Show je creativiteit: Filmpjes en Foto's

Eigen muziek, tekeningen, teksten

Berichtdoor Luuk » wo sep 26, 2007 8:36 pm

Een firewire-snoer.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » wo sep 26, 2007 8:41 pm

Firewire-snoer. okay, ik zal eens kijken.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » za nov 24, 2007 1:09 pm

Afbeelding

Werk van mijn vader. Het zijn 2 foto's door elkaar gemixt, eentje van een gebouwcomplex aan het water in Zaandam en eentje van mijn oom die paard rijdt. Daarna heeft hij er met photoshop overheen 'gekrast' en text erbij gezet. Ik vind het heel erg mooi.

http://www.nictoglobe.com/new/home/indra.jpg
Deze is ook van mijn vader, zijn mijn zusje (links) en ik (rechts) die computeren, ook weer bewerkt met photoshop.

Mijn vader heeft zijn eigen site, http://nictoglobe.com, misschien wel leuk om te kijken, ik vind het zelf altijd heel interessant wat hij maakt.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » za nov 24, 2007 5:58 pm

Zoals ik al eerder zei maken Sophie en ik ook filmpjes. 1 daarvan is Super Zwerfman. We hebben momenteel 3 filmpjes over Super Zwerfman, dit si alvast de eerste:
http://media.putfile.com/Super-Zwerfman-1

De 2e is nu aan het uploaden, de 3e moet ik nog op de computer zetten.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » za nov 24, 2007 7:04 pm

Helaas weigert Mediafire deze film te uploaden, het bestand is te groot. Ook superzwerfman 2, die ruim een halfuur duurt en 6 GB groot is, wil zowel Mediafire als Putfile Als YouTube niet uploaden (OP Youtube niet omdat de film langer dan 10 minuten duurt). Enige dat helpt is de film in stukken te knippen en elk stuk los te uploaden, dus dat moet ik maar een keer proberen
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rockerduck » zo nov 25, 2007 4:52 am

Ik ben nu voor mijn opleiding bezig met Practicum Video. Dat houdt in dat we als eindopdracht met een groep van zes mensen een filmpje van 10 minuten moeten produceren. Eerst een scenario schrijven, dan découperen (scènes inrichten, camaraposities bepalen), storyboard maken, opnames maken en monteren. We hebben al camera-instructie gehad en geoefend met het maken van een filmpje. Montage-instructie komt volgende week. Dinsdag maken we als voorbereidende opdracht opnamen voor een heuse videoclip! Ik heb meegewerk aan de découpage en het gehele storyboard getekend. (En de knappe hoofdrolspeelster geregeld!)

Hopelijk krijgen we alles nog op dvd en dan zal ik proberen het hier te plaatsen.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Caspar » zo nov 25, 2007 10:46 pm

Vandaag het 2e filmpje van Super Zwerfman geedit, dwz een paar dingetjes weggeknipt, voornamelijk scenes die we over hadden gedaan. Ik zal zo snel mogelijk proberen het filmpje te uploaden.

Verder gaan Sophie, Eline (mijn andere zusje) en ik in de kerstvakantie naar mijn oma en opa toe om een filmpje te maken, zij hebben namelijk een heel mooi groot huis en we hadden al een leuk idee verzonnen voor een nieuw filmpje. Dat post ik ook tzt wel :)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » ma dec 17, 2007 3:52 pm

Caspar schreef:Vandaag het 2e filmpje van Super Zwerfman geedit, dwz een paar dingetjes weggeknipt, voornamelijk scenes die we over hadden gedaan. Ik zal zo snel mogelijk proberen het filmpje te uploaden.

Waarom wegknippen? Je kunt zo'n film toch gewoon in delen snijden? Part 1, part 2, etc. (Of part 1A, part 1B, etc.)
Ei wil Caspar compleet!

Iets anders:
Wat vindt Luuk van Caspar's filmwerk?
Wat vindt Caspar van Luuk's filmwerk?

Kunnen films van Super Zwerfman bijvoorbeeld een onderdeel worden van De FluitketelTV Show?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » ma dec 17, 2007 6:39 pm

Het wegknippen was gewoon dingen die fout gingen enzo, da's niet gedaan om het in te korten voor op Youtube bijvoorbeeld. Zo is het nog veel beter ook :D

Ik moet Luuks films nog kijken, ik zal wel een keer tijd maken.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » ma dec 17, 2007 9:24 pm

Ei schreef:Wat vindt Luuk van Caspar's filmwerk?

Ik vond het wel leuk, maar soms een beetje langdradig, als sommige dingen fout gingen in het filmpje zag je dat, en zag je daarna pas het goede fragment.
Als je Windows XP hebt, Caspar, zit daar op een gratis programma (Windows Movie Maker) en daarmee kun je ook stukjes wegknippen. :)

Ei schreef:Kunnen films van Super Zwerfman bijvoorbeeld een onderdeel worden van De FluitketelTV Show?

Dat denk ik niet, ik maak liever dingen zelf...
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Daniel73 » ma dec 17, 2007 10:59 pm

Luuk schreef:
Ei schreef:Wat vindt Luuk van Caspar's filmwerk?

Ik vond het wel leuk, maar soms een beetje langdradig, als sommige dingen fout gingen in het filmpje zag je dat, en zag je daarna pas het goede fragment.
Als je Windows XP hebt, Caspar, zit daar op een gratis programma (Windows Movie Maker) en daarmee kun je ook stukjes wegknippen. :)

Heb je nooit van Villa Achterwerk gehoord?
Volgens mijn interpretatie was het gebruiken van foute stukjes zo bedoeld. Ik vind het leuk.
Langdradigheid is heel een ander punt. Waar ik moeite heb is dat het verhaal wat vaag blijft.

Ik vond dat er een aantal sterke stukjes in zaten. Zoals het meisje waarvan de gedachten als voice-over zijn ingesproken. En het einde waar Super Zwerfman hartverscheurend huilt , de camera langzaam uitzoomt en zo te zien is hoe kinderen door blijven spelen. Dat verdriet tegenover de mensen die doorgaan met hun leven vind ik treffend neergezet.

Luuk schreef:
Ei schreef:Kunnen films van Super Zwerfman bijvoorbeeld een onderdeel worden van De FluitketelTV Show?

Dat denk ik niet, ik maak liever dingen zelf...

Ach, wie niet.. (zucht!)
Volgens mij kunnen jullie veel leren van elkaar. Maar waarom zou je krachten bundelen?
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » di dec 18, 2007 8:07 am

Daniel73 schreef:Volgens mijn interpretatie was het gebruiken van foute stukjes zo bedoeld. Ik vind het leuk.

Het waren meestal gewoon stukjes die fout gingen, in de 'gecleande versie' heb ik ze er ook uitgeknipt, maar het is een beetje vaag hoe ik dat nou allemaal op internet moet zetten en mijn vader heeft nooit tijd maar hij kan dat. Het probleem is zegmaar vanuit dat programma (Final Cut Pro) van het bestand een gewoon filmbestand te maken.
Daniel73 schreef:Langdradigheid is heel een ander punt. Waar ik moeite heb is dat het verhaal wat vaag blijft.

Er zit niet echt een duidelijk verhaal in. Eerst is het doosdag en steelt iemand een doos van Superzwerfman, dan wordt Super zijn huis uit gezet en that's it.

Daniel73 schreef:Ik vond dat er een aantal sterke stukjes in zaten. Zoals het meisje waarvan de gedachten als voice-over zijn ingesproken. En het einde waar Super Zwerfman hartverscheurend huilt , de camera langzaam uitzoomt en zo te zien is hoe kinderen door blijven spelen. Dat verdriet tegenover de mensen die doorgaan met hun leven vind ik treffend neergezet.

Ja, die zijn allebei heel leuk, vooral die laatste :D

Luuk schreef:
Ei schreef:Kunnen films van Super Zwerfman bijvoorbeeld een onderdeel worden van De FluitketelTV Show?

Dat denk ik niet, ik maak liever dingen zelf...

Mij lijkt het wel leuk om een keer iets samen te doen Luuk!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » di dec 18, 2007 8:22 am


Deze vind ik een beetje saai. Ik vond het niet echt grappig om te zien hoe je die tube tandpasta leeg kneep enzo.
Wel leuk dat je er muziekjes hebt onder gezet enzo, dat vond ik heel goed gedaan.

Nu moet ik naar school dus ik bekijk wss pas vanavond weer meer.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » di dec 18, 2007 4:54 pm

Caspar schreef:Mij lijkt het wel leuk om een keer iets samen te doen Luuk!

Ja, eigenlijk best wel een goed idee, maar hoe gaan we dat doen?
Jij woont volgens mij heel ver van mij vandaan..
Misschien allebei fragmenten opnemen die op elkaar inspelen?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » di dec 18, 2007 6:44 pm

Luuk schreef:
Caspar schreef:Mij lijkt het wel leuk om een keer iets samen te doen Luuk!

Ja, eigenlijk best wel een goed idee, maar hoe gaan we dat doen?
Jij woont volgens mij heel ver van mij vandaan..
Misschien allebei fragmenten opnemen die op elkaar inspelen?

Ik woon in Amsterdam, waar woon jij? We kunnen in principe wel een keer afspreken, als dat van jou ouders zou mogen. Anders is wat jij zegt ook een goed idee ja.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Eigen creativiteit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron