Politiek 2.0

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor Rockerduck » di mei 30, 2006 1:10 am

Wat vind je nu van je geliefde Rita, Montoya?

CBP: minister Verdonk overtrad wet

Minister Verdonk overtrad de wet toen ze gegevens van de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic aan de Telegraaf gaf. Dat heeft het College Bescherming Persoons- gegevens onderzocht, nadat de Telegraaf op 5 februari het verhaal 'Verdonk: Taïda pleegt fraude' had gepubliceerd.

Publicatie van persoonsgegevens mag volgens de wet alleen als het beleid van de minister in gevaar komt. Verdonk vond de publicatie nodig, zegt ze in een reactie. Het CBP vindt van niet.

Verder was de openbaarmaking een "disproportionele inbreuk op de levenssfeer van de scholiere". Ook waren de gegevens onvolledig, zegt het CBP.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/05 ... 68B00.html

Wordt dit dan toch het einde van de politieke loopbaan van Verdonk?? :D
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » di mei 30, 2006 11:44 am

Rockerduck schreef:Wordt dit dan toch het einde van de politieke loopbaan van Verdonk?? :D

Nee. Het zal wel weer met een sisser aflopen. Uiieraard. Gedurende vier jaar mogen ministers doen wat ze willen. De opposite zwijgt, anders mogen ze straks misschien niet mee doen in de volgende regeerperiode. En het Nederlandse publiek moppert wat en zapt naar een andere zender.
Rockerduck moet nog veel leren over politiek. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » di mei 30, 2006 5:14 pm

Pluizer schreef:
Rockerduck schreef:Wordt dit dan toch het einde van de politieke loopbaan van Verdonk?? :D

Nee. Het zal wel weer met een sisser aflopen. Uiieraard. Gedurende vier jaar mogen ministers doen wat ze willen. De opposite zwijgt, anders mogen ze straks misschien niet mee doen in de volgende regeerperiode. En het Nederlandse publiek moppert wat en zapt naar een andere zender.
Rockerduck moet nog veel leren over politiek. (nja!)

precies.. dat is totaal niet ernstig, zal op Taida zelf ook niemand moeilijk over doen, ze komt waarschijnlijk wel us terug om verder te profitere
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Kwalbal » di mei 30, 2006 7:07 pm

montoyaruler3 schreef:precies.. dat is totaal niet ernstig, zal op Taida zelf ook niemand moeilijk over doen, ze komt waarschijnlijk wel us terug om verder te profitere

Rechtse Bal heeft het bij het rechte eind. Toy is oké.
Kwalbal
 

Berichtdoor rechtse bal » di mei 30, 2006 8:15 pm

Alle dollars. Ik lees in de papers dat een Pedofielepartij vanaf 12e jaar toestaat om te roken, drinken en gokken. Tss. Kinderachtig gedoe. De hele leeftijdsgrens moet weg; goed voor de accijnzen. Ik ben voor een rechtse partij waarin je niet in je nakie voor een camera over n grasveld hoeft te huppelen voor een stel linkse kalende treurwilgen. Tss. Daar heb je echt ff geen adem meer voor met een pakkie per dag en een vergrote lever. De sukkels snappen er nix van.

Blijft over:
Roken, drinken en gokken. Voor iedereen!
Zelf rook en zuip ik vanaf me 14e. Ik heb nergens nix geen last van. Da ken je zien. 't is allemaal gezeik die gezondheid. Ik moet kennen roken als ik op me neeffie van 8 pas. Kenne we samen een pilsje drinken en lekkere wijven op Talpa kijken. Magtie niet van ze ouders. Me brother en die trut van 'm. Me neeffie is cool. Ik biets bijna al ze peuken en dat vintie best.
rechtse bal
 

Berichtdoor Kwalbal » di mei 30, 2006 8:24 pm

Geen blootje maar wel een blowtje!
Kwalbal
 

Berichtdoor rechtse bal » di mei 30, 2006 8:31 pm

Kwalbal schreef:Geen blootje maar wel een blowtje!

Sukkel. Lekkere wijven in een burka? Blowen is links. ken je zien aan Rockerduck.
rechtse bal
 

Berichtdoor Rockerduck » di mei 30, 2006 8:46 pm

Pluizer schreef:Nee. Het zal wel weer met een sisser aflopen. Uiieraard. Gedurende vier jaar mogen ministers doen wat ze willen. De opposite zwijgt, anders mogen ze straks misschien niet mee doen in de volgende regeerperiode. En het Nederlandse publiek moppert wat en zapt naar een andere zender.
Rockerduck moet nog veel leren over politiek. (nja!)

Ooooh, vandaar dat bij iedere misstap van Verdonk oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en SP moord en brand schreeuwen en de minister op het matje roepen?

Volgens mij moet Pluizer nog veel leren over politiek.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » di mei 30, 2006 8:48 pm

montoyaruler3 schreef:precies.. dat is totaal niet ernstig, zal op Taida zelf ook niemand moeilijk over doen, ze komt waarschijnlijk wel us terug om verder te profitere

Kom nou eens een keer met echte tegenargumenten in plaats van geenstijl na te praten.
Want ik vind het niet normaal dat ministers de wet overtreden, die hebben een voorbeeldfunctie.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Kwalbal » di mei 30, 2006 8:50 pm

Rockerduck schreef:Ooooh, vandaar dat bij iedere misstap van Verdonk oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en SP moord en brand schreeuwen en de minister op het matje roepen?

Voor nix dus. Verdonk dendert door. Goed wijffie.

Rockerduck schreef:Volgens mij moet Pluizer nog veel leren over politiek.

Jullie zijn allebei linkse sukkels met jullie geblow.
Kwalbal
 

Berichtdoor rechtse bal » di mei 30, 2006 10:22 pm

Rockerduck schreef:Kom nou eens een keer met echte tegenargumenten in plaats van geenstijl na te praten.

Hey! Laad Toy met rust. Toy is oké.

Rockerduck schreef:Want ik vind het niet normaal dat ministers de wet overtreden, die hebben een voorbeeldfunctie.

Noot breekt wet. :D TaïTaïda en hAyana zyn vet pleite. Beterr! :P
rechtse bal
 

Berichtdoor Pluizer » wo mei 31, 2006 2:43 am

rechtse bal schreef:Alle dollars. Ik lees in de papers dat een Pedofielepartij vanaf 12e jaar toestaat om te roken, drinken en gokken. Tss.

De leeftijdsgrens zou 65+ plus moeten zijn. Ik kan me niet indenken dat je kunt stellen dat je van jeugd houdt, als je ze toestaat om zichzelf te vernietigen. Het menselijk lichaam is in opbouw tot en met het 25ste levensjaar. Daarna treedt verval in. Na het 30ste levensjaar gaat het snel. Wie na z'n 25ste wil roken en drinken die merkt het vanzelf. Maar men behoort dan oud en wijs genoeg te zijn. Voor zover rokers en drinkers überhaupt wijs zijn.

Ze willen verder dat de jeugd vanaf 12 jaar kan stemmen. Laat dat dan als eerste gebeuren. Ha! Kijken wie er dan stemt op een stel volwassenen die bezig blijven met een inmiddels onbereikbare jeugd. Een jonge leeftijd waarop je grotendeels afhankelijk bent van volwassenen die zelf vaak al veel moeite hebben met het nemen van beslissingen.
Desondanks wil ik de eerste 12-18-jarige weleens zien die stemt op een stel kinderlokkers. Alsof je kippen laat stemmen op vossen.

En over dieren gesproken... Een ander punt, je valt van de ene verrassing in de andere, is dat eh... bepaalde eh... spelletjes met dieren toegestaan moeten zijn. Brrr. Iets waar ik als vleermuis van huiver, dat mensen met hun vieze zeepklauwen aan me zitten. Maar wat heeft dat met jeugd te maken? En het is helaas al toegestaan, evenals stierenvechten. Kun je ook een partij voor oprichten, met stemrecht voor stieren.

Ik heb zelden zo'n onzinnig partijprogramma gezien.
Ze waarschuwen voor zichzelf. Vooral houden zo.

rechtse bal schreef:Ik moet kennen roken als ik op me neeffie van 8 pas.

Roken in aanwezigheid van jeugd vind ik slecht. Ben ik nou zo'n ouwe zemelaar?

rechtse bal schreef:Me neeffie is cool. Ik biets bijna al ze peuken en dat vintie best.

Machtsmisbruik. Omdat hij anders zeker inééns slapie slapie moet doen.

Bleh. Ik word niet gauw misselijk. Het zal wel mijn necrofilie zijn. Dat laatste kadaver was nog veel te vers. Is er ook een partij voor necrofielen?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor zombie » wo mei 31, 2006 2:51 am

Pluizer schreef:Dat laatste kadaver was nog veel te vers. Is er ook een partij voor necrofielen?

Moorddadig idee. Stemrecht. Wil juichen maar zombies hebben geen emotie.
zombie
 

Berichtdoor Pim Graftuyn » wo mei 31, 2006 3:00 am

At your service. Ik zou graag meemaken dat een stel knaapjes mijn kist openen. Eindelijk frisse lucht. Nou. Voor mij dan, maar ik ben altijd al egocentrisch geweest. Dood of levend. Nietwaar, mijnheer Rockerduck?
Pim Graftuyn
 

Berichtdoor Zonnebril » wo mei 31, 2006 11:35 am

Rockerduck schreef:Kom nou eens een keer met echte tegenargumenten in plaats van geenstijl na te praten.

Potten, ketels en zwart zien.

of mag je de zogenaamde kwaliteits stukken wel citeren?
Zonnebril
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron