Vastenactie: Leudal in Actie!

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 12, 2006 3:38 pm

Pluizer schreef:
montoyaruler3 schreef:Moet je maar eens op een donderdagmiddag luisteren naar onze show! Is veel van toen en nu, vooral de hits... Coldplay, U2, Marco Borsato, Rowwen Heze en meerrr....

Pfff. Is je zender een iniatief van Max, de ouderenzender? Coldplay, U2, Marco Borsato en Rowwen Heze. Dat zijn alle inmiddels al gouwe ouwe. Leuk voor de nostalgische oudere jongeren en jongere ouderen.
Van Montoyaruler3 had ik de nieuwste van de nieuwste hits verwacht. Ik voer blind op trendwatcher Montoyaruler3 als ik bij wilde blijven. Zijn programma heet toch niet voor niets 'New Generation'. Dan ga je niet de platen van je ouders zitten draaien. Nee, dan draai je de hits van mórgen. De nummers één van de toekomst.
Als ons lentekind Montoyaruler3 al een sentimentele zemelaar is, waar kan ik dan terecht voor een beetje nieuwe muziek met ballen?

Gouwe Ouwe verzoekje:
Vader Abraham - Smurfenbier

Marco Borsato met Rood, wíj draaiden hem 2 weken geleden al, en nú is het een hit! En The Hardest Part van Coldplay zal nog een hit worden! En Rowwen Heze is om het Limburgse erin te houden... ken je het Klitjesbergkwartet, wij hadden de primeur om die als eerste op de radio uit te zenden ;) Net als Herman Berghuis "I'm A Dancer" :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Presto » vr mei 12, 2006 10:11 pm

Hebben jullie ook hondebrokken?
Presto
 

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 12, 2006 11:20 pm

Presto schreef:Hebben jullie ook hondebrokken?

/
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » zo mei 21, 2006 5:21 am

montoyaruler3 schreef:Marco Borsato met Rood, wíj draaiden hem 2 weken geleden al, en nú is het een hit! En The Hardest Part van Coldplay zal nog een hit worden! En Rowwen Heze is om het Limburgse erin te houden...

Marco Borsato, Rowwen Heze en Coldplay zijn voor ouden van dagen. Hun nieuwe hits klinken ouderwetser dan hun klassiekers. Dat ga je toch niet draaien? Jij bent de toekomst!

montoyaruler3 schreef:ken je het Klitjesbergkwartet, wij hadden de primeur om die als eerste op de radio uit te zenden ;) Net als Herman Berghuis "I'm A Dancer" :P

Zegt me niets, die buurt-hits van je vriendjes. Draai je ook iets stevigs? Iets heftigs om bij uit je pan te gaan? Apparatuur voluit open en Pump up the bass! (Of hoe dat ook heet tegenwoordig.) Strak uit je dàààààààààààk! Yo! Yo! Yo!
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » zo mei 21, 2006 10:55 am

Pluizer schreef:
montoyaruler3 schreef:Marco Borsato met Rood, wíj draaiden hem 2 weken geleden al, en nú is het een hit! En The Hardest Part van Coldplay zal nog een hit worden! En Rowwen Heze is om het Limburgse erin te houden...

Marco Borsato, Rowwen Heze en Coldplay zijn voor ouden van dagen. Hun nieuwe hits klinken ouderwetser dan hun klassiekers. Dat ga je toch niet draaien? Jij bent de toekomst!

montoyaruler3 schreef:ken je het Klitjesbergkwartet, wij hadden de primeur om die als eerste op de radio uit te zenden ;) Net als Herman Berghuis "I'm A Dancer" :P

Zegt me niets, die buurt-hits van je vriendjes. Draai je ook iets stevigs? Iets heftigs om bij uit je pan te gaan? Apparatuur voluit open en Pump up the bass! (Of hoe dat ook heet tegenwoordig.) Strak uit je dàààààààààààk! Yo! Yo! Yo!

uhmm... nee
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Vorige

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron