WK 2006

Politiek, religie, sport, gezondheid

Berichtdoor montoyaruler3 » zo jun 25, 2006 11:42 pm

Voetbal schreef:Portugal - Nederland
68 min. 1 - 0

daar stond je dan vanavond, het was wel spannend, maar toch ook fijn, maar zoals bij elke wedstrijd, kan er maar één de winnaar zijn... 12 gele, 4 rode kaarten.. bye bye, PORTUGAL SYNDROOM :@ bye bye :(
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Stephan » ma jun 26, 2006 1:50 pm

Doodzonde. Net de eerste wedstrijd waar ik voor ging zitten, en Nederland ligt eruit.
Hoe dan ook, van der Sar is en blijft mijn held. Hij was ook zo'n beetje de enigste voetballer die gisteren géén kaart had gekregen... Die vlogen inderdaad wel erg dwangmatig over het veld.
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Dukka » ma jun 26, 2006 4:17 pm

Wat een goeie wedstrijd had kunnen worden, werd om zeep geholpen door de scheids. Zoals Peter Heerschop al zei, sommige postbodes kunnen minder snel zoveel kaarten bezorgen dan Ivanov. Naar de mening van onze spreekkoren had Kuyt na de eerste helft al gewisselt moeten worden voor Van Nistelrooy (heel aanstekelijk: Kuyt d'r uit!). Maarja, Nederland telt zo'n 16 miljoen bondscoaches, en maar één kan de uiteindelijke beslissing maken.

Nu kunnen we ons gaan richten op het EK en de kwalificatie voor het volgende WK. Van Basten blijft gelukkig nog even zitten, en wat betreft Van der Sar... Die mag er ook nog lekker bij blijven!
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » ma jun 26, 2006 6:41 pm

Dukka schreef:Wat een goeie wedstrijd had kunnen worden, werd om zeep geholpen door de scheids. Zoals Peter Heerschop al zei, sommige postbodes kunnen minder snel zoveel kaarten bezorgen dan Ivanov. Naar de mening van onze spreekkoren had Kuyt na de eerste helft al gewisselt moeten worden voor Van Nistelrooy (heel aanstekelijk: Kuyt d'r uit!). Maarja, Nederland telt zo'n 16 miljoen bondscoaches, en maar één kan de uiteindelijke beslissing maken.

Nu kunnen we ons gaan richten op het EK en de kwalificatie voor het volgende WK. Van Basten blijft gelukkig nog even zitten, en wat betreft Van der Sar... Die mag er ook nog lekker bij blijven!

veeet, hij kijkt Villa Bvd :D
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Dukka » ma jun 26, 2006 10:44 pm

Euh, nee niet echt. Na de wedstrijd hebben we het scherm gesloopt en elke Portugees of Rus die we tegen kwamen in elkaar gehoekt. Tenminste, zo voelde we ons. Toch maar voor de wat veiligere oplossing gekozen en nog een pilsje besteld.
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor Stripje » di jun 27, 2006 1:58 pm

Afbeelding
Stripje
 

Berichtdoor montoyaruler3 » di jun 27, 2006 11:07 pm

nu spanje is uitgeschakeld vind ik het wk écht niets meer aan :( arme torres
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Flip Fluitketel » wo jun 28, 2006 3:38 pm

Dit wk wordt verpest door de scheidsrechters. Eerst is Nederland de lul tegen Portugal, dan kan Australië naar huis door een onterechte beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van de Italianen.
Flip Fluitketel
 

Berichtdoor Stephan » wo jun 28, 2006 6:11 pm

Inderdaad, ik heb gehoord dat Argentinië in de vierennegentigste minuut (!) een onterechte penalty kreeg. Zo'n scheidsrechter zouden ze levend moeten koken in kippensoep. En dan die scheids die dolblij zestien gele en vier rode kaarten geeft bij Nederland-Portugal. Al waren de meeste kaarten bij de laatste wedstrijd aardig verdiend en was die Ivanov niet bepaald partijdig, dat was wel weer goed. En de scheidsrechter die Mexico-Argentinië floot schijnt goed te zijn geweest, onpartijdig en toch scherp.
Ik ben het helemaal eens met Montoyaruler3, al de ploegen die ik leuk vind zijn er stuk voor stuk uit getrapt. Nu maar wachten op het EK over twee jaar.
Is Ghana er trouwens ook al uit? Of moeten die nog spelen?
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Dukka » wo jun 28, 2006 6:30 pm

Ghana is er ook behoorlijk uit getrapt. Niet alleen verassend omdat het Ghana is, maar Brazilië is erg op dreef en won met 3-0 (de 4e keer dat ik iets goed voorspelde! :P).
Van de acht landen die er nu nog inzitten mogen er 4 van mij zowiezo niet winnen: Duitsland (dùh), Portugal (al helemaal niet nodig om uit te leggen, Brazilië (die hebben al zat gewonnen) en Frankrijk (omhooggevallen spelers). Dus de grootste kanshebber die dan nog over blijft is voor mij Argentinië!
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do jun 29, 2006 10:20 am

Stephan schreef:Inderdaad, ik heb gehoord dat Argentinië in de vierennegentigste minuut (!) een onterechte penalty kreeg. Zo'n scheidsrechter zouden ze levend moeten koken in kippensoep. En dan die scheids die dolblij zestien gele en vier rode kaarten geeft bij Nederland-Portugal. Al waren de meeste kaarten bij de laatste wedstrijd aardig verdiend en was die Ivanov niet bepaald partijdig, dat was wel weer goed. En de scheidsrechter die Mexico-Argentinië floot schijnt goed te zijn geweest, onpartijdig en toch scherp.
Ik ben het helemaal eens met Montoyaruler3, al de ploegen die ik leuk vind zijn er stuk voor stuk uit getrapt. Nu maar wachten op het EK over twee jaar.
Is Ghana er trouwens ook al uit? Of moeten die nog spelen?

ik heb de wedstrijd gezien, maar het was weldegelijk een penalty waard, alleen in de 94e minuut is zo zuur voor Guus & Co. Ik verwacht dat Duitsland kampioen wordt, maar eigenlijk interesseert het me niet meer zo veel. Check trouwens dit, erg mooi en realistisch gemaakt http://www.dr.dk/sportscripts/3d/replay.htm
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » za jul 08, 2006 1:59 am

Zondag: Italië-Frankrijk in de finale.

Wie wint?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Dukka » za jul 08, 2006 11:51 am

Ik hoop Italië... Om nu die Fransen een derde hoofdprijs binnen 8 jaar te gunnen, gaat mij wat ver. Maar aan de andere kant zou het corrupte voetbal in Italië zelf worden ondergesneeuwd door een wereldkampioenschap...

Het zal geen doelpunten festijn worden als je kijkt naar de voorgaande wedstrijden, dus ik voorspel toch een 1-0 overwinning voor Italië. (En het zou goed kunnen dat dat ene puntje pas word gehaald na verlenging of zelfs na penalty's.)
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » zo jan 03, 2010 9:57 pm

Op naar het WK 2010! Dat is nog maar 5 maanden!
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Vorige

Keer terug naar Maatschappelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron