FluitketelTV

Eigen muziek, tekeningen, teksten

Berichtdoor Luuk-fan » ma feb 25, 2008 7:24 pm

Rolfje schreef:Welke grap vind je het leukst van Luuk, ik weet niet of er een Luuk-fan bestaat. :P

Grom! Natuurlijk (grom!) bestaan er (grom!) Luuk-fans. (Grom!)
Onze Luuk is (grom!) veel grappiger dan tien Tims en Sjoerds bij elkaar. (Grom!)
Luuk-fan
 

Berichtdoor Luuk » ma feb 25, 2008 7:33 pm

Tim-fan schreef:Nou moe. Dat is een niet bijster grappige reactie van Luuk.

Ja, sorry, maar je moet niet twee verschillende mensen met elkaar gaan vergelijken,
door de ene als belachelijk af te schilderen en de ander de hemel in te prijzen. :P
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Tim-fan » ma feb 25, 2008 7:46 pm

Luuk schreef:Ja, sorry, maar je moet niet twee verschillende mensen met elkaar gaan vergelijken,
door de ene als belachelijk af te schilderen en de ander de hemel in te prijzen. :P

Wie doet dat dan? Ik toch niet? Misschien bedoel je die Sjoerd-fan? :P

En wat nou "mensen"? Jullie zijn IDOLEN.
Wat zijn idolen als je niet over ze mag roddelen?

Stel dat FluitketelTV te vergelijken is met voetbal. Dan heb je toch ook verschillende voetbalteams? Teams waarvan je de ene beter vindt dan de andere? Een Ajax-fan mag zeggen dat Feyenoord minder is, en andersom. Is dat niet leuk dan, elkaar een beetje dissen?
Tim-fan
 

Berichtdoor vragenstellende kijker » ma feb 25, 2008 7:54 pm

Luuk is veels te lief. Kunnen lieve mensen grappig zijn?
't Zijn toch altijd de boeven die grappig zijn? Of niet soms?

Misschien kan FluitketelTV aandacht besteden aan vragen van kijkers?
Vragen als: Bestaat er zoiets als lieve humor?
vragenstellende kijker
 

Berichtdoor Luuk » ma feb 25, 2008 7:57 pm

Tim-fan schreef:Stel dat FluitketelTV te vergelijken is met voetbal. Dan heb je toch ook verschillende voetbalteams? Teams waarvan je de ene beter vindt dan de andere? Een Ajax-fan mag zeggen dat Feyenoord minder is, en andersom. Is dat niet leuk dan, elkaar een beetje dissen?

Daar heb je een punt.
Maar FluitketelTV is één team. Dus concureren de personen ("idolen") niet met elkaar, denk ik.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Rolfje » ma feb 25, 2008 8:10 pm

vragenstellende kijker schreef:Luuk is veels te lief. Kunnen lieve mensen grappig zijn?
't Zijn toch altijd de boeven die grappig zijn? Of niet soms?

Misschien kan FluitketelTV aandacht besteden aan vragen van kijkers?
Vragen als: Bestaat er zoiets als lieve humor?

Natuurlijk kunnen lieve mensen grappig zijn, ik ben toch ook grapping. :P
Voor vragen, tips en suggesties kun je mailen naar: rolfjebolletje @ hotmail . com (spaties heb ik weggelaten voor spammers.)
Rolfje
 

Berichtdoor Rolfje » ma feb 25, 2008 8:11 pm

Correctie: "Grapping" moet "Grappig" zijn.
Rolfje
 

Berichtdoor Tim-fan » ma feb 25, 2008 8:20 pm

Luuk schreef:Maar FluitketelTV is één team. Dus concureren de personen ("idolen") niet met elkaar, denk ik.

Zou een beetje onderlinge concurrentie niet leuk zijn, als dat leidt tot een beter team?

Je zou bijvoorbeeld een grappige verkiezing kunnen houden, waarin je op Luuk, Sjoerd en Tim kunt stemmen. Dan kunnen wij fans ons uitleven.
Of is dat niet spannend omdat onze Tim toch wel wint? :P
Tim-fan
 

Berichtdoor vragenstellende kijker » ma feb 25, 2008 8:24 pm

Rolfje schreef:Natuurlijk kunnen lieve mensen grappig zijn, ik ben toch ook [grappig]. :P

Kan een HOND grappig zijn?!
Da's een goeie! :lol:

Rolfje schreef:Voor vragen, tips en suggesties kun je mailen naar: rolfjebolletje @ hotmail . com (spaties heb ik weggelaten voor spammers.)

En McDrake dan? Kun je daar dan geen vragen, tips en suggesties plaatsen?
vragenstellende kijker
 

Berichtdoor Rolfje » ma feb 25, 2008 8:32 pm

vragenstellende kijker schreef:Kan een HOND grappig zijn?!
Da's een goeie! :lol:

Ik vind het zelf ook wel een goede, :) Ik zou u uit willen nodigen voor een debat in de Rolfje Live Show. :)

vragenstellende kijker schreef:En McDrake dan? Kun je daar dan geen vragen, tips en suggesties plaatsen?

Natuurlijk kan dat ook! :)
Rolfje
 

Berichtdoor vragenstellende kijker » ma feb 25, 2008 8:40 pm

Rolfje schreef:
vragenstellende kijker schreef:Kan een HOND grappig zijn?!
Da's een goeie! :lol:

Ik vind het zelf ook wel een goede, :) Ik zou u uit willen nodigen voor een debat in de Rolfje Live Show. :)

Hoeveel geld verdien ik daarmee? Krijg ik reiskostenvergoeding en consumptiebonnen?

Wat vind je van lezerspost in de uitzendingen?
vragenstellende kijker
 

Berichtdoor Rolfje » ma feb 25, 2008 8:45 pm

vragenstellende kijker schreef:Hoeveel geld verdien ik daarmee? Krijg ik reiskostenvergoeding en consumptiebonnen?

Uiteraard! En een heerlijke maaltijd verzorgt door Bakkertje Prut.
vragenstellende kijker schreef:Wat vind je van lezerspost in de uitzendingen?

Super goed idee natuurlijk, zat ik ook al aan te denken, ik dacht ook aan een prijsvraag of iets dergelijks.
Rolfje
 

Berichtdoor vragenstellende kijker » ma feb 25, 2008 8:56 pm

Rolfje schreef:
vragenstellende kijker schreef:Hoeveel geld verdien ik daarmee? Krijg ik reiskostenvergoeding en consumptiebonnen?

Uiteraard! En een heerlijke maaltijd verzorgt door Bakkertje Prut.

Hoeveel geld verdien ik dan?

Rolfje schreef:
vragenstellende kijker schreef:Wat vind je van lezerspost in de uitzendingen?

Super goed idee natuurlijk, zat ik ook al aan te denken, ik dacht ook aan een prijsvraag of iets dergelijks.

Zat jij ook aan te denken? Jaja, toevallig hoor. 't Is mijn idee. Jullie mogen het van me huren. Voor een pittig prijsje uiteraard.

FluitketelTV is een commerciele zender, gezien de reclames. Zo'n zender kan best een bak geld missen, nietwaar?
vragenstellende kijker
 

Berichtdoor Rolfje » ma feb 25, 2008 9:06 pm

vragenstellende kijker schreef:Hoeveel geld verdien ik dan?

Laten we zeggen een kleine 5 miljoen?

vragenstellende kijker schreef:Zat jij ook aan te denken? Jaja, toevallig hoor. 't Is mijn idee. Jullie mogen het van me huren. Voor een pittig prijsje uiteraard.

Wat verstaat u onder een pittig prijsje?
Rolfje
 

Berichtdoor gemene sadist » ma feb 25, 2008 9:11 pm

Luuk schreef:Maar FluitketelTV is één team. Dus concureren de personen ("idolen") niet met elkaar, denk ik.

Hoezo niet?

Je kunt bijvoorbeeld onderling letterlijk een moddergevecht houden. Met échte modder. Haha! Dat is heel grappig, voor de kijker. Ongeveer even grappig als Sjoerd die in een filmpje probeert om Luuk te doorklieven met een frisbee:
http://youtube.com/watch?v=8wG1iKLomjg

Zie toch hoe venijnig dat frisbeeën gaat. Wat moet Luuk daar een pijn hebben gehad. (gniffel!)
Geen concurrentie noemt hij dat... :lol:
gemene sadist
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Eigen creativiteit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron