Belevinssen-vertellen-voor-als-je-je-verveelt-topic

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor diederik » do okt 26, 2006 12:43 pm

Ik ga over een uurtje naar de dokter voor een prik in m'n vinger om te kijken of ik geen bloedarmoede heb omdat mieke me wat witjes vindt dus moet ik misschien tabletten die me meer kracht geven blabla en vitamines blabla en gekke dokter blabla is vader van meisje uit klas blabla bruiloft was leuk blabla m'n poes heet kitty blabla de dokter heet dokter van der ploeg blabla misschien heet ie wel karel blabla nee gerrit blabla echt zo'n gerrit-kop.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Dünner Deutscher » vr okt 27, 2006 3:44 am

Angenehm gute Nacht, Käsehauptnachbarn.

Dieser Platz ist recht leer. Sie surfende Leute lösen Ihre Füße. Aufwartung, daß das Meer die Holländer Muscheln weg wäscht. Der Nordseestrand reist zu unserem Rand. Ich sollte Bücher für meine watschelnde Tabelle gekauft haben. Dank für Ihr Interesse.

Diederik nehmen Ihre Vitamine und ließ das Schulemädchen erklärt dem Doktor, daß die Katze Kitty genannt wird. Es läßt Ihr weißes Gesicht erröten. Viel Glueck. Keine Notwendigkeit, mir zu danken. Sie sind willkommen.

Ich bin traurig, daß ich nicht Niederländisch schreiben kann. Ich kann sie von einem Abstand nur lesen. (Mein Teppich ist defekt.)

Dünner Deutscher
Dünner Deutscher
 

Berichtdoor James le Touriste » vr okt 27, 2006 4:04 am

I le have jambe to France and maintenant I can't parler ma mother tongue plus. Can Diederik tell quand de docteur Gerrit Tête est mariage ?
James le Touriste
 

Berichtdoor Gerrit Kop » vr okt 27, 2006 4:30 am

Bent u geel in uw gezicht?

Vandaag ben ik aan de supermarkt rond de hoek van het park geweest. Mijn hond hield van voedsel te hebben. Na twee uren van het lopen aan de verdwenen boom, viel mijn hond over een kat. De dierenarts die mijn gouden vissen wast wanneer zij nat zijn, vertelde me die mijn vinger nooit zou herstellen als ik bij teveel het eten van chemische vitaminen zou houden.

Dit jaar zal Kerstmis in de maand na November hebben en ik zou zeker niet het vuurwerk van Halloween willen missen. Ik ben bored omdat mijn werkgever me om heeft verteld naar huis te gaan en de schotels te wassen. Hoe is uw huis?

Houdt u uw kat in een doos wanneer u het niet voor een paar weken nodig hebt? Dat zal het schoon houden.
Gerrit Kop
 


Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron