Help met Word 2007

Hardware, software, internetsites

Berichtdoor Rubberduck » do feb 25, 2010 5:55 pm

Ik zit met een nogal lastig probleem. Ik ben bezig met het maken van een scriptie in Word 2007 (in Vista) en ik heb via 'Invoegen' > 'Tekstvak' > 'Aantrekkelijk citaat' verschillende tekstvakken ingevoegd. Het probleem is nu dat ik die rotdingen niet meer kwijtraak! Ik wil ze er weer uitgooien, maar er lijkt geen enkele functie in Word 2007 te zitten die dit toestaat! Ik word hier helemaal hoorndol van!

Kan iemand me tips geven?
All I really want to do
Is, baby, be friends with you.
Rubberduck
Member
 
Berichten: 77
Geregistreerd: do feb 25, 2010 5:52 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Rubberduck » vr feb 26, 2010 4:09 pm

Er zullen toch wel een paar computerexperts op McDrake zitten, die mij kunnen helpen, toch? Kijk, zo ziet het rommeltje er nu uit (de lichte tekst met de blauwe rand is dat 'Aantrekkelijk citaat' dat ik heb ingevoegd dat ik nu niet meer kwijtraak):

Afbeelding
All I really want to do
Is, baby, be friends with you.
Rubberduck
Member
 
Berichten: 77
Geregistreerd: do feb 25, 2010 5:52 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Caspar » vr feb 26, 2010 4:47 pm

Sorry, ik gebruik geen Word 2007 (heb ik ook niet, wil ik niet hebben). Van een afstand kan ik je niet helpen ;). Kan je niet met een rechtermuisklik het citaat verwijderen? Erop dubbelklikken?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » za feb 27, 2010 10:42 am

Ik reageerde niet omdat mijn reactie nogal nutteloos voor je is, maar nu je erop door gaat moet ik het toch even kwijt:
ik erger me vaak kapot aan Word! Ik vind Word vreselijk! Ik verlang terug naar WordPerfect op DOS! Als je iets simpels of logisch of handigs wil op Word KAN HET GEWOON NIET! Ik kan dagen pulken op een TEKST IN EEN KOLOMMETJE TE PLAKKEN! Nee, je moet eens iets proberen met Word, dolle pret! GRRRRRRR!!!!!!
En dan het doen van dingen zonder enige verklaarbare reden! Dat is zo irritant! Net als mijn woorden verbeteren! Hoofdletters zetten waar ik ze niet wil! En punten!

EIGENWIJS ROTPROGRAMMA MET DIE ROTPAPERCLIP!!! AAAAAHHHH!!!!

Word heeft me jaren van mijn leven gekost en zoveel woede opgeleverd...

Meerdere MSN-produkten trouwens. Ik had ooit messenger. Daar heb je van die 'default'-plaatjes. Zie je een plaatje van paarden bij een hek, staat er als beschrijving van het plaatje 'rennende paarden'. Maar die paarden... RENNEN HELEMAAL NIET!!!

Ik denk, zo'n groot bedrijf, zo'n grote fout, dat kan natuurlijk niet. Blijkt het bedrijf te groot om het op te lossen. Ik heb ze meermalen gee-mailed over die fout en kreeg vriendelijk antwoord, maar de fout blijft gewoon staan!

Is dit normaal? Moeten kinderen leren dat stilstaande paarden 'rennende paarden' zijn? Praat later iedereen zo, dankzij Microsoft!

RAAAHHHH!!!!!!

Dus nee, ik kan niet helpen met tekstvakken! Echt niet! Ik heb nog nooit iets begrepen van tekstvakken! Ik kan niets met Word! Alleen teksten intikken! Maar O WEE ALS IK IETS PROBEER met lettertypes, kolommen, tekeningen, banners... ik zal dagen zwoegen om iets simpels totdat ik het OP MOET GEVEN!!!!

RAAAAHHHH!!11!!!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » za feb 27, 2010 7:30 pm

Het alternatief: OpenOffice. Wat mij betreft veel beter dan Word. Wel ingewikkeld als je uitgebreidere functies wil gebruiken, maar zeker niet irritant als Word.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rubberduck » ma maart 01, 2010 1:14 am

Inmiddels is het opgelost.

Bedankt voor de lachbui die je me hebt gegeven, Wouter! :lol:
All I really want to do
Is, baby, be friends with you.
Rubberduck
Member
 
Berichten: 77
Geregistreerd: do feb 25, 2010 5:52 pm
Woonplaats: Helmond


Keer terug naar Computers en internet

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron