Member van het jaar 2008!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ei » wo feb 13, 2008 3:12 am

onderwijsinspectie schreef:Medelijden? Medelijden?? Caspar gaat naar school en krijgt daardoor later een goede baan met een hoog salaris en veel aanzien.

Wat heb je aan een goede baan en een hoog salaris? Ei is alles wat je nodig hebt in het leven! Als iedereen naar Ei zou luisteren zouden we wereldvrede hebben.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Luuk-fan » wo feb 13, 2008 3:17 am

Twee stemmen op Luuk!
Luuk-fan
 

Berichtdoor Lollige legerfan » wo feb 13, 2008 3:22 am

Twee stemmen voor Heilsoldaat!
Lollige legerfan
 

Berichtdoor Timmerman » wo feb 13, 2008 3:24 am

Tim, timmer, tim, tim...

Twee stemmen op Tim!
Timmerman
 

Berichtdoor Ei » do feb 14, 2008 3:31 pm

Snik. Niemand denkt nog aan Ei. De jeugd van tegenwoordig denkt alleen nog maar aan school. Ei had alle hoop gevestigd op Caspar, Luuk en Tim. Maar vermoedelijk zitten ze allen op school of aan hun huiswerk. En dat is toch niet gezond? Straks worden ook zij ernstige meneren die enkel nog dromen van hypotheken, stropdassen en kunststof kozijnen.
Ei heeft alles gedaan om ze te redden van een wisse volwassenheid. Maar zeker sinds begin 2008, na de verkiezingen van 2007, zijn ze niet gek te krijgen. Was is dat toch? Waarom blijven ze niet jong, onbezonnen en ondeugend? Nu heeft eeuwig jeugdige Ei niemand meer om mee klieren. Snik.

Peter Pan waar ben je??? Peter Pan!

Twee stemmen op de eerste de beste die wel zweert om altijd 12 te blijven.
Iemand?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Rolfje » do feb 14, 2008 3:46 pm

Ja, ik wil dat! Ik wil voor altijd jong blijven! :D
Stem op mij! En dan maak ik een speciale McDrake Show!
Rolfje
 

Berichtdoor Ei » do feb 14, 2008 3:56 pm

Rolfje schreef:Ja, ik wil dat! Ik wil voor altijd jong blijven! :D
Stem op mij! En dan maak ik een speciale McDrake Show!

Laat die Caspar, Luuk en Tim het grijs maar krijgen.
Ei stemt voortaan op Rolfje en Superzwerfman! Zij begrijpen Ei.

Rolfje, ga toch weg bij die Luuk. Wedden dat Luuk je binnenkort bij het vuilnis gooit omdat hij zich te groot voor je voelt? En denk dan niet dat die Tim of die Sjoerd je zullen redden, want ook zij voelen zich dan te groot. Zo gaat het altijd met knuffeldieren. Die gaan bij het vuilnis.

Een stem op Rolfje en een stem op Superzwerfman.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Rolfje » do feb 14, 2008 4:22 pm

Hier ben ik weer!
Nee, Ei, dat zie je verkeerd, Luuk zal mij nooit weg doen! Luuk en Rolfje zijn onafscheidelijk!
Maar als ik bij deze verkiezing 10 stemmen heb behaald, zal ik een Rolfje Live Show gaan maken over McDrake!
Zo nou stop ik met dit briefje hoor, want met mijn pootjes typen is moeilijk!
Rolfje
 

Berichtdoor Ei » do feb 14, 2008 4:47 pm

Rolfje schreef:Nee, Ei, dat zie je verkeerd, Luuk zal mij nooit weg doen! Luuk en Rolfje zijn onafscheidelijk!

Arme Rolfje. Hij weet als trouwe hond niet hoe wreed mensen zijn. Luuk is en blijft een mens. Je kunt beter gaan zwerven. Zoek Superzwerfman! Hij kan wel gezelschap gebruiken.
Je hoeft geen afscheid te nemen van Luuk. Hij zal je waarschijnlijk de eerste tijd niet eens missen.

Vriendschap is een illusie. Zoek Superzwerfman.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Steven Speelberg » do feb 14, 2008 4:54 pm

Ei schreef:Rolfje, ga toch weg bij die Luuk. Wedden dat Luuk je binnenkort bij het vuilnis gooit omdat hij zich te groot voor je voelt? En denk dan niet dat die Tim of die Sjoerd je zullen redden, want ook zij voelen zich dan te groot. Zo gaat het altijd met knuffeldieren. Die gaan bij het vuilnis.

Snif. Snotter. Dit lijkt wel idee voor een film. (hint hint) Luuk die thuiskomt van school en ontdekt dat Rolfje is vertrokken. Rolfje, die na veel omzwervingen wordt gevonden door Superzwerfman.

Dit wordt een absolute kaskraker: 'FluitketelTV presents... "Rolfje vermist", featuring Superzwerfman'
Steven Speelberg
 

Berichtdoor Caspar » do feb 14, 2008 5:26 pm

Dan zou Rolfje out of character zijn. Rolfje en Luuk zijn onafscheidelijk. Rolfje zou nooit vrijwillig weg gaan van Luuk. Nee, dan is het idee van mij en Luuk beter.

1 stem op Luuk en 1 op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rolfje » do feb 14, 2008 5:29 pm

Zo is het, Caspar!
2 Stemmen op Caspar!
Rolfje
 

Berichtdoor Steven Speelberg » do feb 14, 2008 6:51 pm

Caspar schreef:Dan zou Rolfje out of character zijn. Rolfje en Luuk zijn onafscheidelijk. Rolfje zou nooit vrijwillig weg gaan van Luuk. Nee, dan is het idee van mij en Luuk beter.

En dat idee is?

Dat zoetsappige gezever over onafscheidelijke Rolfje en Luuk, gaat dat een spannende film opleveren? Of gaat het jullie om een zwijmelfilm?
Wat ik, de grote Steven Speelberg, mis is actie en verrassing. Rolfje kan door een misverstand denken dat hij ongewenst is. Dan ben je gewoon in-character.
En er zijn ook verhalen waarin Dagobert Duck ineens gul is. Dat vinden jullie zeker ook niets?

Zucht... Ik ben omgeven door amateurs.
Steven Speelberg
 

Berichtdoor Luuk » do feb 14, 2008 7:17 pm

Steven Speelberg schreef:En dat idee is?

http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?t=338
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » vr feb 15, 2008 9:34 pm

1 stem op Abel van Hoek de Superhacker en stem op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron