Familie

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor diederik » za mei 20, 2006 11:05 am

Hier kun je dus praten over je fam, klagen over je zus, zeuren over je ouders, kletsen over je oma, zaniken, over je ooms en tantes en babbelen over je hond. :)

Als eerst mijn gezin:

Jan [...](1959) - Linde [...] (1960-2005)
Doortje (1985)
Liesbeth (1985)
Anna (1987)
Marjolein (1989)
Jantine (1991)
Jan <---Me (1993)
Theo (1995-2003)
Emma (1998)

De ouders van m'n vader zijn toen ik jong was al overleden en de ouders van m'n moeder zijn gescheiden, m'n oma woont in Leiden en m'n opa in Amerika, Arizona, waar we per tweetal in de zomervakantie op zijn kosten naar toe mogen :D

EDIT: achternamen verwijderd, op verzoek.
Laatst bijgewerkt door diederik op ma mei 30, 2011 6:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor diederik » za mei 20, 2006 11:07 am

diederik schreef:Hier kun je dus praten over je fam, klagen over je zus, zeuren over je ouders, kletsen over je oma, zaniken, over je ooms en tantes en babbelen over je hond. :)

Als eerst mijn gezin:

Jan [...](1959) - Linde [...] (1960-2005)
Doortje (1985)
Liesbeth (1985)
Anna (1987)
Marjolein (1989)
Jantine (1991)
Jan <---Me (1993)
Theo (1995-2003)
Emma (1998)

De ouders van m'n vader zijn toen ik jong was al overleden en de ouders van m'n moeder zijn gescheiden, m'n oma woont in Leiden en m'n opa in Amerika, Arizona, waar we per tweetal in de zomervakantie op zijn kosten naar toe mogen :D

Meer volgt... To be continued...
Laatst bijgewerkt door diederik op ma mei 30, 2011 6:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Leon » za mei 20, 2006 1:01 pm

Gecondoleerd, bij deze... Niet echt een vrolijke stamboom :(.
Leon
Member
 
Berichten: 18
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 8:15 pm
Woonplaats: Ondersteboven

Berichtdoor montoyaruler3 » za mei 20, 2006 8:15 pm

ja, gecondoleerd, wel gezellig of niet, zo'n gigantisch gezin? ik heb 2 ouders en 2 zusjes trouwens. Overiges, Pluizer zal wel nie blij zijn met zo'n topic, is bang dattie wordt gepakt assie 'privé'-gegevens geeft.... :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Alberto » za mei 20, 2006 8:49 pm

Allo Allo freunden~~~

Ieke kome oak uitte grote gezien. Meine liebe vater ies zijn hiele lieven pasta bakker gewiest en ies noe met pension. Meine moeter ies ook iene pasta bakkeresse gewiest zie hadden restaurant waare ze rastaurante pizza van Dr Oetker verkochten. Die zake hiete Mario Pasta Paleis ien Siccilie. Maar dieje zake werde onderdroekt door lokale gengstiers does wij verloeren viel poen. Ieke hebbe moeilijke jeugd gehat met wienig geld does ieke hebbe mie van kiends af aan gefocust op miene carrieré alsse opera zanger en het hieft vroechten afgeworpen. Wij haden vroechten boem in taun, does ieke zeg datte vaak alse joegd sentiement. Maare laten wie niette afdwalen en beck to point gaan. Ieke hebbe 5 zoessen en 3 boeren. Hiere sein namen ien chronoliege volgeorde.

- Antonio Banderas (1970)
- Albertina (1973)
- Alberto (1973) <-- MIE!
- Amita (1974)
- Antonio II (1977)
- Alfredo (1978)
- Beatrica (1980)
- Albertina IX (1981)
- Catarina (1983)

Wie hebben grobe familion. Wier sien verie close. Diet is woordgrapje want close ies ook gesloten Mario pizza Paleis ies soms gesloten hieheheie. Snappe jij grappe? Oenze familie ies verspreide over heile wiereld. Wie haben multionationale familion.

Groeten uite Italion,

Joelie freund Alberto.
Alberto
 

Berichtdoor Rockerduck » zo mei 21, 2006 3:19 am

[Tommie-initatie]Poeh hé![/Tommie-imitatie]

Wat een gigantische familie! :o
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » zo mei 21, 2006 3:20 am

*Ziet spelfout in laatste post*

*Dient petitie in voor her-installatie Edit-knop*
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » zo mei 21, 2006 4:23 am

Vleermuis Pluizer leeft alleen in een klokkentoren. Pluizer heeft de wereld verstoten. Niemand houdt van Pluizer. Pluizer houdt van niemand. Als ik naar beneden kijk zie ik met minachting het domme volk onder mij voorbij gaan en dan zweer ik dat ik op een dag wraak zal nemen voor alles wat mij is aangedaan. (nja!) Alle keren dat iemand voordrong in een winkel, of mij onterecht liet wachten bij het oversteken, álles heb ik onthouden. Geduldig lach ik vriendelijk en wuif ik hartelijk naar wie mij ziet. Zij weten niet wat ik weet. Mijn dag zal komen. Dan zal ik heersen.

montoyaruler3 schreef:ja, gecondoleerd, wel gezellig of niet, zo'n gigantisch gezin? ik heb 2 ouders en 2 zusjes trouwens.

De arme schatten. Leven met Montoyaruler3. Een dagelijkse marteling. Waar staan we nu, met onze mensenrechten?

montoyaruler3 schreef:Overiges, Pluizer zal wel nie blij zijn met zo'n topic, is bang dattie wordt gepakt assie 'privé'-gegevens geeft.... :P

Pluizer is voor niemand bang. Pluizer wilde alleen maar kleine kindertjes zoals Montoyaruler3 beschermen. Stel je voor dat er allemaal mooie vrouwen zouden inloggen. Maar bij nader inzien is het onwaarschijnlijk dat iemand uitgerekend Montoyaruler3 moet hebben. Wie heeft nou interesse in het meest verschrikkelijkste kind van Nederland? Hooguit een kermisbaas misschien, voor een rariteiten-tentoonstelling of voor het spookhuis. Maar verder? Nee. Ik kan goed begrijpen dat Montoyaruler3 zo wanhopig is dat hij wel met zijn gegevens strooit. Misschien is er een oude heks die haar oven aan hem wil wagen. Alles beter dan niets.

Zo, die zit. Met waterlanders zit Montoyaruler3 te staren naar zijn schermpje. Pluizer heeft zijn lolletje weer gehad. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor diederik » zo mei 21, 2006 10:31 am

montoyaruler3 schreef:ja, gecondoleerd, wel gezellig of niet, zo'n gigantisch gezin? ik heb 2 ouders en 2 zusjes trouwens. Overiges, Pluizer zal wel nie blij zijn met zo'n topic, is bang dattie wordt gepakt assie 'privé'-gegevens geeft.... :P

Ja, bedankt, Leon en Montoya. Gelukkig heb ik steun aan m'n geloof, want ik weet dat ze nu in de hemel zijn waar het beter is. Verder is het wel een gezellige boel thuis met veel ruzies, maja dat hoort er ook bij, he. Het meeste heb ik ruzie met m'n zusje van 7 en m'n zus van 14, maja, die zit in de puberteit en maakt met iedereen ruzie en schreeuwt tegen m'n vader enzo. (Nu ook.) Ik slaap nu op hun kamer en 's morgens is het niet zo'n vrolijke boel, want ze komt altijd heel laat thuis van de hangjongeren en 's morgens is ze dan heel chagrijnig en als je dan ook maar 1 woord zegt, heb je gelijk een hele woede-aanval over je heen omdat ze "nooit eens een keer kan uitslapen". (Ook al heeft ze elke schooldag wel een paar eerste uurtjes vrij, maar ach.) Maja, met de anderen kan ik wel heel goed opschieten, gelukkig.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » zo mei 21, 2006 10:49 am

diederik schreef:
montoyaruler3 schreef:ja, gecondoleerd, wel gezellig of niet, zo'n gigantisch gezin? ik heb 2 ouders en 2 zusjes trouwens. Overiges, Pluizer zal wel nie blij zijn met zo'n topic, is bang dattie wordt gepakt assie 'privé'-gegevens geeft.... :P

Ja, bedankt, Leon en Montoya. Gelukkig heb ik steun aan m'n geloof, want ik weet dat ze nu in de hemel zijn waar het beter is. Verder is het wel een gezellige boel thuis met veel ruzies, maja dat hoort er ook bij, he. Het meeste heb ik ruzie met m'n zusje van 7 en m'n zus van 14, maja, die zit in de puberteit en maakt met iedereen ruzie en schreeuwt tegen m'n vader enzo. (Nu ook.) Ik slaap nu op hun kamer en 's morgens is het niet zo'n vrolijke boel, want ze komt altijd heel laat thuis van de hangjongeren en 's morgens is ze dan heel chagrijnig en als je dan ook maar 1 woord zegt, heb je gelijk een hele woede-aanval over je heen omdat ze "nooit eens een keer kan uitslapen". (Ook al heeft ze elke schooldag wel een paar eerste uurtjes vrij, maar ach.) Maja, met de anderen kan ik wel heel goed opschieten, gelukkig.

ow, das wel minder... mja, die puberteit gaat wel weer weg :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor diederik » zo mei 21, 2006 1:16 pm

Hopelijk...;)
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Alberto » zo mei 21, 2006 8:17 pm

Halloe, ieke hebbe foutjos gemaaktos~ Meine broederesse Albertina ies ien 1971 geboortos ipv 73! Adios!~
Alberto
 

Berichtdoor Rockerduck » ma mei 22, 2006 1:00 am

Alberto schreef:Halloe, ieke hebbe foutjos gemaaktos~ Meine broederesse Albertina ies ien 1971 geboortos ipv 73! Adios!~

Heet ze ook wel echt Albertina?

Ik wil een spoeddebat!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor gjhjf/sian » do mei 25, 2006 11:48 am

Gelukkig kan ik wel uitslapen. Ik heb geen broers en zussen. SNURK!!!!
gjhjf/sian
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 7:16 pm

Berichtdoor jan Baksteen » ma mei 29, 2006 12:22 pm

Ina [...]-[...]-----
|---->André [...] 11-4-1992 (dat ben ik)
Hans [...]----------------_/ Lydia [...] 16-7-1994 (zei heet hier Lydia Baksteen)
Philip [...] 10-2-1998

EDIT: achternamen verwijderd.
Laatst bijgewerkt door jan Baksteen op ma mei 30, 2011 6:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za mei 13, 2006 6:27 pm

Volgende

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron