De slechtste president in de geschiedenis?

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor Rokjestuk » wo jun 07, 2006 10:25 am

Nee, dat zou maar provocerend zijn. Rockerduck is de slechtste forumganger in de geschiedenis. Wie stemt voor?
Rokjestuk
 

Berichtdoor Leon » wo jun 07, 2006 10:48 am

Ga je weg, Rockerduck? Nu voor het eggie?

Oké, Leon was verkeerd bezig, en hij heeft best wat geleerd, namelijk dat hij zich niet moet inlaten in het doen en laten van andere mensen.

Ik gaf mijn mening, en meteen werd ik zwart gemaakt. Rockerduck grijpt één misstap van me aan om me meteen af te beelden als een bekrompen rascist van wie Hitler nog wat van zou kunnen leren. Daar werd ik kwaad om.

Ik laat me ongelukkig uit over homo's, en inplaats van me vriendelijk daarop te wijzen krijg ik een stormrede. Leuk hoor.
Van mij mag je een heel eind weg gaan, studentje. Denk maar niet dat ik je erg zal missen. Als jij er niet tegen kunt dat andere mensen ook fouten maken, of andere meningen hebben, dan ben jij niet iemand van de 21ste eeuw.

Wat is je probleem met al die alliassen? Afgezien van het feit dat je Pluizer onterecht beschuldigd, zie ik je probleem niet. Wat van de vrijheid van meningsuiting, die bij jou zo hoog in het vaandel staat? Als iemand het leuk vind om Rockerduck in de maling te nemen, laat diegene dan. Is Rockerduck soms zo belangrijk en geleerd dat het verboden is om hem te bekritiseren met gasten, die vaak een gevoel voor humor hebben ook?

Als je daar niet tegen kunt, ga dan maar discussieren in de tweede kamer, met je politieke gebrabbel. Daar heb je geen last van gasten. Hooguit zijn er mensen met alliassen, zoals Ayaan.
Overtuig het kabinet Balkenende maar ervan dat Bush een achterlijke gladiool is. Ga de geschiedenis in als de voorbeeldige Rockerduck, die Bush voorschut zette en zichzelf liet 'wegpesten' van een donald duck-forum. Drama.
Leon
Member
 
Berichten: 18
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 8:15 pm
Woonplaats: Ondersteboven

Berichtdoor Pluizer » wo jun 07, 2006 10:49 am

Rokjestuk schreef:Rockerduck is de slechtste forumganger in de geschiedenis. Wie stemt voor?

Flauw. Je moet ook je grenzen weten, uit jezelf.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Leon » wo jun 07, 2006 11:00 am

Rockerduck schreef:Een Talpa-aanbidder die gehersenspoeld is door de commercie,

Wat is het probleem?

Rockerduck schreef:een neuroot die zich verschuilt achter honderden aliassen en na iedere door hem uitgelokte ruzie snottert dat het hem spijt,

Aha, dus het gedrag van homo's is aangeboren, dus niet erg, maar het gedrag van neureuten is ook aangeboren en... wel kwalijk te nemen? Hypocriet, noem je dat.

Rockerduck schreef:een homofoob die anderen wil voorschrijven hoe ze moeten leven,

Leuke manier om over je vroegere lotgenoot in het Barks/Rosa topic te praten. Aardige jongen ben jij.

Rockerduck schreef:een lurker die alleen maar wacht tot de shit de fan weer hit om vervolgens lekker anoniniem te gaan zitten stoken,

Bedoel je Mau Heymans?

Rockerduck schreef:en nog een groepje extremistische religieuzen die anderen verketteren als ze niet geloven dat de aarde in 6 dagen is gemaakt...

Extremistisch? Heeft iemand hier de ander bedreigd? Zijn er huizen in brand gestoken? Nee? Ik herinner me wel een Rockerduck die staat de springen om iedereen zijn wil op te leggen. Pluizer, Stephan, Mau. In feite allemaal slachtoffers.

Rockerduck schreef:En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Grappig dat je jezelf vergeet erbij te zetten. Is Rockerduck soms zo perfect?
Leon
Member
 
Berichten: 18
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 8:15 pm
Woonplaats: Ondersteboven

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 17, 2006 5:18 pm

Nou, dat valt tegen. Hij toont weinig respect voor de andere forum-gangers met de laatste opsomming. Maar hij hoort op dit forum. Dus laat hem toch blijven! Het is toch fijn als er veel andersdenkenden zijn om mee te praten?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Pluizer 2.0 » za jun 17, 2006 6:30 pm

Ridder ter Geit schreef:Nou, dat valt tegen. Hij toont weinig respect voor de andere forum-gangers met de laatste opsomming. Maar hij hoort op dit forum. Dus laat hem toch blijven! Het is toch fijn als er veel andersdenkenden zijn om mee te praten?

Ridder ter Geit draait de boel om. Rockerduck ging uit zichzelf weg. Het is Rockerduck's beslissing.
Ridder ter Geit toont weinig respect voor de andere forum-gangers met dit bericht. Alsof het hun schuld is.

Laten we hierover verder gaan onder het ruzie-topic. Het topic-beleid op McDuck wordt een steeds grotere bende, terwijl overal een plek voor is. Alsof we door moestuinen lopen te stampen omdat we zelf zo belangrijk zijn, belangrijker dan Bush en de dierenambulance.

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door Pluizer 2.0 op zo feb 11, 2007 3:41 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer 2.0
 

Berichtdoor montoyaruler3 » za jun 17, 2006 9:37 pm

Pluizer 2.0 schreef:
Ridder ter Geit schreef:Nou, dat valt tegen. Hij toont weinig respect voor de andere forum-gangers met de laatste opsomming. Maar hij hoort op dit forum. Dus laat hem toch blijven! Het is toch fijn als er veel andersdenkenden zijn om mee te praten?

Ridder ter Geit draait de boel om. Rockerduck ging uit zichzelf weg. Het is Rockerduck's beslissing.
Ridder ter Geit toont weinig respect voor de andere forum-gangers met dit bericht. Alsof het hun schuld is.

Laten we hierover verder gaan onder het ruzie-topic. Het topic-beleid op McDuck wordt een steeds grotere bende, terwijl overal een plek voor is. Alsof we door moestuinen lopen te stampen omdat we zelf zo belangrijk zijn, belangrijker dan Bush en de dierenambulance.

jij vind die ruzie alleen maar leuk mannetje

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door montoyaruler3 op zo feb 11, 2007 3:42 am, in totaal 1 keer bewerkt.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » za jun 17, 2006 10:58 pm

montoyaruler3 schreef:jij vind die ruzie alleen maar leuk mannetje

De ene keer wel, de andere keer niet. Hangt van de sfeer en de sportiviteit af. Hoezo?

Over het topic: Wie is de slechtste president in de geschiedenis?
Poetin? Bush?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jun 18, 2006 8:21 am

Er zijn vast wel slechtere te vinden. Tellen alle tijden en eeuwen? Nero zou misschien kunnen, als keizers ook tellen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor montoyaruler3 » zo jun 18, 2006 10:29 am

Ridder ter Geit schreef:Er zijn vast wel slechtere te vinden. Tellen alle tijden en eeuwen? Nero zou misschien kunnen, als keizers ook tellen.

Nero was ook écht slecht, ik heb KCV op school, en er is geloof ik nog nooit iets positiefs over hem aan bod gekomen. Zeker niet als het over die brand gaat he.
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jun 18, 2006 12:33 pm

Om te bewijzen dat hij geen gekke brandstichter was gebruikte hij christenen als tuinfakkels.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor montoyaruler3 » zo jun 18, 2006 9:54 pm

Ridder ter Geit schreef:Om te bewijzen dat hij geen gekke brandstichter was gebruikte hij christenen als tuinfakkels.

vet, ik wil islamieten als tuinfakkels :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Komiek » ma jun 19, 2006 2:19 am

Top 10 favorite George W. Bush moments:
http://www.youtube.com/watch?v=5vtfmQ5A ... 20top%2010

Ik neem aan dat jullie allemaal wel David Letterman kennen? Dit is funny stuff!
Komiek
 

Berichtdoor Komiek » ma jun 19, 2006 3:16 am

Er is een komiek te gast bij David Letterman en hij imiteert George Bush per-fect. Alles -zijn gebaren, zijn blikken en vooral zijn stem- zijn niet van echt te onderscheiden. Leuk spul:
http://www.youtube.com/watch?v=RueowisP ... =letterman
Komiek
 

Berichtdoor montoyaruler3 » ma jun 19, 2006 3:18 pm

ik zag laatst een keivet filmpje van Torn, dat liedje van N. Imbruglia, in gebarentaal door een komiek, zoek maar eens op op Google ofzo, écht vet!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron