Hobby's

Hobbies, vakanties, toerisme, feestdagen, uitgaan

Berichtdoor gjhjf/sian » do mei 25, 2006 11:50 am

Even een vraag:
Wat zijn jullie hobby's buiten de Donald Duck?

Mijn hobby's zijn fietsen, lezen, computeren en wat sporten. Wat zijn die van jullie?
gjhjf/sian
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 7:16 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 25, 2006 12:09 pm

fietsen ja, vooral mountainbike, helaas ging onze fietssurvival deze week niet door, wegens kudtweer in de Ardennen :( mja, nu gaan we van de zomer en in het najaar nog :D ook computeren is leuk, msn-verslaafd he :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor anonieme vleermuis » do mei 25, 2006 12:10 pm

Mensen sarren. Bij voorkeur Rockerducks en Montoyarulers.
anonieme vleermuis
 

Berichtdoor jan Baksteen » ma mei 29, 2006 12:16 pm

Ik spaar ook treinen, Donald Ducks, en ik ben dol op het kaartspel van Catan, en ik zit ook wel vaak op de computer, ik zit op schaken en atletiek en ik ga op tekenen. Verder weet ik het niet.
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za mei 13, 2006 6:27 pm

Berichtdoor Bobje Marley » ma mei 29, 2006 2:58 pm

montoyaruler3 schreef:fietsen ja, vooral mountainbike, helaas ging onze fietssurvival deze week niet door, wegens kudtweer in de Ardennen :( mja, nu gaan we van de zomer en in het najaar nog :D ook computeren is leuk, msn-verslaafd he :P

MTBen 4 Life :D! Mijn hobby is geld verdienen, mijn werk is mijn hobby, en mijn hobby is mijn werk.
Bobje Marley
 

Berichtdoor Skippybal » ma mei 29, 2006 8:03 pm

Ik vind buiten spelen leuk. Overal rondspringen. 't Hele land door. Vrij en blij in de buitenlucht.
Wanneer gaat McDuck een middag op zwart?
Skippybal
 

Berichtdoor Lolobal » ma mei 29, 2006 8:06 pm

Ik heb ook een enorme grote Oranje Skippybal. Heerlijk. Ik hop de hele laan over. Ze hangen in hele grote trossen bij de benzinepomp te koop.
Lolobal
 

Berichtdoor MegaChriz » vr jun 09, 2006 10:20 am

Mijn hobby's zijn verhalen schrijven, (strip)tekenen, programmeren, schilderen en fietsen. Oja, en sinds kort is daar ook websites maken bijgekomen. :)
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Sander » vr jun 09, 2006 8:50 pm

Programmeren, tof! Wat kan je zoal? Ik kom vaak nauwelijks verder dan simpele Hello, World!-programma's. Ben nu wel aan het werken aan een grote professionele site met PHP, en ik kan simpele programma's maken die bijvoorbeeld een forum backuppen of een DCML-archief ordenen.

Verder doe ik zelf aan tennis en piano, en ik teken al het papier dat ik tegenkom vol met Donald Ducks.
Sander
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: za jan 14, 2006 12:12 am

Berichtdoor MegaChriz » vr jun 16, 2006 3:00 pm

Sinds 1997 werk met HyperCard, een programma voor de Mac, waarvan de eerste versie in 1987 verscheen (en de laatste in 1998). De programmeertaal is HyperTalk. HyperCard is gemaakt voor de 'thuisgebruiker', zo heb ik gelezen. Waarschijnlijk waren de programmeertalen in die tijd alleen voor professionele programmeurs.
Met HyperCard heb ik eenvoudige (denk)spelletjes gemaakt zoals een Lingospelletje en 'Chris Hearts' (hartenjagen). Ook heb ik voor mezelf een leerprogramma geschreven en sindsdien haalde ik voor bijna elke schriftelijke overhoring (woordjes leren) een 10.
Pas geleden heb ik voor mezelf een programmaatje geschreven waarin ik mijn eigen website kan beheren. Zo heb ik ervoor gezorgd dat als ik mijn rollover menu's wijzig, dit direct in alle pagina's gewijzigd is (in deze pagina's heb ik een verwijzing gemaakt naar het menu). Bij exporteren van de pagina's ziet het programma dat ie 'menu-informatie' moet bijvoegen.

Voor de rest beheers ik geen programmeertalen. Ik ben nu wel begonnen met het leren van PHP.
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hobby's

Berichtdoor Duck » vr jun 01, 2012 6:49 pm

Zo,weer eens wat leven in dit topic blazen! :P

Mijn hobby's zijn (Disney figuren zoals Donald Duck) tekenen, DD's lezen en (demo)skien! :)
Duck
Member
 
Berichten: 47
Geregistreerd: di maart 06, 2012 5:52 pm

Re: Hobby's

Berichtdoor Hidde » za jun 02, 2012 10:22 am

Mijn hobby's zijn tekenen (vooral Disneyfiguren), Donald Duck (bijna alles wat daarmee te maken heeft :P), muziek luisteren en schaatsen/skeeleren.

Edit: En McDrake natuurlijk! ;)
Avatar gebruiker
Hidde
Member
 
Berichten: 43
Geregistreerd: za okt 08, 2011 4:04 pm
Woonplaats: Delft

Re: Hobby's

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » ma jun 04, 2012 2:50 pm

Mijn hobby's zijn: Donald Duck, tekenen, dierentuinen bezoeken, minecraft spelen (is er hier nog iemand die minecraft speelt?) en strips lezen.
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Member
 
Berichten: 22
Geregistreerd: wo feb 01, 2012 7:26 pm

Re: Hobby's

Berichtdoor Liampie » za jun 15, 2013 6:28 pm

Mijn hobby's zijn:
- Tekenen (cartoons)
- The Simpsons & Donald Duck verzamelen
- (Strip)boeken lezen
- Luisteren naar Robbie Williams, welke ik 13 juli 2013 in de A'dam Arena zie :D
- Computeren (gwoon Internet surfen ;))
- Buiten zijn
Liampie
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: za jun 15, 2013 6:19 pm

Re: Hobby's

Berichtdoor Liampie » wo jun 19, 2013 6:04 pm

Liampie schreef:Mijn hobby's zijn:
- Tekenen (cartoons)
- The Simpsons & Donald Duck verzamelen
- (Strip)boeken lezen
- Luisteren naar Robbie Williams, welke ik 13 juli 2013 in de A'dam Arena zie :D
- Computeren (gwoon Internet surfen ;))
- Buiten zijn


*wie
Liampie
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: za jun 15, 2013 6:19 pm

Volgende

Keer terug naar Vakantie en vrije tijd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron