Films uploaden

Hardware, software, internetsites

Berichtdoor Daniel73 » wo feb 13, 2008 5:24 pm

Hieronder een selectie van berichten uit 'Opmerkelijke en Humoristische Filmpjes':
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?t=196

2008-02-11, Daniel73 schreef:
2007-07-12 23:09:22, Ridder ter Geit schreef:Het nog missende filmpje met het interview met de regisseur:
http://www.filmpjes.nl/assets/play/26808

Voor mij is het onmogelijk om dit filmpje te downloaden. In tegenstelling tot je andere filmpjes en die van Luuk en Caspar.

Ridder, zou je dit filmpje op een andere site kunnen plaatsen waarvan wel gedownload kan worden?
Bijvoorbeeld op YouTube of Dailymotion? Daar staan de filmpjes van Luuk en Caspar.
http://www.youtube.com
http://www.dailymotion.com

Of is er een andere mogelijkheid? Wie kan helpen?

2008-02-11, Luuk schreef:
Daniel73 schreef:Of is er een andere mogelijkheid? Wie kan helpen?

Je kunt het niet direct opslaan, maar wel met dit programma opnemen met Camstudio Dat staat hier..
Ik denk omdat filmpjes.nl niet zo'n bekende site is dat het niet bij keepvid.com staat.

2008-02-12, Ridder ter Geit schreef:Het filmpje is te groot voor YouTube en Dailymotion.

2008-02-12, Daniel73 schreef:[...]
Ridder ter Geit schreef:Het filmpje is te groot voor YouTube en Dailymotion.

Het filmpje duurt maar ongeveer 2:01 minuten. Dat moet toch ruimschoots op YouTube en Dailymotion passen? Een aantal filmpjes van Luuk duren bijna 10 minuten.

2008-02-12, Heilsoldaat schreef:Tja, er word toch aangegeven dat de file te groot is als ik het probeer.

2008-02-12, Luuk schreef:Probeer "Google Video" daar kun je ongelimiteerd uploaden!
Daar heb je een programmaatje voor nodig, maar die kun je downloaden op Google.
Als dat niet lukt kun je hem ook in stukjes hakken. (Het filmpje dan he. :P)

2008-02-12, Heilsoldaat schreef:Tja, maar daar slaag ik dan weer niet in. Daar moet je ook een programmaatje voor hebben (het in stukjes hakken). Ik kan eens naar dat Google Video gaan kijken.

2008-02-13, Ridder ter Geit schreef:Het duurt wel erg lang, maar ik hoop dat het gaat lukken nu.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » wo feb 13, 2008 5:28 pm

Mijn reactie:
Waarom hebben Ridder ter Geit en Caspar problemen met bestandsgrootte, terwijl Luuk wel films van 10 minuten kan plaatsen?
Gebruikt Luuk een ander bestandsformaat dan hen, voordat hij gaat uploaden? En/of een andere compressie?
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo feb 13, 2008 5:29 pm

En het lijkt geslaagd!

Maar... nu zit hij op de uploadmachine. Hoe krijg ik nu de link op het internet?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo feb 13, 2008 6:57 pm

Ah, hier is hij eindelijk:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4287&hl=nl

Ben ik even trots!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo feb 13, 2008 6:57 pm

Nu is er alleen nog de beruchte MISSENDE tank-scene!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » wo feb 13, 2008 7:14 pm

Ik ben nu bezig met het uploaden van Superzwerfman 2 op Google Video, hij doet er wel erg lang over, ik gok dat als het zo doorgaat hij morgenavond pas klaar is (het filmpje duurt ook wel 20 minuten en is 6 GB groot).
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » wo feb 13, 2008 8:36 pm

Daniel73 schreef:Waarom hebben Ridder ter Geit en Caspar problemen met bestandsgrootte, terwijl Luuk wel films van 10 minuten kan plaatsen?
Gebruikt Luuk een ander bestandsformaat dan hen, voordat hij gaat uploaden? En/of een andere compressie?

Ik maak het bestandje vaak wat kleiner met Windows Movie Maker, en als het niet op Youtube pas zet ik het alleen op Dailymotion.
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » wo feb 13, 2008 10:33 pm

Superzwerfman 2 zit nu op 12 procent, dus ik denk dat ie morgen wel geupload is :)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » do feb 14, 2008 3:35 pm

Caspar schreef:Superzwerfman 2 zit nu op 12 procent, dus ik denk dat ie morgen wel geupload is :)

Nou, waar is ie dan? Ei wil Superzwerfman zien! Superzwerfman is een held. In tegenstelling tot Caspar is Superzwerfman een aanhanger van het vrije leven. Als Ei ziet hoe smakelijk Superzwerfman kan eten uit een vuilnisbak, is Ei's hele dag weer goed.

Kom op met die Superzwerfman!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 3:42 pm

Hij zit nu over de 90, dus ik denk dat als je nog een uurtje of 2 wacht dat je dan weer kan genieten van 20 minuten Superzwerfman (nog wel onbewerkt, dus sommige dingetjes gaan fout enzo, maar da's ook wel leuk om de tien).
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » do feb 14, 2008 3:49 pm

Caspar schreef:Hij zit nu over de 90, dus ik denk dat als je nog een uurtje of 2 wacht dat je dan weer kan genieten van 20 minuten Superzwerfman (nog wel onbewerkt, dus sommige dingetjes gaan fout enzo, maar da's ook wel leuk om de tien).

Ook wel leuk om de tien? Caspar denkt echt alleen nog aan school. Snik.

Superzwerfman! Superzwerfman waar ben je????
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Luuk » do feb 14, 2008 4:25 pm

Ei schreef:Ook wel leuk om de tien? Caspar denkt echt alleen nog aan school. Snik.

:lol: Ik heb al vijf minuten de slappe lach! Ei moet komiek worden!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 5:20 pm

Ook wel leuk om te zien bedoelde ik :D. Je hebt gelijk, ik ben toe aan vakantie.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo


Keer terug naar Computers en internet

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron