Televisie

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor Dukka » ma mei 22, 2006 9:49 am

Rockerduck schreef:Samson en Gert was ook bij mij favoriet, SuuZ. Als er nog wel eens van die liedjes van héél lang geleden op tv zijn, kan ik ze nog steeds meezingen. Natúúrlijk vind ik de Samson & Gert van nu véél minder leuk dan vroeger, maar ja... dat vind je zelf altijd over 'vroegah'. ;)

Ik ben nooit echt fan geweest van S&G. Keek er af en toe na, maar vond het meestal toch snel erg flauw.
Dat met die liedjes heb ik juist veel meer met Bassie & Adriaan. Die hebben tenminste de echte meezingers!
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor diederik » ma mei 22, 2006 3:14 pm

Ja, stom dat Alberto niet meer zo dik is. Maar Mevrouw de Bolle speelt nog steeds de baas over Octaaf, hoor. Ik heb niet meegemaakt dat van Leemhuyzen niet te zien was en Joop Mengemloes ook niet.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor diederik » ma mei 22, 2006 3:15 pm

Ik bedoel Mengelmoes.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » ma mei 22, 2006 5:16 pm

telekids was ook gaaf, heb ik hier nog 2 cd's van liggen :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma mei 22, 2006 11:08 pm

diederik schreef:Ja, stom dat Alberto niet meer zo dik is. Maar Mevrouw de Bolle speelt nog steeds de baas over Octaaf, hoor. Ik heb niet meegemaakt dat van Leemhuyzen niet te zien was en Joop Mengemloes ook niet.

Joop is te zien in de clip van 'Er zit meer in een liedje dan je denkt':

"Hé, kijk, daar heb je Joop met z'n trompet!" en "Bij ons speelt Chocomoes op de trompetten" (Samson sprak zijn naam natuurlijk verkeerd uit).

Hij wordt ook genoemd in het liedje 'Samen op de moto':

"Hela, Gert, je rijdt meneer Chocomoes bijna omver!"

Ik vind het trouwens wel heel knap hoe Koen Crucke (Alberto) zoveel is afgevallen. Ik denk dat veel mensen hem dat wel na zouden willen doen. ;)

Ann Petersen, de actrice die Mevrouw Jeanine speelde, is in 2003 overleden. :( Als je haar nog op tv ziet, gaat het om een herhaling.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor diederik » di mei 23, 2006 3:34 pm

Ohja, die man. Nu weet ik het weer. Ik wist trouwens niet dat Mevrouw de Bolle is overleden :O
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor diederik » di mei 23, 2006 7:14 pm

Maar ook de tegenwoordige programma's zijn goed, hoor ;) Zoals...:Expeditie Robinson!! Wie kijken dat allemaal? Ik vind 't geweldig.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Captain jack » di mei 23, 2006 7:18 pm

diederik schreef:Maar ook de tegenwoordige programma's zijn goed, hoor ;) Zoals...:Expeditie Robinson!! Wie kijken dat allemaal? Ik vind 't geweldig.

ER komt veel te veel, is het ene seizoen net afgelopen komt de andere er alweer aan. Net de sims, komt ook elke maand een uitbreiding van. Peking Express daarintegen 8), zou juist veel vaker moeten komen! Jammer dat Amir en Jimmy niet gewonnen hebben maja...
Captain jack
 

Berichtdoor montoyaruler3 » di mei 23, 2006 8:34 pm

Captain jack schreef:
diederik schreef:Maar ook de tegenwoordige programma's zijn goed, hoor ;) Zoals...:Expeditie Robinson!! Wie kijken dat allemaal? Ik vind 't geweldig.

ER komt veel te veel, is het ene seizoen net afgelopen komt de andere er alweer aan. Net de sims, komt ook elke maand een uitbreiding van. Peking Express daarintegen 8), zou juist veel vaker moeten komen! Jammer dat Amir en Jimmy niet gewonnen hebben maja...

een van de weinige talpa-series die ik níet volg
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor diederik » do mei 25, 2006 1:15 pm

De enige tapla-serie die ik volg.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 25, 2006 5:26 pm

Koppensnellers (opvolger van Kopspijkers) op Talpa heb ik maar drie keer op tv gezien en toen vond ik er weinig aan. Ik heb ondertussen de cabaretfragmenten teruggezien op de website (waarvoor niet betaald hoeft te worden, tot mijn verbazing) en ik moet zeggen: in de laatste weken lijken ze erin te komen en wordt het toch nog erg leuk. Helaas zijn een paar cabaretiers niet meegegaan. Vooral Erik van Muiswinkel wordt gemist. Maar ze hebben er ook weer een paar nieuwe gezichten bij. Ga het eens checken, het is erg leuk. :D
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 25, 2006 6:48 pm

Rockerduck schreef:Koppensnellers (opvolger van Kopspijkers) op Talpa heb ik maar drie keer op tv gezien en toen vond ik er weinig aan. Ik heb ondertussen de cabaretfragmenten teruggezien op de website (waarvoor niet betaald hoeft te worden, tot mijn verbazing) en ik moet zeggen: in de laatste weken lijken ze erin te komen en wordt het toch nog erg leuk. Helaas zijn een paar cabaretiers niet meegegaan. Vooral Erik van Muiswinkel wordt gemist. Maar ze hebben er ook weer een paar nieuwe gezichten bij. Ga het eens checken, het is erg leuk. :D

Kijk, eindelijk eens iets anders dan altijd die gemene vooroordelen over Talpa&Co, als iedereen nou een probeert te kijken, kunnen ze ook een reeël oordeel geven.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 25, 2006 10:42 pm

Oooh, maar ik weet wel wat er op Talpa komt... daarom vind ik er ook niks aan. Het zijn allemaal variaties of imiataties van allang bestaande concepten, niet iets nieuws, wat John de Mol beloofd had.

Maar het cabaret van Koppensnellers is wel leuk. Jammer van Spijkerman zelf, die mag wel weg.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 26, 2006 11:39 am

Rockerduck schreef:Oooh, maar ik weet wel wat er op Talpa komt... daarom vind ik er ook niks aan. Het zijn allemaal variaties of imiataties van allang bestaande concepten, niet iets nieuws, wat John de Mol beloofd had.

Maar het cabaret van Koppensnellers is wel leuk. Jammer van Spijkerman zelf, die mag wel weg.

niet iets nieuws?? NSE, Thuis, Samen, Rauw, 4400.. allemaal nieuw hoor! Oké, Boring en van Dorp en Expeditie Robinson niet.. maar dat boeit niet!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 27, 2006 1:55 am

Dat zijn allemaal allang bestaande concepten, hoor. NSE is een imitatie van RTL Boulevard, Samen is de zoveelste slechte Nederlandse 'sitcom', Rauw is afgekeken van De Lama's... De rest zegt me zo even niks. Maar geef toe, alles wat je bij Talpa ziet is al eens gedaan bij andere zenders. Ken je die serie Boks op Talpa? Een politieserie die zich afspeelt in Amsterdam, met een knorrige oude vent als hoofdrolspeler... Hmmm, waar ken ik dat toch van? En dan nog te bedenken dat kijkers kunnen sms-en wie het gedaan heeft! Kan het nog gekker worden?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron