chrisdekoala.tk website

Eigen muziek, tekeningen, teksten

Berichtdoor MegaChriz » di mei 02, 2006 12:51 pm

Deze discussie was begonnen in dit topic.

Pluizer schreef:
MegaChriz schreef:Gele Kat Hij is nog niet af, dit is de oude versie nog. Nog slechts een probeersel.

Leuk! Maak je het allemaal zelf?

Er staat een leuke test op de site, 'Wat voor type ben jij'?
http://www.glu.nl/podium1/test/chris_de_koala/

Ik ben benieuwd wat Montoyatroller3 in zou vullen, met vragen als:
- "Je moet een avondje passen op twee jonge kinderen van een kennis. Hoe doe je dat?"
- "Je ziet een groep jongens een andere jongen in elkaar slaan. Wat doe je?"
- "Het belangrijkste in het leven is…"

Ik maak dit samen met mijn zusje. Het komt wel vanuit mijn initiatief, ook maak ik mijn website zelf. Mijn zusjes aandeel is o.a. het bedenken van nieuwe personages, het verder uitwerken van bestaande personages en het bedenken van nieuwe avonturen met deze personages.
Zoals sommige meisjes verzot zijn op barbies en sommige jongens op auto's, zijn wij helemaal verzot op knuffels. Aan de meeste knuffels die we bezitten verbinden we een naam en een personage. Een beetje het idee van Winnie the Pooh, zegmaar.

Er bestaat een hele gemeenschap van ChrisBurgers en personages zijn ook familie van elkaar.

Op moment ben ik bezig de website te vernieuwen en wat professioneler te maken dan dat ie nu is. Nu ziet het er nog best wel crappy uit. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar om deze website zowel in Firefox als Internet Explorer er goed uit te laten zien: in Firefox ziet er uit zoals ik 'm eruit wil laten zien, maar in Explorer ziet 't er helemaal niet uit.

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door MegaChriz op zo feb 11, 2007 4:01 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Alfred Jodocus » di mei 02, 2006 12:57 pm

Doctor, krijg ik mijn uitslag nog terug, of heb ik al dat bloed voor niks laten prikken?

Dank
Alfred Jodocus
 

Berichtdoor montoyaruler3 » di mei 02, 2006 6:04 pm

leuk idee, daar ga ik op verder, mahahaha
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 03, 2006 10:48 am

Leuk dat jullie mijn test hebben willen maken. Het was alweer een half jaar geleden dat ik hem had gemaakt, dus het was even zoeken waar ik het bestandje dat de uitslag van de test kon berekenen, had bewaard.

Voordat ik de uitslag hier plaats, vertel ik er wel bij dat bij sommige combinaties van antwoorden de uitslag nog niet helemaal klopt.

UITSLAG TEST 'WAT VOOR TYPE BEN JIJ'
Alfred Jodocus

Uitslag:
1. Goony - 539 punten
2. Gele Kat - 503 punten
3. Doctor - 468 punten

Toelichting:
Je houdt ervan vrouwen te beminnen, maar je draait je hand er niet voor om deze op een gemene manier te bemachtigen. Verder houd je er van alles onder controle te hebben en kun je geprikkeld/geërgerd reageren als dit niet lukt.

Aan deze uitslag kunnen GEEN rechten worden ontleend en er kan wel over worden gecorrespondeerd.


Ik moet er nog wel aan toevoegen, Alfred Jodocus, dat de uitslag ook vertekend kan zijn omdat je niet bij alle vragen een antwoord gekozen hebt.
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 03, 2006 10:49 am

Montoyaruler3, jouw kan ik nog geen uitslag geven van de test, je moet echt een antwoord kiezen bij vraag 6 en vraag 9. Ik heb ontdekt dat de einduitslag heel afhankelijk is van de antwoorden die je kiest bij deze twee vragen, met name het antwoord op vraag 9. Het personage dat op de eerste plaats staat, verandert niet, maar de personages die op plaats 2 en 3 staan veranderen wel.

Dus:
6. Wat eet jij het liefst?
A. Spaghetti/macaroni
B. Kaviaar/visgerechten
C. Rijstgerechten
E. Friet met salade
(D had je al weggestreept)

9. Het belangrijkste in het leven is...
A. Geld
B. Gezondheid
C. Vriendschap
D. Seks
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 03, 2006 10:49 am

UITSLAG TEST 'WAT VOOR TYPE BEN JIJ'
Dukka

Uitslag:
1. Chris - 573 punten
2. Filmpje Beer Wit - 563 punten
3. Rosje - 540 punten

Toelichting:
Je bent een vrolijke grappenmaker die positief in het leven staat. Ook ben je leergierig. Naar je medemens ben je vriendelijk en heb je het beste met ze voor, want vriendschap is erg belangrijk voor je.

Aan deze uitslag kunnen GEEN rechten worden ontleend en er kan wel over worden gecorrespondeerd.


Zo, de personages Chris en Filmpje Beer Wit zitten erg dicht bij elkaar. Eén ander antwoord had een compleet andere uitslag kunnen geven. Ik had zelf eigenlijk verwacht dat 'Politie-Agent-Aapje' uit de test zou komen. Op het on-topicforum geef je vaak scherpe kritiek op geposte tekeningen en dat is een eigenschap die heel goed bij Politie-Agent-Aapje (de analist) past. Maar de uitslag van deze test wijst anders uit, zo zie je maar weer!
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor montoyaruler3 » wo mei 03, 2006 11:26 am

MegaChriz schreef:Montoyaruler3, jouw kan ik nog geen uitslag geven van de test, je moet echt een antwoord kiezen bij vraag 6 en vraag 9. Ik heb ontdekt dat de einduitslag heel afhankelijk is van de antwoorden die je kiest bij deze twee vragen, met name het antwoord op vraag 9. Het personage dat op de eerste plaats staat, verandert niet, maar de personages die op plaats 2 en 3 staan veranderen wel.

Dus:
6. Wat eet jij het liefst?
A. Spaghetti/macaroni
B. Kaviaar/visgerechten
C. Rijstgerechten
E. Friet met salade
(D had je al weggestreept)

9. Het belangrijkste in het leven is...
A. Geld
B. Gezondheid
C. Vriendschap
D. Seks

6 = A
9 = A
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo mei 03, 2006 11:53 am

Het belangrijkste in het leven is... GELD???? Wablief? Hoe kan iemand nu op zo'n antwoord komen?????
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Mauriceje het Hondje » wo mei 03, 2006 12:18 pm

Ridder ter Geit schreef:Het belangrijkste in het leven is... GELD???? Wablief? Hoe kan iemand nu op zo'n antwoord komen?????

Tja, uit een bevolkingsenquete is gebleken dat slechts 3/4 van de Nederlandse bevolking geld het belangrijkste vindt.
Mauriceje het Hondje
 

Berichtdoor Pluizer » wo mei 03, 2006 12:35 pm

Ridder ter Geit schreef:Het belangrijkste in het leven is... GELD???? Wablief? Hoe kan iemand nu op zo'n antwoord komen?????

Laat mijn Montoyaruler3 met rust. De schat heeft jou niets misdaan. Heb je de lijst zelf al ingevuld? Wat kies jij?

Montoyaruler3, trek je maar niets aan van die Ridder. Denk maar zo: Pluizer gelooft wel in je.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » wo mei 03, 2006 12:54 pm

Pluizer schreef:
Ridder ter Geit schreef:Het belangrijkste in het leven is... GELD???? Wablief? Hoe kan iemand nu op zo'n antwoord komen?????

Laat mijn Montoyaruler3 met rust. De schat heeft jou niets misdaan. Heb je de lijst zelf al ingevuld? Wat kies jij?

Montoyaruler3, trek je maar niets aan van die Ridder. Denk maar zo: Pluizer gelooft wel in je.

Liever Pluizert dan Ridder zullen we maar zeggen ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo mei 03, 2006 2:02 pm

Ik denk dat ik vriendschap kies.

Ik doe montoyaruler niets hoor. Ik vroeg me gewoon af hoe hij op zo'n antwoord komt. Ik toon interesse!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 03, 2006 2:27 pm

UITSLAG TEST 'WAT VOOR TYPE BEN JIJ'
Montoyaruler3

Uitslag:
1. Gele Kat - 694 punten
2. Goony - 615 punten
3. Doctor - 609 punten

Toelichting:
Je houdt er van om alles onder controle te hebben en je kunt behoorlijk geprikkeld reageren als dit niet lukt. Verder houd je ervan om een beetje op te scheppen en vind je het ook leuk als je op iemand macht kunt uitoefenen.

Aan deze uitslag kunnen GEEN rechten worden ontleend en er kan wel over worden gecorrespondeerd.
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor montoyaruler3 » wo mei 03, 2006 5:57 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik denk dat ik vriendschap kies.

Ik doe montoyaruler niets hoor. Ik vroeg me gewoon af hoe hij op zo'n antwoord komt. Ik toon interesse!

Precies, is toch mooi, dat is ook het leuke aan een forum, je leert elkaar zo wel een beetje kennen.. en dat is níet leuk met van die wannabee-gast-accounts!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » wo mei 03, 2006 6:17 pm

montoyaruler3 schreef:Precies, is toch mooi, dat is ook het leuke aan een forum, je leert elkaar zo wel een beetje kennen.. en dat is níet leuk met van die wannabee-gast-accounts!

Je leert elkaar niet kennen. Daar is internet te afstandelijk voor.

Vandaar dat ik deze week met de trein naar Limboland ga om je persoonlijk te ontmoeten, en hand in hand met je naar de speeltuin te gaan. Dan kun je fijn schommelen terwijl ik je steeds hoger duw. Net zolang tot je klokje rond gaat. Wat een pret hebben wij tweetjes dan. Montoyaruler3 en Pluizer, voor altijd onafscheidelijk.

(Hoe laat gaat de trein?)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Volgende

Keer terug naar Eigen creativiteit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron