Wat zou jij doen?

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor Trump » vr mei 19, 2006 11:19 pm

Met 1 miljoen?
Trump
 

Berichtdoor Rockerduck » vr mei 19, 2006 11:31 pm

Ik zit in gewetensnood: aan de ene kant zou ik het langs duren en vensters weg willen geven aan de mensen die helemaal niks hebben, aan de andere kant zou ik ontzettend graag willen reizen. Ik zou graag veel zien van de wereld, van Istanbul tot Moskou, van New York tot Bombay. Ik zou 't natuurlijk ook kunnen gebruiken om het Donald Duck Weekblad in Nederland over te nemen en het te leiden zoals ik het wil. ;)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » vr mei 19, 2006 11:49 pm

1 miljoen, nie zo veel eigelijk ;) ik denk dat ik een eigen bedrijf zou gaan runnen met dat geld... das zoieso minder risico dan normaal bij het starten van zoiets.. en TV-productie-bedrijven zijn altijd duur!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Leon » za mei 20, 2006 12:51 pm

Ik zou een eigen superdeluxe opnamestudio met alles erop en er aan kopen. En van het overige geld een ijsje. Bosbessen en stracciatella.
Leon
Member
 
Berichten: 18
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 8:15 pm
Woonplaats: Ondersteboven

Berichtdoor Pluizer » za mei 20, 2006 4:06 pm

Met 1 miljoen? Rockerduck en Montoyaruler3 een reis naar Pluto geven.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Leopold Kwartjesvinder » za mei 20, 2006 6:42 pm

Dan zou ik die vervlende Dagobert duck en Govert Goudglans eindelijk hebben verslagen
Leopold Kwartjesvinder
 

Berichtdoor Alberto » za mei 20, 2006 8:55 pm

Ieke zau mijn geld goed uitgeven en niete over die balk smijten, wante voor jij wiet ies miljoen op. Does ieke zou een hieelll groot feest geven een 1 miljoen pizza's bij Domino Pizza bestallen!

Dat zou ieke doen!!!
Alberto
 

Berichtdoor Rockerduck » zo mei 21, 2006 3:16 am

Pluizer schreef:Met 1 miljoen? Rockerduck en Montoyaruler3 een reis naar Pluto geven.

Wel een retourtje, hoop ik?

Tegen wie moet Pluizer trouwens aanschoppen als Rockerduck en Montoya er niet meer zijn? Pluizer wordt werkeloos! Nja!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » zo mei 21, 2006 4:34 am

Rockerduck schreef:[reis naar Pluto geven] Wel een retourtje, hoop ik?

(met vingers gekruisd achter rug) Maar natuuuuuuurlijk. Wat dacht jij dan?

Rockerduck schreef:Tegen wie moet Pluizer trouwens aanschoppen als Rockerduck en Montoya er niet meer zijn? Pluizer wordt werkeloos! Nja!

Word ik een nietig werkeloos stuk tuig? Niets daarvan. Als jij en Montoyaruler3 weg zijn, vergroot het bezoekersaantal van McDuck. Dan heb ik weer vele nieuwe slachtoffers om te treiteren en te sarren en naar Pluto te sturen.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » zo mei 21, 2006 10:57 am

Pluizer schreef:
Rockerduck schreef:[reis naar Pluto geven] Wel een retourtje, hoop ik?

(met vingers gekruisd achter rug) Maar natuuuuuuurlijk. Wat dacht jij dan?

Rockerduck schreef:Tegen wie moet Pluizer trouwens aanschoppen als Rockerduck en Montoya er niet meer zijn? Pluizer wordt werkeloos! Nja!

Word ik een nietig werkeloos stuk tuig? Niets daarvan. Als jij en Montoyaruler3 weg zijn, vergroot het bezoekersaantal van McDuck. Dan heb ik weer vele nieuwe slachtoffers om te treiteren en te sarren en naar Pluto te sturen.

hij is nu MegaChriz aant lastigvallen, pedofiele gek zonder vrienden blijkbaar :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma mei 22, 2006 1:46 am

Pluizer schreef:Word ik een nietig werkeloos stuk tuig?

Hoezo "worden"? Was je dat dan niet altijd al?

Pluizer schreef:Niets daarvan. Als jij en Montoyaruler3 weg zijn, vergroot het bezoekersaantal van McDuck. Dan heb ik weer vele nieuwe slachtoffers om te treiteren en te sarren en naar Pluto te sturen.

Eh... juist ja.

En zo draai je in een circeltje rond. :lol:
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » ma mei 22, 2006 5:19 pm

Rockerduck schreef:
Pluizer schreef:Word ik een nietig werkeloos stuk tuig?

Hoezo "worden"? Was je dat dan niet altijd al?

Pluizer schreef:Niets daarvan. Als jij en Montoyaruler3 weg zijn, vergroot het bezoekersaantal van McDuck. Dan heb ik weer vele nieuwe slachtoffers om te treiteren en te sarren en naar Pluto te sturen.

Eh... juist ja.

En zo draai je in een circeltje rond. :lol:

vindtie leuk Rockerduck, niets van aantrekken man !
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » do jun 01, 2006 5:43 am

montoyaruler3 schreef:hij is nu MegaChriz aant lastigvallen, pedofiele gek zonder vrienden blijkbaar :P

Zonder vrienden? Hoezo? Ik heb jóu toch? En de pedopartij uiteraard. :rolleyes:
MegaChriz is rond de 20. De ouwe fiets. :O

Nee, ik blijf liever necrofiel. Als een gier stalkend achter Montoyaruler3 aan, geduldig cirkelend boven zijn hoofd. Een lijk zegt nooit nee, en wie zwijgt stemt toe.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm


Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron