Vastenactie: Leudal in Actie!

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor montoyaruler3 » di mei 09, 2006 10:25 pm

Pluizer schreef:
montoyaruler3 schreef:die reclames zijn ook wel écht slecht he

Zelfs voor Montoyaruler3 zijn er grenzen.

precies ;) geef mij maar tel-sell, ben echt blij met tel-sell 24/7 kanaal op de kabel :D
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Tell-Sell » do mei 11, 2006 12:13 am

Raad het woord. Bel nu!
Tell-Sell
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 7:51 am

Tell-Sell schreef:Raad het woord. Bel nu!

wel het nummer vermelden: 0900-9293
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Tubo Taba TIK TOK » do mei 11, 2006 3:17 pm

Leudal? Hebben boerendorpen tegenwoordig ook al een regionale tv? Waar gaat het heen met deze wereld.
Tubo Taba TIK TOK
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 6:44 pm

Tubo Taba TIK TOK schreef:Leudal? Hebben boerendorpen tegenwoordig ook al een regionale tv? Waar gaat het heen met deze wereld.

Omroep Leudal, ik ben DJ bij die zender ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Tubo Taba TIK TOK » do mei 11, 2006 8:03 pm

montoyaruler3 schreef:
Tubo Taba TIK TOK schreef:Leudal? Hebben boerendorpen tegenwoordig ook al een regionale tv? Waar gaat het heen met deze wereld.

Omroep Leudal, ik ben DJ bij die zender ;)

Dat zegt dus alweer genoeg, door gebrek aan inwoners in dat gat moeten ze maar 15 jarige (?) aannemen, hahaah.
Tubo Taba TIK TOK
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 8:29 pm

Tubo Taba TIK TOK schreef:
montoyaruler3 schreef:
Tubo Taba TIK TOK schreef:Leudal? Hebben boerendorpen tegenwoordig ook al een regionale tv? Waar gaat het heen met deze wereld.

Omroep Leudal, ik ben DJ bij die zender ;)

Dat zegt dus alweer genoeg, door gebrek aan inwoners in dat gat moeten ze maar 15 jarige (?) aannemen, hahaah.

dat heet gewoon jeugdig talent... elke bekende DJ is begonnen rond zijn 15e, 16e! het is trouwens ook vrijwel altijd verplicht bij een station om op jeugdige leeftijd te beginnen bij een lokale omroep ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 8:48 pm

montoyaruler3 schreef:dat heet gewoon jeugdig talent...

:lol:

montoyaruler3 schreef:elke bekende DJ is begonnen rond zijn 15e, 16e! het is trouwens ook vrijwel altijd verplicht bij een station om op jeugdige leeftijd te beginnen bij een lokale omroep ;)

Heb je een link? Wanneer ben je online? Dan kunnen we je beoordelen.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor de criticaster » do mei 11, 2006 9:03 pm

Pluizer schreef:Heb je een link? Wanneer ben je online? Dan kunnen we je beoordelen.

Oh baby!
de criticaster
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 11, 2006 9:31 pm

de criticaster schreef:
Pluizer schreef:Heb je een link? Wanneer ben je online? Dan kunnen we je beoordelen.

Oh baby!

www.omroepleudal.nl/newgeneration (site van onze show!)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 10:59 pm

montoyaruler3 schreef:http://www.omroepleudal.nl/newgeneration (site van onze show!)

Wanneer is DJ Montoyaruler te horen? Dan kan ik Boudewijn's 'Avond' aanvragen.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » do mei 11, 2006 11:13 pm

Fijne nostalgische hits op dit moment op Leudal! Een bliep-bliep discohitje uit begin jaren 80. En zojuist 'Four Seasons in One Day' van hoe heette die band ook al weer? Crowded House. Die zijn ook al een tijdje uit elkaar. Drummer dood. Ik weet het nog goed. Nostalgie! Sky Radio en Frits Spits zijn er ruig bij.
Op Leudal hoor je de hits waarvan je vergeten was dat ze bestonden. Nu een swingend ouwetje uit de jaren 50/60. Under the moon of love, of zo. Pompidom. Dromen over vroeger. Zzzzz.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 12, 2006 7:39 am

Pluizer schreef:Fijne nostalgische hits op dit moment op Leudal! Een bliep-bliep discohitje uit begin jaren 80. En zojuist 'Four Seasons in One Day' van hoe heette die band ook al weer? Crowded House. Die zijn ook al een tijdje uit elkaar. Drummer dood. Ik weet het nog goed. Nostalgie! Sky Radio en Frits Spits zijn er ruig bij.
Op Leudal hoor je de hits waarvan je vergeten was dat ze bestonden. Nu een swingend ouwetje uit de jaren 50/60. Under the moon of love, of zo. Pompidom. Dromen over vroeger. Zzzzz.

Moet je maar eens op een donderdagmiddag luisteren naar onze show! Is veel van toen en nu, vooral de hits... Coldplay, U2, Marco Borsato, Rowwen Heze en meerrr....
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor K3 » vr mei 12, 2006 7:43 am

Ook '3 vissen in de muesli'van K3?
K3
 

Berichtdoor Pluizer » vr mei 12, 2006 8:40 am

montoyaruler3 schreef:Moet je maar eens op een donderdagmiddag luisteren naar onze show! Is veel van toen en nu, vooral de hits... Coldplay, U2, Marco Borsato, Rowwen Heze en meerrr....

Pfff. Is je zender een iniatief van Max, de ouderenzender? Coldplay, U2, Marco Borsato en Rowwen Heze. Dat zijn alle inmiddels al gouwe ouwe. Leuk voor de nostalgische oudere jongeren en jongere ouderen.
Van Montoyaruler3 had ik de nieuwste van de nieuwste hits verwacht. Ik voer blind op trendwatcher Montoyaruler3 als ik bij wilde blijven. Zijn programma heet toch niet voor niets 'New Generation'. Dan ga je niet de platen van je ouders zitten draaien. Nee, dan draai je de hits van mórgen. De nummers één van de toekomst.
Als ons lentekind Montoyaruler3 al een sentimentele zemelaar is, waar kan ik dan terecht voor een beetje nieuwe muziek met ballen?

Gouwe Ouwe verzoekje:
Vader Abraham - Smurfenbier
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron