pink

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor joost2 » za apr 22, 2006 4:59 pm

Ik heb een pink.
joost2
 

Berichtdoor montoyaruler3 » za apr 22, 2006 6:59 pm

ik heb een kleine teen (is dit nu de intellectie van een nieuw forum?)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 22, 2006 11:34 pm

Ik dacht even dat dit topic zou gaan over de zangeres Pink. Ik vind haar heel verfrissend tussen de hedendaagse gangstarappers and bijhorende half-naakte bimbo's die dagelijks de muziekzenders overspoelen. Pink rockt én Pink heeft een boodschap, maar Pink preekt nooit. Dat bevalt me wel.

Het soort meisjes uit die gangsta-clips neemt ze genadeloos op de hak in haar nieuwe single Stupid girls. Het geniale is, dat de ondersteunende muziek en manier van zingen juist zo'n rap-clip lijkt. Waardoor weer de ironie ontstaat dat waarschijnlijk veel meiden die van die gangsta-onzin houden, die single van Pink helemaal geweldig vinden, zonder op de tekst te luisteren, die daar juist tegen in gaat. :D

Pink heeft ook een nummer gemaakt met de titel Dear Mr. President. Dat kan natuurlijk niemand anders zijn dan George Bush. En die komt er ook maar bekaaid van af.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Exodus » zo apr 23, 2006 5:18 pm

Rockerduck schreef:Ik dacht even dat dit topic zou gaan over de zangeres Pink. Ik vind haar heel verfrissend tussen de hedendaagse gangstarappers and bijhorende half-naakte bimbo's die dagelijks de muziekzenders overspoelen. Pink rockt én Pink heeft een boodschap, maar Pink preekt nooit. Dat bevalt me wel.

Het soort meisjes uit die gangsta-clips neemt ze genadeloos op de hak in haar nieuwe single Stupid girls. Het geniale is, dat de ondersteunende muziek en manier van zingen juist zo'n rap-clip lijkt. Waardoor weer de ironie ontstaat dat waarschijnlijk veel meiden die van die gangsta-onzin houden, die single van Pink helemaal geweldig vinden, zonder op de tekst te luisteren, die daar juist tegen in gaat. :D

Pink heeft ook een nummer gemaakt met de titel Dear Mr. President. Dat kan natuurlijk niemand anders zijn dan George Bush. En die komt er ook maar bekaaid van af.

Blah Blah Blah, Bob Marley ftw!
Exodus
 

Berichtdoor Kjell » zo apr 23, 2006 6:18 pm

montoyaruler3 schreef:ik heb een kleine teen (is dit nu de intellectie van een nieuw forum?)

Jah, dat aliassen gedioe gaat wel erg ver zo :|
Kjell
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:50 pm

Berichtdoor G. Nussis » zo apr 23, 2006 10:20 pm

Kjell schreef:
montoyaruler3 schreef:ik heb een kleine teen (is dit nu de intellectie van een nieuw forum?)

Jah, dat aliassen gedioe gaat wel erg ver zo :|

Waar zijn de serieuze mensen? Er zijn plenty serieuze topics die genegeerd worden, ook door jou. Wie krijgen vooral de aandacht? Precies, degenen die met aliassen klieren.
G. Nussis
 

Berichtdoor montoyaruler3 » ma apr 24, 2006 6:00 pm

Kjell schreef:
montoyaruler3 schreef:ik heb een kleine teen (is dit nu de intellectie van een nieuw forum?)

Jah, dat aliassen gedioe gaat wel erg ver zo :|

Respect Kjell, je krijgt hem weer terug!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm


Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron