McDuck

Hardware, software, internetsites

Berichtdoor Daniel73 » vr jun 19, 2009 3:22 pm

Sander schreef:Ik vermoed trouwens dat dit niet Ridders probleem is met de DCML-archieven, want die zijn op een Windowscomputer gemaakt (of maar deels?).

Ze zijn opgeslagen onder Windows95. Dus op een Windowscomputer. Dat vind ik juist het maffe.

Ridder ter Geit schreef:Ik krijg, in ieder geval gewoon in klablok, een soort letterbrei waarin alles achter elkaar door komt.

Ik ook.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » do jul 02, 2009 11:08 am

Oproep aan Caspar. Ik heb een FTP-account aangemaakt:
"Ftp account with the root directory as the users name in the public_html directory"

Dit zou volgens provider Oxilion (voorheen JR Online) afdoende moeten zijn om als gebruiker een forum op te zetten. Als ik de helpdesk goed begrepen heb, tenminste.
Zoals ik deze optie begrijp kun je met dit account niet in de hoofddirectory komen. Zodat het privacy-verhaal momenteel geen rol speelt.

De andere twee opties zijn:
- Ftp account with the root directory in the domains public_ftp directory
- Ftp account with the root directory in the domains home directory (one up from the public_html)

Gebruikte disk space is momenteel 113.3MB, met een maximum van 200MB. Mocht je meer ruimte nodig hebben, dan zal ik die aanvragen.

Hoe kan ik je inloggegevens geven? Via het e-mail formulier van McDrake?
Uiteraard ga ik er vanuit dat je de gegevens vertrouwelijk behandelt, en dat je op de server alleen doet wat nodig is.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » ma jul 06, 2009 11:35 am

Inlog-gegevens kan je me mailen (volgens mij heb je m'n adres want je hebt me al eerder die Jonker-strips gemaild). Ik zal natuurlijk vertrouwelijk en discreet met de gegevens omgaan, en op de server alleen doen wat nodig is :).

Die ruimte is denk ik wel genoeg, dat zal ik even bekijken :).
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Vorige

Keer terug naar Computers en internet

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron