ja is waar.
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor TimJoosten » zo apr 20, 2008 11:30 am

Ik erger me aan spammers op dit forum.
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor H H » zo apr 12, 2009 10:09 pm

Ik erger me aan mensen. Die denken dat ze leuk zijn.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 15, 2009 4:56 pm

Ei ergert zich groen en geel aan mensen die zichzelf blijkbaar zo'n mooi uiterlijk vinden hebben, dat ze een ander mogen treiteren die ze lelijk vinden.

Zie eens wat een kwaadaardige reacties deze jongen oproept, omdat hij bovengemiddelde ruimte tussen zijn tanden heeft:
http://www.youtube.com/user/Pruane2Forever
Men geeft hem bijvoorbeeld als advies dat hij maar zelfmoord moet plegen.

Ei wordt enorm verdrietig van zo'n wereld. Wat jullie?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do apr 16, 2009 7:22 pm

Ik vind hem een groot Ego. Wat is zijn achtergrond? Foto's van hem. Waar gaat het grote filmpje over? Hem. Ei, daar heb ik pas bewondering voor. Ik heb Ei nog nooit het woord "ik" horen zeggen. Ik heb Ei eigenlijk ook nog nooit in het echt gezien...
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor H H » vr apr 17, 2009 7:57 am

Ik haat mensen die voor de lol iemand in elkaar trappen :(
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ei » vr apr 17, 2009 4:31 pm

Duckfan van McDrake Disne schreef:[Pruane2Forever] Ik vind hem een groot Ego. Wat is zijn achtergrond? Foto's van hem. Waar gaat het grote filmpje over? Hem.

Is daar wat mis mee? Ei vindt het geen reden om iemand vanwege lichamelijk uiterlijk met de grond gelijk te maken. Voor zover daar ooit een reden voor zal zijn. Je zou de hatelijke reacties op die jongen z'n filmpjes moeten lezen. Mensen hebben een zondebok nodig.

Psychologen hebben ontdekt dat het zondebokmechanisme ook een verschijnsel is binnen groepen, kleine (zoals gezinnen), maar ook in veel grotere verbanden. Binnen groepen is het voorkomen van een zondebok, die de ziektes en frustraties van het gezin (of de groep) op zich krijgt geprojecteerd, geen ongewoon fenomeen. De 'rol' van zondebok komt dan vaak toe aan de zwakkere in de groep. De kern van het zondebokmechanisme is echter dat, zelfs indien deze zwakkere uiteindelijk uit de groep zou worden gestoten, het groepsmechanisme vervolgens een nieuwe zondebok zal 'aanwijzen' en wel omdat het groepsmechanisme dit feitelijk vraagt/nodig heeft om de in het systeem aanwezige spanning af te voeren. Het betreffende systeem heeft geen andere, meer volwassen mechanismen ontwikkeld om deze spanningen af te voeren. Het begrip zondebok staat hierbij dan dichter tegen de oorspronkelijke betekenis dan in het normale taalgebruik.

De filosoof René Girard heeft uitvoerig onderzoek gedaan naar het verschijnsel zondebok. Hij analyseerde de sociologische, psychologische, juridische, mythologische en religieuze betekenis van het begrip. Volgens Girard betaalt de zondebok de prijs van de wraakzucht der mensheid. Het is een oplossing die de samenleving structureert.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zondebok

Duckfan van McDrake Disne schreef:Ei, daar heb ik pas bewondering voor. Ik heb Ei nog nooit het woord "ik" horen zeggen. Ik heb Ei eigenlijk ook nog nooit in het echt gezien...

Ei is de bescheidenheid zelf. Vrijwel onzichtbaar. Je zult Ei nooit zien opscheppen. Nooit! Dat komt omdat Ei ontzettend goed is. Echt ontzettend goed. Iedereen zou graag zoals Ei willen zijn.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor H H » vr apr 17, 2009 5:22 pm

Nooit opscheppen nooit opscheppen neen neen een beetje maar :P
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Vorige

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron