Show je creativiteit! 2.0

Eigen muziek, tekeningen, teksten

Berichtdoor Prank » ma apr 10, 2006 5:19 pm

Tot m'n nek in je darmen...
of zoiets.
errug leuk, niet alleen dokter bernard maar ook die dikke single en die vamp.
Prank
 

Berichtdoor Margreetje » di apr 11, 2006 12:32 am

Atoombommen! Zombies! Darmen! Geiten! Straling! Kalende mannen! Ik kan niet slapen! Mama!
Margreetje
 

Berichtdoor Rockerduck » di apr 11, 2006 2:48 am

Pluizer schreef:Ridder ter Geit lijkt op boekschrijvende Dokter Bernard van S1ngle-dagstrip in Algemeen Dagblad.
http://www.s1ngle.nl

Mijns inziens een der mooiste Nederlandse dagstrips ooit. Op site zie je een aantal.

Ach, dagstrips... Ik ben nu aan het lezen in het Engelstalige boek "Calvin & Hobbes: Tenth Anniversary Book" van Bill Watterson uit 1995, compleet met prachtige en informatieve inleidingen van hemzelf, en ik ben het roerend met de man eens: de dagstrips van heutzutage zijn maar zo-zo. Helaas is Watterson ook al gestopt. 'Calvin and Hobbes', dát vond ik nou eens een mooie dagstrip!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 11, 2006 8:53 am

Al gauw besloten de ruimteschepen van de planeet Oink om een expeditie naar aarde te organiseren om die zombies tot de orde te roepen. Tenslotte horen doden niet te lopen. Dat is niet overeenkomstig Oink-etiquette.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Stephanofftopic » di apr 11, 2006 12:20 pm

Talentenjager schreef:Romantisch. Gaat het over onbereikbare liefde?
Waar kan ik dit lied downloaden op mijn iPod?

Ehm, ik heb de muziek nog niet af, helaas. Ik zat de denken aan een oostswahilinees achtergrondkoor, kalende mannen die aan een stuk door 'Ik hou van jou, ik blijf je trouw!' zingen. En nog wat radioactieve zombies die kunnen dansen, dan is alles compleet. Het liedje zal afgerond zijn in... 2023, denk ik.
Stephanofftopic
 

Berichtdoor Stephanofftopic » di apr 11, 2006 12:41 pm

Pluizer schreef:Mijns inziens [is S1ngle] een der mooiste Nederlandse dagstrips ooit. Op site zie je een aantal.

Ken je Scribbly van Jean Paul Arends? Die verschijnt elke dag in de metro. Je kunt ook een heleboel strookjes lezen op www.scribbly.nl. Geweldige strip, vind ik. Al moet je 'm wel blijven volgen, omdat er een soort doorlopend verhaal in zit.
Stephanofftopic
 

Berichtdoor Rockerduck » di apr 11, 2006 9:15 pm

'Scribbly' is met afstand de meeste sneue, slecht getekende, niet-grappige, vervelende en half-afgewerkte strip van Nederland.

Naar mijn mening uiteraard. :)

Ik vind het jammer dat de wisselstrips uit de Metro zijn. Vooral 'Eugéne' en 'Mevrouw de Heks' vond ik goed.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor hippie uit San Fransisco » di apr 11, 2006 10:01 pm

Rockerduck schreef:'Scribbly' is met afstand de meeste sneue, slecht getekende, niet-grappige, vervelende en half-afgewerkte strip van Nederland.

Naar mijn mening uiteraard. :)

Heerlijk, hoe Rockerduck keer op keer enthousiasme en pret weet te degraderen tot kitsch met zijn immer elitaire houding. Hoe doét hij het toch? Leer het ons, Rockerduck!
hippie uit San Fransisco
 

Berichtdoor Rockerduck » di apr 11, 2006 10:04 pm

hippie uit San Fransisco schreef:
Rockerduck schreef:'Scribbly' is met afstand de meeste sneue, slecht getekende, niet-grappige, vervelende en half-afgewerkte strip van Nederland.

Naar mijn mening uiteraard. :)

Heerlijk, hoe Rockerduck keer op keer enthousiasme en pret weet te degraderen tot kitsch met zijn immer elitaire houding. Hoe doét hij het toch? Leer het ons, Rockerduck!

Plagiaat! Copyright-schending! Moord! Brand! Vierendelen!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rechter Janssen » di apr 11, 2006 10:10 pm

Hierbij veroordeel ik de hippie uit San Fransisco tot twee weken cavia's kammen op een kinderboerderij wegen het schenden van Rockerduck's copyright!
Rechter Janssen
 

Berichtdoor hippie uit San Fransisco » di apr 11, 2006 11:27 pm

Rockerduck is elitair. Echte hippies delen alles.
hippie uit San Fransisco
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 12, 2006 7:05 am

Dus op een goede dag laadde troep CX uit Oink 27 laserkanonnen in een ruimteschip.
Een missie met 9 personen werd opgezet tegen de zombies.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Pluizer » wo apr 12, 2006 9:46 am

Ridder ter Geit schreef:Dus op een goede dag laadde troep CX uit Oink 27 laserkanonnen in een ruimteschip.
Een missie met 9 personen werd opgezet tegen de zombies.

Waar bemoeien die Oinks zich mee, en waar doen ze het voor? Vanwege een Oink-etiquette? Wat staat daarin dan? Ik zie hier liever vertrouwde Aardse zombies dan vreemde Oinkse slavendrijvers. Dus wat nou, "op een goede dag"? Is Ridder ter Geit zelf een Oink? Een Oink die ons (de "zombies"?) probeert gelukkig te maken met een invasie van zijn familie, opdat wij zonder protest gelaserd kunnen worden?
Pluizer ruikt onraad. Het is hier niet pluis op McDuck Off-topic.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 13, 2006 10:36 am

Het ruimteschip steeg al snel op.
Qwerty en Uiop mochten aan het roer, terwijl de arme Asdf weer eens in het kraaiennest moest zitten.
Zuchtend vroeg hij af of hij ooit een zombie zou verslaan, of toch op z'n hoogst vermanend toe zou spreken.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Asdf » vr apr 14, 2006 5:12 pm

bliep! Weer in het kraaiennest. Zucht. Zal ik ooit een zombie verslaan, of op z'n hoogst vermanend toespreken? bliep! Qwerty denkt dat hij beter is omdat hij boven mij staat in de Orde. bliep! Hoe lang moet ik de fouten van Qwerty blijven toezien vanuit mijn hoge kraaiennest?
Asdf
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Eigen creativiteit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron