Televisie

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor Rockerduck » do aug 07, 2008 1:37 am

Ik kijk elke dag en heb bijna alle afleveringen wel eens gezien! Eén van de beste sitcoms ooit. Die bloopers kende ik. Inderdaad onverstaanbaar wat Kelsey Grammer er af en toe uitgooit.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Daniel73 » do aug 07, 2008 3:16 am

Wikipedia over de Frasier-hoofdrolspeler:
Grammer is a member of the Republican Party and has expressed an interest in someday running for United States Congress.[16]

He was a celebrity guest at President George W. Bush's first inauguration, along with Dwayne "The Rock" Johnson and Fred Thompson.

In 2008, he endorsed Rudy Giuliani for president, before the candidate pulled out of the election and currently campaigns with Giuliani for John McCain.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kelsey_Grammer#Politics

Kelsey Grammer als speciale gast bij president George W. Bush, die via McDrake is geopperd als "de slechtste president in de geschiedenis"?

Kun je als Bush-hater nog lachen om Frasier, na zo'n onthulling?
Ik stel een boycot voor! Geen Frasier meer. Principes zijn principes.

Dit alles uiteraard in de geest van Rockerduck.
Ook al leeft hij nog en kan hij bezwaar maken. :)
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ridder ter Geit » do aug 07, 2008 12:25 pm

Ik vind Frasier te grappig om niet naar hem te kijken in verband met zijn politieke opvattingen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » za aug 09, 2008 2:25 am

Daniel73 schreef:Kelsey Grammer als speciale gast bij president George W. Bush, die via McDrake is geopperd als "de slechtste president in de geschiedenis"?

Kun je als Bush-hater nog lachen om Frasier, na zo'n onthulling?
Ik stel een boycot voor! Geen Frasier meer. Principes zijn principes.

Dit alles uiteraard in de geest van Rockerduck.
Ook al leeft hij nog en kan hij bezwaar maken. :)

Oh, dat wist ik allemaal al lang. De eerste keer dat ik dat ontdekte, was ik wel erg verrast en teleurgesteld, omdat Grammer me zo'n verstandige man leek. Maar Rudi Guiliani was wel één van de grootste idioten onder de presidentskandidaten. Iedereen die hem steunt is óf oerstom óf immoreel.

Maar ja, wat die man in zijn privé-leven doet, moet hij zelf maar weten. Ik denk er niet aan als ik naar de serie kijk. Als ik me daar ook nog druk om zou maken, kon ik m'n gehele Disney-collectie ook wel wegdoen. Uncle Walt was tenslotte ook Republikein (wel die van de oude school, dus da's al een heel ander verhaal...) en bovendien een informant van de FBI. Hij had een hand in het laten onderzoeken van ex-werknemer Art Babbit door de HUAC (House Un-american Activities Committee) op communistische sympathiëen (dit kun je lezen in Disney's biografie door Marc Eliot).
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Daniel73 » vr jan 23, 2009 7:10 am

Tip voor o.a. Rockerduck. Aanstaande zaterdag, overmorgen, is Bill Maher te zien op Comedy Central.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rockerduck » di feb 10, 2009 3:16 am

Daniel73 schreef:Tip voor o.a. Rockerduck. Aanstaande zaterdag, overmorgen, is Bill Maher te zien op Comedy Central.

Beetje late reactie (ahum), maar ik heb 'm gezien. Maar die show kende ik al van YouTube. Het leukste stuk is niet uitgezonden. Dat is de toegift waarin Maher voorleest uit het boek 'The purpose-driven life' van oerconservatieve dominee Rick Warren (dezelfde Warren die een rel verooraakte in de VS omdat deze uitgesproken anti-homo activist de inzegening van president Obama mocht voltrekken bij de inauguratie).

Wat grappig is, is dat Maher eigenlijk had kunnen volstaan met gewoon voorlezen, zonder eigen grappen te maken. Rick Warren beweert namelijk het doel van het leven te kennen:

http://www.youtube.com/watch?v=2m9SRbjEHrY
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Vorige

Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron