Politiek 2.0

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor Pluizer » za mei 27, 2006 12:39 pm

Nieuw topic over politiek. Het voorafgaande topic staat op het volgende adres:
http://off-topic.mypunbb.com/viewtopic.php?id=17 (07-03-2005 t/m 14-05-2005)

Zie o.a. ook 'Politieke partijen':
http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?id=946 (19-10-2004 t/m 25-10-2004)

*EDIT*
De eerste link is inmiddels verouderd. McDuck biedt een bladerbare archief-versie:
http://mcduck.nl/archief/off-topic.mypunbb.com/topic-69474.html
Laatst bijgewerkt door Pluizer op vr apr 13, 2007 11:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor rechtse bal » za mei 27, 2006 12:45 pm

Redt Nederland! Stem Centrum Partij! Stem VVD! Stem Geert Wilders! Stem LPF!
Laat zieken en vreemdelingen aan de Wil van de Natuur over. De wet van de Sterkste.

(Vanmiddag een verse nieuwe Ferrari op mijn privé-parkeerplaats. Beterrr!)
rechtse bal
 

Berichtdoor Faam voor mijn Naam » za mei 27, 2006 3:44 pm

Politiek maakt je ziek.

Een Anarchistische samenleving, kijk dat is het betere werk!
Faam voor mijn Naam
 

Berichtdoor montoyaruler3 » za mei 27, 2006 4:32 pm

Stem VVD ofzo, en over Ferrari's gesproken, ooit Jensen gezien met SP-Jan :P?
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 27, 2006 7:28 pm

Maar waarom zou je als jongere op de VVD stemmen? Wil je gaan studeren? Dan zou ik al helaal niet op de VVD stemmen. Rutte, buiten zijn campagneperikelen om ook staatssecretaris van Onderwijs, komt met het ene plan na het andere om het studenten nog moeilijker te maken. Om de zoveel tijd wordt er weer een nieuwe maatregel genomen die onzekerheid brengt bij de studerenden én de onderwijsinstellingen.

Eén van zijn plannen is om het systeem van studiefinanciering en collegegeld om te gooien. Voortaan krijgen studenten dan zogenaamde 'leerrechten'. Door middel van marktwerking zouden studenten daardoor gedwongen worden efficiënter te studeren en hun opleiding sneller af te ronden. Dat daardoor nauwelijks nog ruimte is voor oriëntatie buiten je eigen opleiding of onderwijsinstelling, studeren in het buitenland, deelname aan extra activiteiten aan de universiteit, kortom, alle zaken die later goed staan op je CV, ontgaat Rutte volledig. (Helemaal hypocriet is dat Rutte zelf 3 jaar studievertraging opliep door allerlei extra activiteiten, zoals het voorzitterschap van de JOVD.) Rutte wil het onderwijs uitverkopen aan de vrije markt. Meer over de leerrechten lees je hier:
http://www.lsvb.nl/dossier/leerrechten
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » za mei 27, 2006 7:37 pm

Ik zie een nieuwe politiek voor me. En dan bedoel ik niet van het soort die types als Geert Wilders of Hilbrand Nawijn -of destijds Pim Fortuyn- ons beloven. Die gaat namelijk over meer verharding, meer verruwing, meer repressie, meer uitsluiting, meer tegenstelling etc. De toon in de politiek van de laatste jaren bevalt me dan ook slecht. Natuurlijk zijn er problemen en natuurlijk moeten die goed aangepakt worden, maar ik heb de indruk dat we daar de laatste jaren met die nieuwe hardheid niet in geslaagd zijn. Volgens mij hebben we juist het tegenovergestelde bereikt.

Na 3 jaar Balkenende-II heeft Nederland een fijne aantekening in het jaarrapport van Amnesty International, waarin bezorgdheid wordt geuit over schending van mensenrechten in verband met ons asielbeleid. Over normen en waarden gesproken! Rita, bedankt. :rolleyes:

Nee, geef mij dan maar een linkse coalitie. Een andere toon, een frisse wind en een Linkse Lente. GroenLinks moet gaan stijgen in de peilingen. Ze blijven maar stabiel. Goed natuurlijk, maar het moet meer worden om het hoofd te bieden aan SP en PvdA. Die drie samen moeten het gaan doen. Misschien wordt politiek dan weer leuk in Nederland.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » za mei 27, 2006 9:24 pm

Links is me teveel gericht op de minderen in de samenleving, das mooi voor die minderen, maar niet voor mij. En je moet in de toekomst kijken, ook ik ben niet blij met mijn lage loontje, maar straks mag ik jongeren ook een laag loontje bieden, en dan hou ikzelf meer geld over!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor rechtse bal » zo mei 28, 2006 1:05 am

:lol:

Weg met de minderen. Zieken en zwakken moeten tegen de muur. Pang! Pang! Pang!
Zo houden wij gezonde burgers ons geld in onze zakken. Wie afvalt krijgt de kogel.
rechtse bal
 

Berichtdoor Geert Wieder » zo mei 28, 2006 1:39 am

Eindelijk een site waarop men eerlijk de waarheid zegt. Weg met die minderen. Weg met de losse takken. Leve het Eigen Vermogen. Vandaag zag ik mijn grootste ergernis van alles. Een allochtoon in een electrische rolstoel. Nu vraag ik u! Op mijn kosten accu's verslijten voor een nutteloos leven dat ze elders ook kunnen lijden. Een blanke in een rolstoel ergert mij al tot in het diepst van mijn beurs. Aargh! We kennen het allemaal. Op andere sites word ik door de linkse kerk geband. De uitkeringstrekkers. Die steunen allochtonen omdat ze allemaal SP GroenLinks PVDA stemmen. Tuig is het. Zie ik weer zo'n ergernis zoals een kleurling op een fiets kom ik zeker buurten. Als jullie last hebben van gehandicapten en allochtonen moeten jullie dat ook melden. Hebben we nog wat rendement van ze terug. We betalen er toch voor? Nou dan.

Tip: Als een bejaarde schuivelend oversteekt en het duurt ons te lang, doe dan alsof je per ongeluk je gaspedaal niet onder controle hebt. Zul je zien dat ze best een beetje sneller kunnen lopen. Kijk uit dat je ze niet echt overrijdt want dan kan er je er nog voor gaan betalen ook en het vreet tijd.
Geert Wieder
 

Berichtdoor Mevrouw Van Klaveren » zo mei 28, 2006 2:08 am

Geachte heer Wieder.
Van de week kwam mijn jongste zoon thuis met een gekleurd vriendje. Ik heb als smoes bedacht dat ik de vloer in de was had gezet, ook al was deze duidelijk kurkdroog, en ik heb gezegd dat ze dus maar buiten moesten gaan spelen met dat mooie weer, ook al stormde het hard deze week. Maar dit kan zo geen tweede keer. Straks vat mijn lieverd kou. Nu ben ik natuurlijk geen racist, ik kijk wel uit, maar ik zou liever zien dat hij vriendjes uitkoos die, tja, beter bij hem (en ons) passen. Zijn broers en zussen hebben het wel goed gedaan. We wonen in een goede buurt en mijn man heeft hard gewerkt en dan kan dit toch niet zomaar ons leven gaan verpesten? We hadden nog zo nadrukkelijk voor een witte school gekozen. Waar gaat ons belastinggeld heen?
Ook in uw betoog over gehandicapten kan ik mij goed vinden. Gelukkig zijn mijn kinderen gezond want ik zou me kapot schamen. Als ik ziek zou worden mogen ze me ook een spuitje geven. Denk ik.
Dank uw begrip. U bent een voorbeeld voor de jeugd.

Hoogachtend,
Mevrouw Van Klaveren
Mevrouw Van Klaveren
 

Berichtdoor A. Sociaal » zo mei 28, 2006 12:39 pm

Onlangs liep ik tegen een blinde op. Ik zeg: "Hé! Ken je niet uitkijken!" Had ie niet van terug. Het is de schuld van de blinden dat de verkeerslichten herrie maken. Think about it.
A. Sociaal
 

Berichtdoor montoyaruler3 » zo mei 28, 2006 4:18 pm

overdrijven is ook een kunst
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma mei 29, 2006 1:23 am

montoyaruler3 schreef:overdrijven is ook een kunst

Daar is de VVD nou wél heel goed in. Vooral als het gaat over economische groei en terrorismedreiging.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » ma mei 29, 2006 2:04 am

http://www.groenlinks.nl/2ekamer/nieuws ... 05-27.0332

Halsema op Forum GroenLinks

27 mei 2006
Femke Halsema gaat in op het begrip vrijheid als linkse inspiratiebron. Zij doet dat op het Forum van GroenLinks in de Janskerk in Utrecht over het nieuwe verkiezingsprogramma.

Goedemorgen GroenLinksers, vrienden,

Derde spreker zijn is een zware klus.
Zeker als je achter een volkstribuun zit zoals mijn dierbare collega Kees Vendrik

Daar zat geen woord spaans bij.
En we denken wellicht allemaal: als dit de lijn van het verkiezingsprogramma wordt, dan kunnen we de dag kort houden.

Aan mij de dankbare taak om voor wat meningsverschil te zorgen
Nu heb ik daar gelukkig wel enig talent voor.
Daarbij krijgen jullie van mij vandaag geen verkiezingstoespraak, geen retoriek, maar een poging mijn positie, in zoverre die voor verwarring zorgt, uit te leggen.

Maar eerst een verhaaltje, dan bouw ik de spanning geleidelijk op.
Ik was, zoals jullie misschien weten, recent in India, samen met de fractievoorzitters van de andere politieke partijen. Doel van de parlementaire missie was om inzicht te krijgen in het Indiase economische succes: economische groei van 8% en dat al jaren achtereen. En de verwachting dat die groei de komende jaren kan opklimmen naar 10%

En ja, het was indrukwekkend. Elke dag werden wij, van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat getrakteerd op groeistatistieken. Topmanagers wisselden elkaar in hoog tempo af, waarbij de variatie in stropdassen groter was, dan die van de sheets met hun bedrijfssuccessen. En wat was het geheim van al die internationale en lokale succesvolle bedrijven: een overvloed aan hoog opgeleide, jonge mensen in combinatie met heel lage lonen en geen enkele beperkende economische, laat staan sociale of groene regelgeving.
Bovendien, zo lieten de uitgerukte Indiase ministers en parlementariers niet na ons te zeggen, is India ook een groeiende afzetmarkt omdat de economische voorspoed zorgt voor een uitdijende middenklasse die niet alleen hard werkt maar ook heel erg graag consumeert.
Tel uit je winst: economische groei, stijgende welvaart en een steeds groter deel van de Indiase bevolking die ervan profiteert. Of zoals mijn meest zonnige, Nederlandse collega’s veronderstelden: dankzij de economische groei verdwijnt geleidelijk de armoede.

Nou hoef je geen gestaalde marxist te zijn om bij zoveel goed nieuws eens achter je oren te krabben. Dus ben ik maar eens gaan wandelen.
Wat blijkt. Achter het vernis van gepolijste directekamers gaat – natuurlijk – een andere werkelijkheid schuil.
Terwijl de economie ‘boomt’ neemt de armoede toe, groeit de kloof tussen arm en rijk. Onder druk van leningen van de wereldbank, om het vestigingsklimaat aantrekkelijker te maken, zijn verschillende staten voorbereidingen aan het treffen om het water te privatiseren. Miljoenen, miljoenen mensen hebben nu al geen toegang tot schoon drinkwater. En daar blijft het niet bij. In de steden komen steeds grotere lappen grond in private handen. Mensen worden uit de sloppen in de stad verdreven. Aan de randen van de steden verrijzen nieuwe sloppenwijken, viezer, uitzichtlozer. Sloppenwijken die door steeds meer mensen worden bevolkt. Want terwijl de armen uit de stad naar buiten worden gedreven, trekken de armen van het platteland juist naar de steden toe in de hoop op een beter bestaan. In India verkeren miljoenen mensen in de meest mensonterende, treurige omstandigheden. En dat worden er niet minder.

Wat moet je ermee? Zo’n exploderende economie, zo’n enorm, ontwricht land? Al die armen, waarvoor begrippen als ‘emancipatie, ontplooing en zelfbeschikking’ (om Kees te citeren) even reeel zijn als Hennes & Mauritz.

Wat moet je? Hard concurreren? Je grenzen sluiten en je eigen welvaart zo goed en zo kwaad als het gaat, veiligstellen? En daarbij mondjesmaat kennismigranten toelaten? Je concentreren op de eigen mensen, de eigen gemeenschap, het eigen land?

Ik stel mijn antwoord even uit en ga naar de kern van mijn betoog.

Toen ik een aantal jaren geleden stelde dat vrijheid een belangrijk en onderschat links begrip is, deed ik dat indachtig een uitspraak van de beroemde anarchist Arthur Lehning. Hij verwoordde het zo: Als vrijheid het hoogste goed is, dan heeft iedereen er recht op, dat wil zeggen dat er gelijkheid van vrijheid moet bestaan. Nu mag iedereen dan volgens de mensenrechten vrij zijn, het komt er op aan van de vrijheid gebruik te kunnen maken.’

En laten we wel wezen. Dit gaat niet over de vrijheid om je SUV scheef op de stoep te parkeren. Dit gaat ook niet over de vrijheid die je zou moeten hebben om tussen energieleveranciers of zorgverzekeraars te kiezen. Dat is schijnvrijheid. Dat is ook keuzedwang.
Dit gaat om heel elementaire menselijke vrijheid, om de ‘sociale vrijheid’ die in ons beginselprogramma centraal staat. Daar staat het namelijk heel mooi: ‘de gelijke kans voor ieder individu om zich te kunnen ontplooien, zonder dat de vrijheid van anderen of van toekomstige generaties wordt aangetast’.
En ik zou er nog een element aan toe willen voegen.
Het gaat niet alleen om de vrijheid om te kunnen worden wie je wilt zijn. Maar ook om de vrijheid voor je naasten, je kinderen, je partner, je ouders, je vrienden, te kunnen zorgen.

En deze elementaire vrijheid, deze sociale vrijheid, is in onze samenleving heel ongelijk verdeeld: het is een schaars goed. En het wordt er niet beter op. Sterker, het wordt slechter. Ik geef vier voorbeelden.

1. Door sociale afkomst, door klasse, milieu en opleidingsniveau zijn ook in ons land heel veel mensen beperkt in hun beroepskeuze, hun financiele omstandigheden, hun ontplooiingskansen. In de nota ‘Vrijheid eerlijk delen’ hebben wij de positie van de zogenaamde ‘outsiders’ centraal gesteld. Jongeren, vrouwen, allochtonen, gedeeltelijk arbeidsgeschikten, vaak met lagere opleidingen, die duurzaam buiten de arbeidsmarkt dreigen te vallen, afhankelijk worden van uitkeringsbureaucratieen. Zij zijn veroordeeld tot de armoede die in Nederland met een mooi woord bijstand heet. Armoede is onvrijheid in de meest letterlijke zin van het woord: onvoldoende geld hebben om je gezondheid te beschermen, je kinderen kansen te kunnen bieden en jezelf te kunnen bevrijden uit uitzichtloosheid.
2. Culturele herkomst, culturele tradities maar ook achterstelling, discriminatie en uitsluiting beperken veel migranten. Het is de vrijheid om te mogen integreren (want we vergeten wel eens dat integreren een recht is en niet een plicht), maar ook de vrijheid om jezelf te mogen zijn. Vanmiddag ga ik naar de bruiloft van een vriendin, Nazmiye Oral. Zij schrijft vanochtend in de Volkskrant hoe haar vrije huwelijk zal geschieden: volgens nieuwe, zelfbedachte Islamitische huwelijkse regels, zodat zij vrij kan zijn met haar nieuwe man, zodat zij – schrijft zij – kan worden wie zij is.
3. Worden wie je bent, wordt niet gemakkelijker door de toename van repressie. De overheid geeft zichzelf de ene na de andere bevoegdheid en haalt rechtstatelijke waarborgen weg. De bijna ongeclauduleerde bevoegdheid tot preventief fouilleren, de uitgebreide toepassing van de identificatieplicht, de Rotterdamwet die vrije vestiging beneden bepaalde inkomensgrenzen verhindert, beperkt onevenredig de vrijheid van jongeren, bewoners van achterstandswijken, migranten en in het bijzonder moslims.
4. Ten vierde. Vrijheid is vastgelegd in de mensenrechten. In India was ik in een weeshuis en daar was ‘s ochtends een vrouw dood voor de deur gevonden. Niemand wist wie ze was, niemand had geld om haar te begraven, dus was zij naar de vuilnisbelt gebracht. Er zijn teveel landen waar het individu rechteloos is, onderdrukt en arm is. Het gaat om mensen die dikwijls voor de autoriteiten niet eens bestaan. Economische groei is pas werkelijk van waarde als het leidt tot herverdeling van inkomens, van macht. Als het de mensen die onderliggen bevrijdt, als het hen keuzevrijheid geeft. Daarvoor hebben zij een dak boven het hoofd nodig, schoon drinkwater, eten, maar vooral ook onderwijs, werk en werk met perspectief. Welke les trok ik uit India. Dat we ons niet moeten laten verblinden, dat we niet bang moeten worden van groeicijfers, van de economische concurrentie van een miljardenland. We moeten niet de grenzen sluiten, we moeten niet proberen te concurreren want dat redden we nooit. We moeten India en andere landen te hulp komen om zich evenwichtiger te kunnen ontwikkelen, hun bevolking te kunnen bevrijden. Dat is eerlijke handel, het slechten van de tariefmuren, ontwikkelingssamenwerking.

Nu las ik vanochtend in de Volkskrant dat het ideaal van vrijheid volgens vier van onze leden, niet bij GroenLinks hoort. Daar dachten de ‘founding fathers’ van GroenLinks anders over toen zij onze partij in het beginselprogramma nadrukkelijk en expliciet plaatsten in de vrijheidslievende traditie van links. Bovendien, aan wie zou je bescherming van vrijheid: het recht van emancipatie, van zelfbeschikking anders over willen laten? Aan de VVD? Aan Rita Verdonk?

Veel critici denken dat je met een accent op vrijheid, solidariteit als leidend beginsel verruilt. Dat je je overgeeft aan ongeremd marktliberalisme.
Pardon my french, maar dat is nu je reinste Flauwekul. Juist als je emancipatie, zelfontplooiing, zelfbeschikking van alle mensen hoog in je vaandel hebt, dan ben je goed bewust van de ongelijkheid in kansen en uitkomsten, van de onvrijheid, die de markt produceert. Dan ben je bereid om de markt te corrigeren. Als je de individuele vrijheid van kansarmen hier, de armen elders, migranten hier en elders serieus neemt, dan veronderstelt dat grote solidariteit met hen. In ons sociale manifest gaat het Ineke en mij om de solidariteit met de outsiders, met de mensen die uit het arbeidsbestel worden geduwd, met de mensen die weinig kansen hebben. Daarom heet het manifest ‘vrijheid eerlijk delen’: omdat we moeten inschikken, solidair moeten zijn, onze verworven rechten en vrijheden een tikje aan banden moeten leggen als we willen dat anderen die het slechter hebben ook echte kansen krijgen.

Bijt het accentueren van onze traditie van vrijheidslievendheid dan met onze groene strijd? De strijd voor verbetering van de leefomgeving, voor schonere lucht, voor duurzame ecologische verhoudingen. Ook daarin wijst ons beginselprogramma de weg. Het gaat ons ook om toekomstige generaties, om hun vrijheid, hun gezondheid, hun welzijn. Ook met toekomstige generaties delen we onze vrijheden eerlijk.

Groenlinks moet groen en links zijn, las ik vanochtend in de VK. Ja allicht, dacht ik. Maar waarom, vroeg ik me direct af, moeten wij groen en links zijn. Omdat de kiezers dan een echte keuze hebben, schreven de vier GroenLinksers. Dat nou, vind ik als ambitie wat te minnetjes.
Ik zou denken omdat wij vinden dat wij vinden dat de wereld, ons land van iedereen is. Omdat wij onze vrijheid koesteren, maar ook zo eerlijk mogelijk willen delen. Met diegenen die kwetsbaar zijn, onvrij. Met onze kinderen, onze kleinkinderen.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Undercover Agent » ma mei 29, 2006 3:16 pm

Jan Peter Balkenende
Jan Peter Balkenende is the Dutch leader of the vegatarian Hippie movement. Born in the sixties of the nineteenth century, he got confused with the sixties of the twentieth century at a very early age. He used every kind of drug in sight. His mentor Harry Potter, made him become a vegetarian fundametalist. Harry and Jan Peter went to the same school for a year or so but Jan Peter got kicked out for misbehaving and not flying the broomstick well enough.

Jan Peter is actually the first vegetarian ever to become a prime minister anywhere in the world. In the sixties he started the vegetarians civil rights movement. Ten years and thousands of lives later this Eighty Year War ended in the forming of a law that permits vegatarians to vote. Jan Peter is actually a living legend for this achievement and it shows that his short stay at Hogwart wasn't useless in the end. The ending of the Eighty Year War is remembered every year on the 5th of May. Everybody is allowed to have an all-you-can-eat spare ribs meal only to be a vegetarian for the rest of the year. Jan Peter is a Jew, with rastafari influences.

A typical citation from Jan Peter is Laten wij daadkrachtig te werk gaan, which means something like Flower power is our motto. Another is Laten wij normen en waarden meer nadruk geven in de samenleving, which roughly means something like Peace man, make love, not war.

As with every personality he has a sidekick Piet Hein Donner a.k.a. the boy wonder and a loving mother, Rita Verdonk, who is said to have a love for large shaped black love gods. The legend says Jan Peter doesn't have a father but is actually the one a.k.a Neo, born as a son of god. He also has a man watching his wallet, called Gerrit Zalm

Jan Peter is very proud of his imitations of Harry Potter. He asked his plastic surgeon to shape his ears just like those of Harry, his hair dresser to cut his hair like that of Harry, etc. Rumours have it that Jan Peter Balkenende suffers from the Harry Potter Syndrome, but Jan Peter has so far always denied these allegations.

Jan Peter's life

Born and raised in "Teringzooi aan de Dijk", Jan Peter was thought to be a promising new talent in soccer. He was actually the youngest player ever to win the Champions League. After putting Ajax on the map he played for Barcelona for several years. At age 24 the Eigthy Year War broke out and Jan Peter realised he was the one and had to answer to the call to be one of the mayor players in this tragic war. He was voted sexiest man alive three years in a row by Margriet magazine.


Harry, sorry, Jan Peter is living in Het Torentje located on the edge of the Hofvijver in The Hague. Here he has this gigantic castle which has the name Binnenhof currently situated in the mystical city of Den_Haag.

. He lives there with his wife Cleopatra and servant Wouter Bos

If you wonder, this is all paid for by the Dutch citizens.

Rita Verdonk
Member of the Dutch 'flower-power-government'. Born in Verdonkistan around the year 1600 Verdonk is the mother of Jan Peter Balkenende aka Harry Potter. She is the Minister of 'The Department of Making Sure Jan-Peter Brushes His Teeth Before He Goes To Work'.

Verdonk asked for Asylum in The Netherlands in the year 1663.With false identitypapers she smuggled herself into the country and was granted a "License of Stay for Indifinte Time" at once.

To show her gratitude she immediatly volunteered for a goverment job in order get as many refugees into the country as possible. She is the only Dutch politician who practices politics with heavy and blunt objects.

They call her a "Iron-Lady". This because iron has the abbility to stay hot for a long time, just like Rita, you should see her after midnight.

Campaign

In 2002 she started a large world-wide-campain to persuade people to come and live in The Netherlands. Most succesfull was her 'Golden-Ticket Campain'. Like in that film Charly and the Porn-industry, people all over the world could enter and stay for life in the 'flattest country on earth' by turning in two Verkade Chocolatewraps at the local Dutch Ambassy.

In 2003 she started her McDonald's Happy Meal Campain. A Hamburger, Fries, a Soda and a Greencard-surprise for only €3,95.

Her motto: 'Vol is Vol' (with means: 'Come in there is plenty of room, especially in the Randstad') is well known. She also stated: 'Ons Terugkeerbeleid is waterdicht, niemand komt op straat te staan', (translation: Turning back to the country of you origin is not an option, he who only thinks about leaving this country will be arrested, they will be released when the promise NOT to leave this country)

Future Plans

Verdonk is planning to reorganise the Dutch National Football Team. Ronaldo, Zidane, Ronaldinho and Stijn Vreven are all to be given a Dutch pasport in order to make them available to the Dutch team.

After her political career she is considering a job aplication at McDonalds due to her experience with roasting human flesh.
Undercover Agent
 

Volgende

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron