Lord of the Rings

Muziek, films, theater, televisie, radio

Berichtdoor mcDuck King » vr aug 21, 2009 5:46 pm

Het word tijd dat ik dit topic open, idereen kent dit toch wel. De films, de boeken, de games, de bordspellen... Je kan hier over van alles over Lord of the Rings praten, over de Ban van de Ring/the Lord of the Rings, de Hobbit/daarheen en weer terug... En nog meer!
Misschien willen jullie een afbeelding zien van Lord of the Rings:
Afbeelding
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor mezelf » vr aug 21, 2009 9:15 pm

Vorig jaar zomer, op vakantie, hebben wij (het gezin) deel 2 geleend van de bieb. Ik vond het een aardige film, maar mijn ouders vonden het niks. Ik heb maar een uur gezien.

P.S. McDuck Emperor: Je hebt nu al verschillende topics geopend over 'bekende' dingen, ga je ook een topic over Harry Potter starten? Daar kan ik tenminste over meepraten.
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor mcDuck King » za aug 22, 2009 4:27 pm

mezelf schreef:Vorig jaar zomer, op vakantie, hebben wij (het gezin) deel 2 geleend van de bieb. Ik vond het een aardige film, maar mijn ouders vonden het niks. Ik heb maar een uur gezien.

Als je eerst deel 1 kijkt zijn de andere delen erg smaakvol, als je deel 1 over slaat zou ik het ook vreemd vinden als er ineens Uruk-Hai( grote aardmannen) lopen met 2 hobbits (soort liliputters).
mezelf schreef:P.S. McDuck Emperor: Je hebt nu al verschillende topics geopend over 'bekende' dingen, ga je ook een topic over Harry Potter starten? Daar kan ik tenminste over meepraten.

Was het al een tijdje van plan. Maar d'r zijn al zoveel topics van mij waar amper op word gereageerd en aangezien ik niet Harry Potter 7 heb gelezen. Dus over een stuk of 2 weken zal er wel een topic staan! ;)
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor mezelf » zo aug 23, 2009 2:27 pm

mezelf schreef:P.S. McDuck Emperor: Je hebt nu al verschillende topics geopend over 'bekende' dingen, ga je ook een topic over Harry Potter starten? Daar kan ik tenminste over meepraten.

mcDuck King schreef:...en aangezien ik niet Harry Potter 7 heb gelezen.

Maakt niet uit, ik heb een pause van een jaar genomen en ben pas aan het begin van schooljaar 5.
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm


Keer terug naar Beeld en geluid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron