Ben d'r weer

Hobbies, vakanties, toerisme, feestdagen, uitgaan

Berichtdoor Sinterklaas » zo nov 18, 2007 7:14 pm

Nounounou, dat ging weer eens niet zo makkelijk. Maar toch, voor het geval u het niet door hebt, ik ben er weer! Indien u uw cadeauwensen mailt naar rarepiet@live.nl zorg ik dat ze in het Grote Boek terecht komen!



Groeten van de Sint.
Sinterklaas
 

Berichtdoor Sinterklaas » wo nov 21, 2007 7:08 pm

Toch opvallend hoe vaak men je welkom heet als je met een grote zak cadeau's aan komt zetten.

Maarre... als jullie meer willen dan slechts schoencadeau's mag een van jullie wel eens met die verdwenen pakjes op de proppen komen! Hup hup en geen uitvluchten!
Sinterklaas
 

Berichtdoor Staart Aartjes » do nov 22, 2007 1:27 am

Sinterklaas schreef:Maarre... als jullie meer willen dan slechts schoencadeau's mag een van jullie wel eens met die verdwenen pakjes op de proppen komen! Hup hup en geen uitvluchten!

Waarom raakt Sinterklaas elk jaar opnieuw zijn pakjes kwijt? Wat is dat toch?
Staart Aartjes
 

Berichtdoor Luuk » vr nov 23, 2007 8:07 am

Sinterklaas! De pieten zonder veer kunnen bijna niks!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Sinterklaas » za nov 24, 2007 9:49 pm

Dat is heel spijtig. Edoch, nieuwe Pieten zijn op komst.

Aart, het gaat hier wel om een van 's werelds grootste logistieke ondernemingen in kort tijdsbestek. We doen ons best. Klachten graag schriftelijk richten aan de Hoofdpiet.
Sinterklaas
 

Berichtdoor Luuk » zo nov 25, 2007 1:18 pm

Meneer Aart! Ik ben je grootste fan!
Hoe is het met Pino, Tommie en Ieniemienie?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Staart Aartjes » zo nov 25, 2007 4:16 pm

Sinterklaas schreef:Aart, het gaat hier wel om een van 's werelds grootste logistieke ondernemingen in kort tijdsbestek. We doen ons best. Klachten graag schriftelijk richten aan de Hoofdpiet.

Beste Sinterklaas, mijn naam is STAART. Staart Aartjes. Ik ben Sinterklaas-recensent.

Luuk schreef:Meneer Aart! Ik ben je grootste fan!
Hoe is het met Pino, Tommie en Ieniemienie?

Wie zijn dat? Ik ken wel Poni, Mottie, Iemieniemie, en natuurlijk Ert en Bernie.

Mopperdemopper. Ik ben die Aart niet. Verdikkiedik-nog-an-toe. Dat heb ik weer. Vervelende kinderen die me stalken. Nou dank u wel hoor, Sinterklaasje!
Staart Aartjes
 

Berichtdoor Staart Aartjes » zo nov 25, 2007 4:35 pm

En dan nu mijn werk. Het schrijven van Sinterklaas-recensies.
Sinterklaas schreef:Aart, het gaat hier wel om een van 's werelds grootste logistieke ondernemingen in kort tijdsbestek. We doen ons best. Klachten graag schriftelijk richten aan de Hoofdpiet.

Sinterklaas, dat korte tijdsbestek legt u uzelf op. Als dat te hoog gegrepen is, zou u minstens kunnen kiezen voor Eerste Sinterklaasdag en Tweede Sinterklaasdag. Zoals de Kerstman ook minimaal twee dagen heeft. Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag én een voorafgaande Kerstavond.

U kiest zelf voor levering in het najaar, als de weersomstandigheden vaak slecht zijn. Ook dat is vragen om logistieke problemen. De koningin viert haar verjaardag (31 januari) op 30 april. Misschien een idee voor u? Voortaan Sinterklaas in het voorjaar?

Het indienen van schriftelijke klachten doet een verregaande bureaucratie vermoeden. Immers, Zwarte Pieten zien en horen altijd alles. Zij geven informatie door die u in uw Grote Boek schrijft. Waarom zouden klachten van uw cliënten dan overgeslagen worden in uw rapportage? Waarom moeten die klachten gaan via een omslachtig, ander kanaal?

Overigens complimenten dat de roe is afgeschaft. Anders had ik dit niet geschreven. :D
Staart Aartjes
 

Berichtdoor Sinterklaas » di nov 27, 2007 11:49 pm

Edoch, u beseft wel dat u uw cadeautjes riskeert? Dat risico bestaat nog steeds.

Toevallig deel ik graag uit op mijn verjaardag.

De Pieten zien wat u doet, niet per see welke klachten er in u leven.
Sinterklaas
 

Berichtdoor Staart Aartjes » wo nov 28, 2007 2:15 am

Sinterklaas schreef:Edoch, u beseft wel dat u uw cadeautjes riskeert? Dat risico bestaat nog steeds.

Welk kind is daar nog bang geen cadeautjes te krijgen van Sinterklaas, tegenwoordig? Als kinderen niets van u krijgen dan krijgen ze wel een cadeau van hun omgeving of van de Kerstman.

Sinterklaas, begrijpt u mij goed. Ik wil u helpen met uw logistiek. Ziet u mij niet als criticus maar als uw mantelzorger.
U zorgt voor iedereen. Maar wie zorgt voor u? Wie steunt u om wie u zelf bent, los van uw vrijgevigheid? Wie zal nog denken aan u als u, bv. door uw leeftijd, ooit geen cadeautjes meer kan bezorgen?
Staart Aartjes
 

Berichtdoor Sinterklaas » ma dec 03, 2007 9:17 pm

Ach, in dat geval bezorgen de Pieten de cadeautjes nog wel...
Sinterklaas
 


Keer terug naar Vakantie en vrije tijd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron