Vakantie 2009

Hobbies, vakanties, toerisme, feestdagen, uitgaan

Berichtdoor Rockerduck » zo jul 05, 2009 11:34 pm

Waar gaat iedereen naar toe op vakantie? Wat ga je er doen en wat verwacht je er van? Of ben je al geweest? Hoe was je vakantie dan? Of blijf je misschien gewoon in Balconië of Rundhausen? Deel het!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor mezelf » di jul 07, 2009 2:47 pm

Mijn achtertuin. Mijn oerlelijke achtertuin. Daar hebben mijn ouders ons vakantiegeld ingestopt. Terwijl er iemand van onze klas naar China gaat. Ik ben juist zo'n reismens, en dan besluiten mijn ouders niet op vakantie te gaan. Las ik vanmorgen in de krant dat als je geen vakantiemens bent, en toch op vakantie gaat, je geen rust krijgt. Die stress gelde jammer genoeg ook vice versa....
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Caspar » di jul 07, 2009 3:24 pm

Ik ben afgelopen weekend naar Belgie afgedaald voor een muziekfestival, Rock Werchter. Samen met een vriend en mijn vader daar 4 dagen van vooral de muziek maar ook fritten en wafels genoten.

O ok ga ik deze vakantie naar Duitsland.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rockerduck » wo jul 08, 2009 12:36 am

Ik ben afgelopen zondagavond teruggekeerd van vijf heerlijke dagen in Praag. Nou, vooruit, drie dagen, en twee dagen voor de heen- en terugreis. Zijn er meer mensen die deze prachtige stad hebben bezocht? Wat een geweldige ervaring.

Behalve een schitterende stad, heb ik ook kamp Theresienstadt bezocht; dat was een heel deprimerende ervaring. Om de somberheid wat weg te spoelen, werd 's avonds een Tsjechische feestavond georganiseerd, waarbij Pragenaren optraden in authentieke klederdracht en allerhande instrumenten bespeelden. Een echte folkloristische avond. Daar ben ik ook verliefd geworden op een Tjeschisch danseresje. Ik heb altijd geroepen dat liefde op het eerste gezicht niet bestond, maar daar ben ik op terug gekomen nadat ik met haar gedanst had. Helaas is Praag wat ver weg...

Al met al denk ik dus met veel 'heimwee' terug aan Praag...
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Caspar » wo jul 08, 2009 10:01 am

Ja, ik ben ook eens een nachtje in Praag geweest. Gewoon een beetje door de stad gelopen 's avonds en inderdaad heel erg mooi!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Rockerduck » wo jul 08, 2009 5:07 pm

Caspar schreef:Ja, ik ben ook eens een nachtje in Praag geweest. Gewoon een beetje door de stad gelopen 's avonds en inderdaad heel erg mooi!

Hoe komt het dat je zomaar "een nachtje" in Praag verzeild bent geraakt?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Caspar » wo jul 08, 2009 5:25 pm

Nou, het zit zo. Eerst was ik in Duitsland (ong. midden) want daar hebben we een huisje. Toen ben ik met mijn vader doorgereisd naar een muziekfestival in Oost-Duitsland. Vervolgens ben ik naar een vriend van mij in Polen gegaan die een huisje daar heeft. Zijn vader zou al eerder terug naar Nederland gaan via Praag, en ik ging dus met hun mee om hun vader weg te brengen. Vervolgens ging zijn moeder weer terug naar Polen en gingen hij en ik samen met mijn vader die toen ook naar Praag was gekomen de volgende dag weer naar Duitsland.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor jan Baksteen » do jul 09, 2009 9:54 pm

Volgende week vrijdag vertrek ik naar zuid-Duitsland in een camping op het plaatsje Ruhpolding, daar ben ik dan 2 weken.
Daarna ga ik een week mee als leiding naar een christelijk kinderkamp op Schiermonnikoog.
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za mei 13, 2006 6:27 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr jul 10, 2009 12:41 am

Nou, Caspar, dat had heel wat voeten in de aarde om eens een nachtje in Praag door te brengen! Je moet zeker eens terug gaan! De stad is erg de moeite waard --en de danseressen ook! ;)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am


Keer terug naar Vakantie en vrije tijd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron