Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo sep 27, 2009 10:49 pm

Dit was het introstukje. De legende, als opgesteld door de bard Jonathan, volgt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor mezelf » ma sep 28, 2009 12:42 pm

VØT?! INTRØSTØKJE? Wøk! Nøu jø, 2 stømmen øp Døckføn vøn McDrøke Døsne.
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Geit » ma sep 28, 2009 3:38 pm

Wat is er dan gebeurd met die eerste geit!? En hoevelen geiten hebben wel niet het leven gelaten in die grote strijd met al die 'dappere' ridders (bleh!)? Hartstikke heldhaftig hoor, om geiten met strooie poppen op hun ruggen de strijd in te sturen! Dan maken ze al helemaal geen kans! Gij snoodaard!

2 stemmen op Caspar!

P.S. Sorry voor mijn onbeschaafd menselijke taalgebruik, ik probeer wat meer te integreren enzo!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor Ui » ma sep 28, 2009 3:56 pm

Snik snik. Wat een luguber, bloederig verhaal vertelt die Ridder ter Geit daar. (snotter) Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. (huil huil)
Ei, waar ben je?

Ridder ter Geit schreef:En zo zagen we ineens een heel verzameld leger. Vele geiten werden bemand door ridders en de oorspronkelijke ridder ging voorop met een kroontje en zijn imposante stem: "Ik ben de ridder ter Geit, strijder voor de Nieuwi-geit!"
De wereld helemaal onderwerpen en een totaal nieuwe wereldorde stichten, dat is wat hij wilde. Vele geiten renden door de grote stad Waterdeep, maar helaas niet genoeg. Vele geiten kwamen om ditmaal en alles werd een fiasco.

HUIL HUIL! SNOTTER! SNIK! :O :O
Zie je wel dat er ridders op die arme geitjes zitten? Ridder schrijft het zelf. (snik) En onder zijn verantwoording zijn vele geitjes omgekomen! (snotter snotter)

Ridder ter Geit schreef:Dit was het introstukje. De legende, als opgesteld door de bard Jonathan, volgt.

WAAAH! Snotter snik. Dit was maar het begin. Er zijn dus nóg meer dode geiten met brandende strooien poppen op hun ruggetjes! (huil snif huil!)

Laat deze toestand ophouden. Kies voor Ei en zijn Eipostels!
Een stem op Caspar en een stem op Geit.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma sep 28, 2009 4:05 pm

Jullie missen de nuance! Het moge toch duidelijk zijn dat het hier gaat om een zeer gedramatiseerd verhaal met karakterontwikkeling? Neem het toch niet zo letterlijk! Het is opgesteld door een bard als mooi verhaal. In werkelijkheid ging het slechts om een paar gevallen van een strooien pop op een geit die door de stad liep. Maar ik laat jullie de gedramatiseerde versie lezen zodat jullie het symbool erachter kunnen leren begrijpen.

Hm... dit is toch wel erg lastig. Het origineel heb ik hier niet op de computer en op andere sites waar ik het ooit heb geplaatst kan ik alleen dat introstukje nog vinden. Of de versie die naar het Engels is vertaald. En in mijn mail kan ik het ook al niet vinden... misschien kan ik het iemand me laten e-mailen... nog even geduld, aub!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Geit » ma sep 28, 2009 4:41 pm

En om welke redeningen sturen riddersels arme geiten met alleen een poppetje van strooisel de wijde wereld in? Hoe moeten die geiten het leven behouden? Geitje plagen, zaten die ridderdingen zeker te denken?

O ja, dat strooisel geeft ontzettingen veel jeuksel!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor Caspar » ma sep 28, 2009 4:42 pm

Mooi gesproken, Ui en Geit!

Ik zie een gat in de markt jongens! Waarom bekeren we niet de geitengemeenschap tot het Eiisme? Wie doet er mee! En jullie weten het... Als er 1 geit over de dam is, volgen er meer!

2 stemmen op Caspar
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma sep 28, 2009 5:10 pm

Dit is om een legende te scheppen. Uiteindelijk komt dit de emancipatie van de geit alleen maar ten goede! Nu hebben ze de ridder als een icoon die hen beschermd!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ei » ma sep 28, 2009 5:14 pm

Ui schreef:Ei, waar ben je?

Hier is Ei. Wat is er? Zijn hier mensen of dieren in nood?

Een stem op Caspar en een stem op Geit.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor H H » ma sep 28, 2009 6:11 pm

1 stem op H H en een op ridder te geit.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ei » di sep 29, 2009 1:30 pm

Een stem op Caspar en een stem op Geit.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ui » di sep 29, 2009 3:33 pm

Geit schreef:En om welke redeningen sturen riddersels arme geiten met alleen een poppetje van strooisel de wijde wereld in? Hoe moeten die geiten het leven behouden? Geitje plagen, zaten die ridderdingen zeker te denken?

O ja, dat strooisel geeft ontzettingen veel jeuksel!

Ridder ter Geit schreef:Dit is om een legende te scheppen. Uiteindelijk komt dit de emancipatie van de geit alleen maar ten goede! Nu hebben ze de ridder als een icoon die hen beschermd!

Snik. Die Ridder heeft zichzelf overtuigd dat hij goed bezig is. :O Laat niemand hem tegenhouden! (snotter) Er blijft geen gezonde geit meer over, zo. (snotter snik) Ze worden allemaal gek van angst, als ze aan dat "icoon" denken. (huil huil)

Ei schreef:Hier is Ei. Wat is er? Zijn hier mensen of dieren in nood?

Snotter. Ei is terug. Nu komt alles goed. (snif)

Een stem op Geit en een stem op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor H H » di sep 29, 2009 4:38 pm

2 stemmen op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Caspar » di sep 29, 2009 5:00 pm

Hoera! Ei is terug! Nu komt alles goed! De wereld zal gered worden! Met Ei kunnen we terugslaan tegen de Anti-Eiistische Verzetsbeweging!

1 stem op Caspar en 1 stem op Ei!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor mezelf » di sep 29, 2009 5:15 pm

Hupperdiehup!

2 stømmen øp Duckfan van McDrake Disne!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron