Downloadprogramma?

Hardware, software, internetsites

Berichtdoor Rockerduck » ma jul 02, 2007 7:29 pm

Beste mensen,

Wie kan me vertellen welk downloadprogramma het beste is? Ik heb vroeger KaZaa gehad, maar daar werd mijn laptop heel traag van. Ik heb BearShare gehad, maar met de nieuwe versie doet m'n laptop heel moeilijk. Is LimeWire goed? Ik heb van mensen gehoord dat die best traag is, klopt dat?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor mcprul » ma jul 02, 2007 9:35 pm

Rockerduck schreef:Beste mensen,

Dank je ;).

Rockerduck schreef:Is LimeWire goed? Ik heb van mensen gehoord dat die best traag is, klopt dat?

Ik gebruik het en het is heel aardig. Het ligt net aan je computer.
mcprul
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: wo mei 16, 2007 3:02 pm

Berichtdoor Luuk » di jul 03, 2007 9:09 am

Ja, Limewire is heel goed, je kunt er snel liedjes mee binnen halen.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Rockerduck » do jul 17, 2008 5:39 pm

Weet ook iemand hoe downloaden gaat via zogenaamde 'torrents' op websites? Ik krijg die om één of andere reden maar niet aan de praat. Als ik eens een aflevering van een tv-serie heb gemist, heb ik de handicap dat ik die niet kan downloaden, omdat ik geen flauw benul heb van hoe of dat werkt...

Wat dat betreft ben ik niet echt 'van deze tijd'... Hulp, iemand?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Caspar » do jul 17, 2008 7:22 pm

Download uTorrent, goed programma voor torrents. Goeie torrents zelf kan je vinden op http://thepiratebay.org. Staan ook veel minder sex-advertenties op dan op andere site. Hopelijk heb je er wat aan, als het niet lukt kan je altijd wat vragen.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rockerduck » za jul 19, 2008 1:38 am

Caspar schreef:Download uTorrent, goed programma voor torrents. Goeie torrents zelf kan je vinden op http://thepiratebay.org. Staan ook veel minder sex-advertenties op dan op andere site. Hopelijk heb je er wat aan, als het niet lukt kan je altijd wat vragen.

Dank je, ik ga het proberen!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am


Keer terug naar Computers en internet

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron