Televisie

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor montoyaruler3 » vr maart 31, 2006 7:44 pm

montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Koefnoen-liefhebber » vr maart 31, 2006 7:59 pm

montoyaruler3 schreef:Koppensnellers is hartstikke leuk, als je het mij vraagt beter dan Kopspijkers.

Zeg dat je een grapje maakt! Zeg dat je een grapje maakt!
Koefnoen-liefhebber
 

Berichtdoor Joop van den Bende » vr maart 31, 2006 8:05 pm

Waarom John? Ik ben de aartsvader van smaakvolle televisie! Je moet mij vereren.
Joop van den Bende
 

Berichtdoor montoyaruler3 » za apr 01, 2006 8:26 pm

Koefnoen is ook leuk, maar soms wat verwarrend. En Joop was cool, maar die is nu cool bezig met musicals. Laatst ben ik naar The Lion King geweest, wat moooooooooi, ik had gewoon kippenvel van de muziek!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor tandenfee » ma apr 03, 2006 5:09 pm

Heeft Montoyaruler3 gevoelens?
tandenfee
 

Berichtdoor klapfee » ma apr 03, 2006 5:11 pm

Ssssst. Verpest het nou niet!
klapfee
 

Berichtdoor Koefnoen-liefhebber » ma apr 03, 2006 5:49 pm

montoyaruler3 schreef:Koefnoen is ook leuk, maar soms wat verwarrend.

Afgelopen zaterdag was Koppensneller wederom een dieptepunt. (Wat vindt Rockerduck?) Dat cabaret was vroeger leuk, en vroeger leken de imitators op de personen die ze imiteren. Hoe anders is het heden. Geert Wilders praat afgemeten met een zuinig klein mondje, maar wordt nagedaan door een breedbek-kikker die de boel bij elkaar schreeuwt. Die imitator is elke week hetzelfde, wie hij ook speelt. Ik miste maar liefst 4 minuten van het begin van Koefnoen. Bij Koefnoen lijken de imitators vaak sprekend, zoals vroeger ook het geval was bij Kopspijkers.
Kopspijkers is groot geworden door die Koefnoen-gasten. Dat moge duidelijk zijn. Sinds ze voor zichzelf begonnen zijn is Kopspijkers/Koppensnellers ingezakt. Bij Koefnoen lig ik ouderwets slap van het lachen.

montoyaruler2 schreef:En Joop was cool, maar die is nu cool bezig met musicals. Laatst ben ik naar The Lion King geweest, wat moooooooooi, ik had gewoon kippenvel van de muziek!

Mooi he, als je dat hebt. Bij de tekenfilm is er een intens moment als die vader doodgaat. Pfoe. Een vriend van mij, die laatdunkend kan doen over Disney, zat er met vochtige oogjes naar te kijken. (Daar heb ik hem daarna natuurlijk eindeloos mee getreiterd, maar dat terzijde.)
Koefnoen-liefhebber
 

Berichtdoor montoyaruler3 » di apr 04, 2006 11:48 am

Koefnoen-liefhebber schreef:
montoyaruler3 schreef:Koefnoen is ook leuk, maar soms wat verwarrend.

Afgelopen zaterdag was Koppensneller wederom een dieptepunt. (Wat vindt Rockerduck?) Dat cabaret was vroeger leuk, en vroeger leken de imitators op de personen die ze imiteren. Hoe anders is het heden. Geert Wilders praat afgemeten met een zuinig klein mondje, maar wordt nagedaan door een breedbek-kikker die de boel bij elkaar schreeuwt. Die imitator is elke week hetzelfde, wie hij ook speelt. Ik miste maar liefst 4 minuten van het begin van Koefnoen. Bij Koefnoen lijken de imitators vaak sprekend, zoals vroeger ook het geval was bij Kopspijkers.
Kopspijkers is groot geworden door die Koefnoen-gasten. Dat moge duidelijk zijn. Sinds ze voor zichzelf begonnen zijn is Kopspijkers/Koppensnellers ingezakt. Bij Koefnoen lig ik ouderwets slap van het lachen.

montoyaruler2 schreef:En Joop was cool, maar die is nu cool bezig met musicals. Laatst ben ik naar The Lion King geweest, wat moooooooooi, ik had gewoon kippenvel van de muziek!

Mooi he, als je dat hebt. Bij de tekenfilm is er een intens moment als die vader doodgaat. Pfoe. Een vriend van mij, die laatdunkend kan doen over Disney, zat er met vochtige oogjes naar te kijken. (Daar heb ik hem daarna natuurlijk eindeloos mee getreiterd, maar dat terzijde.)

The Lion King is samen met de Titanic de enige film waar ik bij heb gejankt (A) :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor tandenfee » di apr 04, 2006 3:53 pm

Bij de Titanic? Waar en waarom?
tandenfee
 

Berichtdoor montoyaruler3 » di apr 04, 2006 6:25 pm

Weet ik eigelik niet meer, maar het is gewoon wel zown prachtige film he tandenfee (waar blijft godverdomme die euro, wel mijn gebit meenemen, maar niks ervoor terugkrijgen)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Koning Winter » wo apr 05, 2006 5:36 pm

montoyaruler3 schreef:Weet ik eigelik niet meer, maar het is gewoon wel zown prachtige film he tandenfee (waar blijft godverdomme die euro, wel mijn gebit meenemen, maar niks ervoor terugkrijgen)

:lol:
Koning Winter
 

Berichtdoor montoyaruler3 » wo apr 05, 2006 8:42 pm

RIP, snif snif, NSE nieuws wordt na vrijdag van de buis gehaalt. Waar moet dat heen deze wereld, nooit meer educatieve, informatieve TV in Nederland. Alleen nog maar NOS Journaal en RTL nieuws pulp :(
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr apr 07, 2006 4:07 am

Koefnoen-liefhebber schreef:Afgelopen zaterdag was Koppensneller wederom een dieptepunt. (Wat vindt Rockerduck?)

Ik heb er totaal geen mening over, eigenlijk. Ik heb slechts twee keer naar Koppensnellers gekeken, de eerste afevering en de zesde. De eerste vond ik zo'n ramp, dat het 5 weken heeft geduurd eer ik weer durfde te kijken. Spijkerman is echt irritant geworden. Jack, de fragmenten worden er niet leuker op als je grap nog drie keer erna herhaalt! Kappe nah! Bij aflevering zes zag ik gelukkig dat ze het fragment "in de huiskamer" eruit hadden gekieperd en het cabaret aan het einde langer was geworden. Thomas van Luyn als prins Carnaval was érg leuk, vooral de parodiëen op carnavalsliedjes-titels waren erg geslaagd, maar waarom was Ellen Pieters niet Máxima? Jammer.

Sindsdien kijk ik nooit meer. Ik vergeet het gewoon. Vroeger was Kopspijkers iets om naar uit te kijken. Oók toen Paul Groot en Owen Schumacher al weg waren. De meeste politieke figuren konden toen niet meer geïmiteerd worden, maar dat hebben ze bij Kopspijkers een tijd lang slim opgelost door andere, nieuwe figuren te imiteren. Mike Boddé als Wilders vond ik altijd erg leuk. Is die echt zo slecht geworden? En Thomas van Luyn, doet die nog ooit Ferry Mingelen? Prachtig vond ik dat! De laatste afleveringen van Kopspijkers waren echter al niet veel soeps meer met als dieptepunt de zingende paus. Misschien dat ik daarom nooit enthousiast ben geworden over Koppensnellers.

Spijkerman verdient nu misschien wel meer, maar zijn kijkcijfers zijn volgens mij nog maar een schim van vroeger, om over kwalitiet en kritiek nog maar te zwijgen. Spijkerman heeft voor een paar centen zijn eigen ruiten ingegooid. Jammer hoor, om zo ten onder te moeten gaan.

Over de derde Kopspijkers-dvd ben ik ook niet te spreken. Ik heb 'm niet gekocht. Wel die aartsflauwe Batman & Robin-sketch erop, maar niet de imitatie van mijn held Boudewijn de Groot? Was da nah?

Koefnoen is vaak maar afwachten wat het wordt: de ene week erg leuk en super-geslaagd (Joling & Gordon bij de Hofstadtgroep, anyone?), soms erg flauw.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » vr apr 07, 2006 4:09 am

montoyaruler3 schreef:RIP, snif snif, NSE nieuws wordt na vrijdag van de buis gehaalt. Waar moet dat heen deze wereld, nooit meer educatieve, informatieve TV in Nederland. Alleen nog maar NOS Journaal en RTL nieuws pulp :(

NOS is goed voor je algemene ontwikkeling. Bovendien zijn Sascha de Boer en Irwis Kelly leuk om naar te kijken en kun je altijd lachen om de versprekingen van Philip Freriks.

En ter vervanging van NSE is er nog altijd RTL Boulevard met... Daphne Bunskoek!!!
Laatst bijgewerkt door Rockerduck op vr apr 07, 2006 4:10 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 07, 2006 7:06 am

De publieke omroep heeft nog een ruime keur aan educatieve en informatieve programma's, als NOVA, Netwerk, Den Haag Vandaag, allerlei documantaire's etc...

Ik kijk naar KRO detectives. En Spooks, bij de VARA, over de Engelse geheime dienst. Spanning en sensatie enzo.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron