Eigen radiozender?

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor Ei » zo jun 24, 2007 7:36 pm

Hoe gaat het de radio? Heb je inmiddels een tweede uitzending gemaakt?
Zullen we ooit weten wie Sophie is? :)

Heeft Caspar vaste items in zijn programma? Een spel bijvoorbeeld?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » zo jun 24, 2007 9:49 pm

Er zijn een 2e en een 3e uitzending. Ik ga ze er NU opzetten, kost even wat tijd. En volgende week doen we een XXXXXXXXXXXXXXXXXXL uitzending, omdat we maar 1 keertje live zijn geweest.

We hebben vaste programma's, zoals een quiz en het nieuws, en per uitzending hebben we ook een thema (1e uitzending was dat politie, en de uitzendingen die (nog) niet online staan hebben als thema God en New York).
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » zo jun 24, 2007 9:59 pm

Overigens, bij Bonustracks (http://caspar.websitemaker.nl/rcs/1387205) staan een heleboel opnames van mij en Sophie.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » zo jun 24, 2007 10:09 pm

De 2e uitzending is alvast live:
Uitzending 2 Deel 1 (01-06-2007)
Uitzending 2 Deel 2 (01-06-2007) :
2e uitzending, nooit live geweest helaas. Met als thema god en geloof. En met Sophie!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » zo jul 01, 2007 8:40 pm

Caspar schreef:Overigens, bij Bonustracks (http://caspar.websitemaker.nl/rcs/1387205) staan een heleboel opnames van mij en Sophie.

"Reclame: 2/12" is voor Ei onbereikbaar via je site.
Het adres zelf lijkt wel te werken. http://media.putfile.com/Reclame-212

Is "Reclame: 12/12" echt verloren?
Wat staat er dan onder het adres http://media.putfile.com/Reclame-1212?

Caspar schreef:De 2e uitzending is alvast live:
Uitzending 2 Deel 1 (01-06-2007)
Uitzending 2 Deel 2 (01-06-2007) :
2e uitzending, nooit live geweest helaas. Met als thema god en geloof. En met Sophie!

"2e uitzending is alvast live", "2e uitzending, nooit live geweest helaas". Ei is geklutst. Is die tweede uitzending wel of niet live? Bedoel je misschien dat de 2e uitzending alvast online is?
Waar blijft de derde uitzending?

Ei gaat zeker alles luisteren. In het voorbijgaan hoorde Ei helaas wat oude muziek. Boudewijn de Groot met 'Heksensabbath', en The Beatles met 'Lucy in the Sky with Diamonds'. Draai je ook hits van nu?

Heb je een vaste rubriek over gedichten?
Heb je een vaste rubriek over eieren?
Zulke rubrieken mogen uiteraard niet ontbreken in het betere radioprogramma.

Waar is Melle gebleven?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Luuk » ma jul 02, 2007 1:09 pm

Ei schreef:Waar is Melle gebleven?

Ja, wij willen Melle!!!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » ma jul 02, 2007 3:47 pm

Ei schreef:"Reclame: 2/12" is voor Ei onbereikbaar via je site.
Het adres zelf lijkt wel te werken. http://media.putfile.com/Reclame-212

Bij mij werkt alles.

Ei schreef:Is "Reclame: 12/12" echt verloren?
Wat staat er dan onder het adres http://media.putfile.com/Reclame-1212?

Verdraaid. Ik wist wel dat zo'n uitzending niet verloren kan raken! Dankje voor het terugvinden, ik zal voortaan de archieven beter in orde houden.

Ei schreef:"2e uitzending is alvast live", "2e uitzending, nooit live geweest helaas". Ei is geklutst. Is die tweede uitzending wel of niet live? Bedoel je misschien dat de 2e uitzending alvast online is?

Precies wat ik bedoelde ja.

Ei schreef:Waar blijft de derde uitzending?

Die moet ik straks even uploaden, ik mis een kabeltje daarvoor.

Ei schreef:Ei gaat zeker alles luisteren. In het voorbijgaan hoorde Ei helaas wat oude muziek. Boudewijn de Groot met 'Heksensabbath', en The Beatles met 'Lucy in the Sky with Diamonds'. Draai je ook hits van nu?

We zijn van plan om mensen verzoekjes te laten doen.

Ei schreef:Heb je een vaste rubriek over gedichten?

Nee.
Ei schreef:Heb je een vaste rubriek over eieren?

Nee, maar ik zal het met Sophie overleggen, het klinkt goed.

Ei schreef:Waar is Melle gebleven?

Melle was een eenmalige gast, maar hij beviel wel, dus komt zeker nog eens terug. Vind je Melle beter dan Sophie?

O ja, de uitzending van afgelopen vrijdag is niet doorgegaan doordat SOphie 2 kiezen moest laten trekken en we geen vervanger konden vinden.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » ma jul 02, 2007 4:38 pm

Caspar schreef:Vind je Melle beter dan Sophie?

Ik wel, hij is cool!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » ma jul 02, 2007 5:06 pm

Luuk schreef:
Caspar schreef:Vind je Melle beter dan Sophie?

Ik wel, hij is cool!

Ik denk dat Melle een andere doelgroep kan bereiken, en dat is goed voor de radio.

Ik heb wel treurig nieuws. De helft van de uitzending over nieuw york, de derde, is kapot doordat ie verkeerd is opgenomen. De eerste helft hebben we nog wel voor jullie, ik zet hem straks op de site:
http://media.putfile.com/Radio-NY-part-1
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor mcprul » ma jul 02, 2007 6:26 pm

De helft weg? Zonde!
mcprul
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: wo mei 16, 2007 3:02 pm

Berichtdoor Caspar » ma jul 02, 2007 7:24 pm

mcprul schreef:De helft weg? Zonde!

Inderdaad. Gebeurd vaker met geluidsbstanden.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » ma jul 09, 2007 3:56 pm

Caspar schreef:Ik heb wel treurig nieuws. De helft van de uitzending over nieuw york, de derde, is kapot doordat ie verkeerd is opgenomen.

Wat bedoel je met verkeerd opgenomen?

Caspar schreef:
mcprul schreef:De helft weg? Zonde!

Inderdaad. Gebeurd vaker met geluidsbstanden.

Weet Caspar zeker dat het geluidsbestand weg is? Wat is er dan precies misgegaan? Gaat het om een beschadigd bestand op internet, of om het bestand zoals het zich lokaal op je computer bevindt?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » di jul 10, 2007 8:42 am

We hebben het opgenomen met een microfoon, dus niet naar de computer, maar naar een kaartje (Compact Flash of iets anders waar bestanden op kunnen). In 2 delen, omdat we het verkeerd hadden opgenomen en halverwege moesten afbreken. Het eerste deel heb ik kunnen uploaden, en toen had ik even geen zin in het 2e deel. En toen ik pas het 2e deel deed bleek het zomaar weg van dat kaartje, net zoals wat andere opnames.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » di jul 10, 2007 3:29 pm

Caspar schreef:We hebben het opgenomen met een microfoon, dus niet naar de computer, maar naar een kaartje (Compact Flash of iets anders waar bestanden op kunnen). In 2 delen, omdat we het verkeerd hadden opgenomen en halverwege moesten afbreken.

Wat bedoel je met verkeerd opnemen?

Caspar schreef:Het eerste deel heb ik kunnen uploaden, en toen had ik even geen zin in het 2e deel. En toen ik pas het 2e deel deed bleek het zomaar weg van dat kaartje, net zoals wat andere opnames.

Dus nu moet Ei voor altijd een deel van een uitzending missen?
Kun je geen reconstructie maken? Onder hypnose of zo?

Gaat het om een probleem dat vaker kan ontstaan? Ei hoort nu voor het eerst van opnemen met een flash-kaart. Is dat een doorgaanse betrouwbare manier van opnemen?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » di jul 10, 2007 4:05 pm

Normaal nemen we ook niet op met de flash kaart, dat was een uitzondering omdat we niet konden uitzenden (Mijn vader was niet thuis en ik snap dat programma niet) en de luisteraars niet teleur wilden stellen hadden we daar maar mee opgenomen, maar op de een of andere manier bleken we iets niet goed hebben gedaan, want tijdens het herluisteren was hij halverwege opgehouden. Toen hebben we die andere helft nog eens opgenomen, en tijdens het uploaden bleek er dus eentje weg.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron