Show je creativiteit: Filmpjes en Foto's

Eigen muziek, tekeningen, teksten

Berichtdoor Luuk » ma jan 28, 2008 9:29 am

Caspar schreef:
Ik heb nu nieuwe technieken bedacht voor Rolfje, en een soort stuntpop van Rolfje gemaakt. Die kan bijvoorbeeld fietsen op een driewieler enzo.

Da's een leuk idee. Misschien kan hij verongelukken, waarna zijn vader huilend bij zijn ziekenhiusbed staat.
[...]

Ja, dat is wel een leuk idee. :D Maar het idee voor de stuntpop was meer dat hij dan kon fietsen en vliegen aan touwtjes, :)

Caspar schreef:De zomervakantie? Waarom niet de voorjaars- of de meivakantie?

Ja, alleen de meivakantie kan ik niet, want dan ga ik op vakantie. Maar ik dacht in de zomer omdat dan vaker de zon schijnt. en met regen gaat het filmen niet zo mooi.

Daniel73 schreef:Waar en hoe kan ik deze filmpjes downloaden?
Bij Putfile weet ik in de bron een directe link te vinden. Kan dat hier ook?

Nee, dat kan helaas bij deze niet.
Je bedoelt toch dat je hem dan kan openen in bijvoorbeeld Windows Media Player?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Daniel73 » ma jan 28, 2008 10:21 am

Luuk schreef:
Daniel73 schreef:Waar en hoe kan ik deze filmpjes downloaden?
Bij Putfile weet ik in de bron een directe link te vinden. Kan dat hier ook?

Nee, dat kan helaas bij deze niet.
Je bedoelt toch dat je hem dan kan openen in bijvoorbeeld Windows Media Player?

Downloaden is gelukt. Met: http://keepvid.com/.
Een filmpje wordt dan een "flv"-bestand. Dat is af te spelen met een flv-speler, zoals 'Applian FLV Player'.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » ma jan 28, 2008 4:50 pm

Luuk schreef:
Caspar schreef:De zomervakantie? Waarom niet de voorjaars- of de meivakantie?

Ja, alleen de meivakantie kan ik niet, want dan ga ik op vakantie. Maar ik dacht in de zomer omdat dan vaker de zon schijnt. en met regen gaat het filmen niet zo mooi.

Ook met slecht weer, misschien juist met slecht weer, kan je heel mooie dingen maken. Ik zie superzwerfman al in de stromende regen bij de vuinisbakken, en dan vindt hij opeens een pop, die zichzelf rolfje noemt.

Ik kan wel in de voorjaarsvakantie, dus misschien kunnen we dat doen!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » ma jan 28, 2008 7:51 pm

Caspar schreef:Ook met slecht weer, misschien juist met slecht weer, kan je heel mooie dingen maken. Ik zie superzwerfman al in de stromende regen bij de vuinisbakken, en dan vindt hij opeens een pop, die zichzelf rolfje noemt.

Ja, dat is wel een goed idee! Alleen Rolfje kan niet zo goed tegen regen. Het sluit wel aan bij het begin van een script dat ik hiervoor had bedacht.
Ik zal dat script straks eens uit typen.

Caspar schreef:Ik kan wel in de voorjaarsvakantie, dus misschien kunnen we dat doen!

Bij ons is de carnavalsvakantie volgende week al. Ik geloof dat dit per regio verschilt, dus wanneer valt bij jou die vakantie?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » ma jan 28, 2008 9:29 pm

Ik heb nog 3 weken school. Misschien anders gewoon een keer een weekend?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Daniel73 » ma feb 11, 2008 6:36 am

Twee filmpjes van Henrieke die bij mijn weten nooit op McDrake zijn vermeld:

Brophey inks
http://nl.youtube.com/watch?v=jS0LDCQPxU4
YouTube: "Nothing special here- some video footage of inking.
I use a sable brush, indian ink and thick paper with a slick surface.
The character I'm drawing is © Brophey.
Toegevoegd: 4 december 2007"

Snarling binturongs
http://nl.youtube.com/watch?v=0s6IEmaf0x0
YouTube: "Two binturongs in Dierenpark de Wissel, Epe. (NL)
Toegevoegd: 8 september 2007"

Het tweede filmpje is uitermate sfeervol, met die grommende beermarters. :)
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 6:09 pm

Dames en heren, ik presenteer u met trots:
Superzwerfman 2!

Inclusief een exclusieve autities en ongewijzigd beeldmateriaal!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 6:32 pm

Hmmm. Als ik het filmpje zelf bekijk zie ik vanaf 2:10 alleen maar grijs. Hebben jullie daar ook last van?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » do feb 14, 2008 6:39 pm

Ja, ik heb het ook!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 6:54 pm

Vreemd. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Daniel73 » do feb 14, 2008 7:18 pm

Caspar schreef:Hmmm. Als ik het filmpje zelf bekijk zie ik vanaf 2:10 alleen maar grijs. Hebben jullie daar ook last van?

Bij mij gaat het beeld al tussen 0:06 en 0:10 op grijs, als Caspar voor het eerst in beeld komt. En bij 0:38, als er een volwassen man in beeld komt. En bij )1:10. En bij 01:19.

Wat ik zie vind ik leuk. Hopelijk lukt het je de film opnieuw te uploaden.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 7:20 pm

Ja, daar zag ik ook grijze stukjes, maar vanaf 2:10 ofzo houdt het grijs niet meer op. Ik ben nu wat dingetjes aan het proberen, ik hou jullie wel op de hoogte.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » vr feb 15, 2008 9:12 pm

SUPERZWERFMAN STAAT EINDELIJK ONLINE!

In 3 stukken gehakt en op Youtube geplaatst, de beeldkwaliteit en audio zijn nog best redelijk, dus geniet er maar van:

Superzwerfman Deel 2 -1
http://youtube.com/watch?v=uGahCIR-Y_I

Superzwerfman Deel 2 -2
http://youtube.com/watch?v=nRagbIm-Tys

Superzwerfman Deel 2 -3
http://youtube.com/watch?v=cnPV_J1uRKU
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Daniel73 » vr feb 15, 2008 9:36 pm

Caspar schreef:In 3 stukken gehakt en op Youtube geplaatst, de beeldkwaliteit en audio zijn nog best redelijk, dus geniet er maar van: [...]

Ik vind de beeldkwaliteit vreselijk lelijk bij YouTube.
Kun je Putfile proberen, waar de eerste Superzwerfman staat? Als je Superzwerfman 2 toch in stukken hebt geknipt, dan zou die toch ook bij Putfile moeten passen? Of anders bij Dailymotion? Ik vind Putfile en Dailymotion een mooie kwaliteit leveren.

Ik vind dat jullie werk het waard is om in een zo fris mogelijke kwaliteit te verschijnen, op een manier die (desnoods via via) een download-mogelijkheid biedt. Ik vind Putfile, Dailymotion en ook Google vele, vele malen beter dan YouTube.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » vr feb 15, 2008 9:56 pm

Echt ik vind het ontzettend zonde zo, bij YouTube. De kracht van Superzwerfman zoals bij Putfile vind ik de gelaatsuitdrukkingen. Die zijn vermorzeld bij YouTube.

Ook bij FluitketelTV en de regisseur van Arie de Liftmonteur vind ik de gelaatsuitdrukkingen belangrijk. Er zijn immers geen dure decors of kostuums. Om dan toch iets neer te zetten moet je het hebben van acteerprestaties, en daar is bij YouTube weinig van te volgen. Schokkend gewoon.

Die paar flarden die ik van Superzwerfman 2 bij Google zag, tussen het grijs door, vind ik daarentegen wel geslaagd. Daar zie je echt mensen. Hun uitdrukkingen, hun mimiek, etc. Daar kan ik me wel inleven. Maar bij YouTube krijg ik pijn in mijn ogen. En ik baal omdat ik dankzij die Google-flarden weet hoe mooi diezelfde film op internet had kunnen staan.

Maar ja, wat meer kan ik nu doen dan drammen en smeken?
Alsjeblieft Caspar. Waag nog een poging, bij een betere aanbieder.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Eigen creativiteit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron