Runescape

Hardware, software, internetsites

Berichtdoor mcDuck King » ma aug 10, 2009 9:19 am

Dit kennen jullie toch wel?
Afbeelding
Een korte samenvatting: Runescape is een internet spel dat gratis is, maar je kan ook betalen voor betere skills, meer mogelijkheden, enz.
Je kan in Runescape quests behalen, combat trainen, andere skills als cooking, woodcutting, enz. trainen en nog veel meer. Wie interesse heeft, hier de link: http://www.runescape.com/a=142/splash_nl.ws
Hier nog iets extra's.
Stap 1. Maak een account en plaats je username hier. (als je dat wil, ik hou die van mij liever geheim. Je krijgt er alleen van mij een geheel bronze armor door. )
Stap 2. Ik maak jou username aan in mijn vriendenlijst.
Stap 3. Hier komt nog de tijd en de plek waar ik je die sdpullen ga geven.
P.S. Je bent nog een beginner, hier een lijst waar je niet heen moet gaan... Als beginner!
Je start in Lumbridge, dus hier een lijst over de plekken waar je niet heen moet gaan... vanaf je start punt Lumbridge:
Het noorden, daar ligt Varrock: veilig maar blijf wel uit de buurt van de Dark Wizards (die je vanzelf aanvallen.)
Het Oosten, daar ligt Al Kharid: je moet om daar te komen moet je door een tollgate, je kunt ook omlopen. maar om bij Al Kharid te komen is het gebied wel onveilig. in Al Kharid is het veilig, maar blijf uit de buurt van de grote gebouwen, dat zijn Duel Arena's.
Het zuiden, Dit gebied is redelijk veilig, hier zit ook nog een Wizard Tower ( die je niet vanzelf aanvallen.)
Het westen, dit gebied is behoorlijk onveilig als je door de moerassen in Draynor Village aankomt, er zijn daar door-de-computer-bestuurde-mensen van Combat level 21 ( Die versla ik makkelijk!) die je aanvallen, verderop is daar een haven.
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor Duckboy » do nov 05, 2009 6:20 pm

Ik speelde het vroeger, mcducking hoe heet je op runescape en wat is je combat lvl (die van mij was 75)
Duckboy
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: vr okt 02, 2009 7:19 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr nov 06, 2009 8:26 pm

Die van mij is lager, ik heb 57! Ben voor een maandje member maar ik heb wel fishing 50, en daarvoor heb ik 1 á 1 1/2 dag ervoor achter gezeten. en nog een redelijk hoge cooking.
P.S. Duckboy, het is nog de moeite waard om nog dit weekend op Runescape te komen, ze hebben namelijk een speciale Halloween quest. Waarin je een taak moet vol bregen bij: Grim Reaper.
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor Duckboy » za nov 07, 2009 3:48 pm

Ik vond Runescape niet meer zo leuk worden toen ze begin 2007 die trade limiet van 3000 coins invoerden is die er nog steeds?
Duckboy
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: vr okt 02, 2009 7:19 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo nov 08, 2009 8:03 am

Duckboy schreef:Ik vond Runescape niet meer zo leuk worden toen ze begin 2007 die trade limiet van 3000 coins invoerden is die er nog steeds?

Het is anders al wel 9875 coins, ofzo. Maar het is waar, dat is gewoon veel te weinig. Mensen ruilen wel eens dinnen van 1M en dan kan je maar tot 9875 coins ruilen, dat is inderdaad wel schandalig!
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm


Keer terug naar Computers en internet

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron