Televisie

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor montoyaruler3 » ma mei 01, 2006 12:38 pm

Jaaaa, Beestenbos is Boos van KetNet :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » wo mei 10, 2006 7:45 pm

Gisteren op het mediapark geweest, maar alleen Talpa was zo aardig om ons binnen te laten. NOS en RTL waren gewoon niet netjes hoe ze ons eruit joegen, en VPRO was zo netjes om ons gebruik te laten maken van hun toiletten ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor joost2 » do mei 11, 2006 7:15 pm

Ja, geweldig was dat! Het beestenbos is boos, of ook wel het wakkere woud.
Het was net een wedstijd van overleven en steeds viel er een of meerdere af.
joost2
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 7:26 pm

joost2 schreef:Ja, geweldig was dat! Het beestenbos is boos, of ook wel het wakkere woud.
Het was net een wedstijd van overleven en steeds viel er een of meerdere af.

Alles Kits, of hoe heette dat blok op NL1 voordat Zappelin kwam?
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 8:50 pm

montoyaruler3 schreef:
joost2 schreef:Ja, geweldig was dat! Het beestenbos is boos, of ook wel het wakkere woud.
Het was net een wedstijd van overleven en steeds viel er een of meerdere af.

Alles Kits, of hoe heette dat blok op NL1 voordat Zappelin kwam?

Berenbios. Later Kinderbios. Vroeger op woensdagmiddag. Ah, vroeger...
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 8:55 pm

Oude kinderseries: Top Cat. The Flinstones. Scooby Doo. ("Happy powerrrrrrrrrrrrrrrrrr!") Dieren van het Groene Woud. Beertje Colargol. Berenboot. Bolke de Beer. ("Daar is ie weer!") De Film van Ome Willem. Fabeltjeskrant. (Met Meneer de Uil.) Dukes of Hazzard.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor prank » do mei 11, 2006 9:07 pm

ah, jeugd sentiment.
Weet je dat ik m'n oudste dochter een groot plezier doe met de berenboot maar vooral Bolke de beer.
Die klasse wordt nog maar zelden ge-evenaard, al zijn er wel programmas voor kleintjes, maar in alle jeugd series van nu ligt het pedagogische verantwoorde er wel duimen dik bovenop.
prank
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 9:32 pm

Pluizer schreef:
montoyaruler3 schreef:
joost2 schreef:Ja, geweldig was dat! Het beestenbos is boos, of ook wel het wakkere woud.
Het was net een wedstijd van overleven en steeds viel er een of meerdere af.

Alles Kits, of hoe heette dat blok op NL1 voordat Zappelin kwam?

Berenbios. Later Kinderbios. Vroeger op woensdagmiddag. Ah, vroeger...

nee, dat was in de prehistorie, ik bedoel 'onze' tijd!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 10:57 pm

montoyaruler3 schreef:
Pluizer schreef:Berenbios. Later Kinderbios. Vroeger op woensdagmiddag. Ah, vroeger...

nee, dat was in de prehistorie, ik bedoel 'onze' tijd!

Informatie van je 'New Generation'-site:

Mr. T is back
Mr. T, bekend als B.A. Baracus in de tv-serie 'The A-team', krijgt een eigen talkshow. De acteur reist voor het programma 'I pity the fool' door de Verenigde Staten om mensen advies te geven bij verschillende soorten problemen. "Mijn show zal geen 'Dr. Phil' zijn", "Er zullen geen mensen huilend tot inzicht komen. Ik wil mensen direct advies geven, waar ze wat aan hebben."

http://www.omroepleudal.nl/newgeneration/
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 11, 2006 11:23 pm

Geef mij maar het Kindernet van vroeger. Niet in de jaren net voordat het Nickelodeon werd, maar het échte, ouderwetse Kindernet van de jaren '90. Iedere ochtend van 7 tot 10. En in het weekend tot 12 uur. Met Kinno, dat rare hondje, en Wendy, die menselijke vriendin van hem. Wie kent dat nog?

Kindernet, met klassiekers als Alfred J. Kwak, Dommel, Nils Holgersson, David de Kabouter, Bassie & Adriaan en natuurlijk 'Wordt Vervolgd', met Han Peekel in fortuinlijker tijden!!! :D
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 12, 2006 7:37 am

Rockerduck schreef:Geef mij maar het Kindernet van vroeger. Niet in de jaren net voordat het Nickelodeon werd, maar het échte, ouderwetse Kindernet van de jaren '90. Iedere ochtend van 7 tot 10. En in het weekend tot 12 uur. Met Kinno, dat rare hondje, en Wendy, die menselijke vriendin van hem. Wie kent dat nog?

Kindernet, met klassiekers als Alfred J. Kwak, Dommel, Nils Holgersson, David de Kabouter, Bassie & Adriaan en natuurlijk 'Wordt Vervolgd', met Han Peekel in fortuinlijker tijden!!! :D

Jaaaa.... toendertijd werd dat 's ochentends uitgezonden op Discovery Channel... ben zelfs ooit us met mijn tekening te gast geweest bij Kinno ;) Ik vond zondagochtend altijd goed, met die Australische Series geloof ik.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor net duck » vr mei 12, 2006 12:49 pm

ik vond vroeger pisa en verona erg leuk!
KOUD HÉ?
net duck
 

Berichtdoor Johannes » vr mei 12, 2006 10:12 pm

Geef mij maar de zonsondergang.
Johannes
 

Berichtdoor Rockerduck » vr mei 12, 2006 11:28 pm

Afbeelding

Mijn kinderheld! Obsessief was ik. Alles wat ik van Alfred zag, moest ik hebben. Ik heb nog een plakboek van Blokker met daarin alle pagina's uit de Vara-gids over de tekenfilmserie (samenvattingen van de afleveringen op rijm). Videobanden en luistercassettes; de hele mikmak!

Afbeelding

Ik kon helaas geen afbeelding vinden uit de tekenfilmserie, maar Dommel herken je toch altijd en overal! Pas na de tekenfilm kwam ik in aanraking met de strip, die best wel anders is dan de tekenfilm. Nu, later, zie je dat de tekenfilm niet altijd je-van-het was, maar toen was het leuk.

Afbeelding

"Kijk uit, malloot, een cocosnoot!" Nog steeds één van de meest gehoorde citaten als het over kinderseries uit mijn jeugd gaat. Gelukkig heb ik ook Ovide op videoband. Altijd leuk, nostalgie. Wie kent Pie de slang nog, en hulpje Zozo?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za mei 13, 2006 5:15 am

Rockerduck schreef:"Kijk uit, malloot, een cocosnoot!" Nog steeds één van de meest gehoorde citaten als het over kinderseries uit mijn jeugd gaat. Gelukkig heb ik ook Ovide op videoband. Altijd leuk, nostalgie. Wie kent Pie de slang nog, en hulpje Zozo?

Ikke! Pie de slang is het leukst. Ik wil Pie zien! Pie rules!
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron