Vertel een lollige mop!

Moppen, raadsels, quizzen

Berichtdoor montoyaruler3 » vr jun 30, 2006 10:26 am

Wat zijn 2 negers in een slaapzak?
Een Twix

Wat heb je als je 10 negers tegen een witte muur zet?
Een streepjescode

Wat zegt een eend als ie tegen de raam vliegt?
Kwak

Waarom heeft Jan Marijnissen een rode telefoon?
Om mee te bellen (en stiekem omdat ie communist is)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Funniest Joke in World » do aug 24, 2006 1:11 am

The Funniest Joke in the World - Monty Python
Afbeelding
http://www.youtube.com/watch?v=Sr5HpgV42LQ
Funniest Joke in World
 

Berichtdoor Vieze Vork » do aug 24, 2006 1:31 am

Monty Python - The Restaurant Sketch (or The Dirty Fork)
Afbeelding
http://www.youtube.com/watch?v=b7p1Di1rXuk
Vieze Vork
 

Berichtdoor houthakker » za sep 16, 2006 2:30 am

Monty Python Lumberjack Sketch
Afbeelding
http://www.youtube.com/watch?v=M9Ly2XCE3jQ
houthakker
 

Berichtdoor (anoniem) » wo sep 20, 2006 3:53 am

In het echt ben ik heel erg grappig. Nee, nu niet meteen minzaam lachen. Het is écht waar. Zo kan ik bijvoorbeeld heel leuk uit de hoek komen... waar de klappen vallen. Hahahahaha! Nou, ik zei het toch!!!
(anoniem)
 

Berichtdoor Lachende man » wo sep 20, 2006 10:19 am

Hahahaha!
Lachende man
 

Berichtdoor forumclown » wo sep 20, 2006 6:53 pm

Er komt een professor bij een universiteit kijken of de studenten wel slim genoeg zijn. Hij vraagt of de slimste student even bij hem wil komen voor een paar vraagjes. Nou dus die jongen komt naar de professor toe. En de professor begint met de eerste vraag: "Hoe noemen we het ding om naar de sterren te kijken?" Waarop de student antwoordt: "Een telescoop." "Goed." zegt professor. "En om naar bacteriën te kijken?" "Een microscoop." "Goed. En nu een lastige: Hoe noemen we het ding om door Muren te kijken? Waarop de student antwoordt: "Kan dat dan?" "Ja." zegt de professor. "Waarmee dan?" vraagt de student. "Met een raam, mijn beste jongen, met een raam!"
forumclown
 

Berichtdoor parachutist » do sep 21, 2006 4:20 am

Een parachutist springt uit een vliegtuig. Als het zover is, trekt hij aan zijn parachute. Noppes. Hij trekt aan zijn reserve-parachute. Noppes. Met een vaart dondersteent hij naar beneden. Dan komt er van onderaf iemand omhoog schieten met verbrande kleren, helemaal onder het roet... Roept de parachutist: "Heb jij verstand van parachutes?" "Nee", roept de ander, "en ook niet van gaskachels."
parachutist
 

Berichtdoor loonstrook » ma sep 25, 2006 4:30 am

Een secretaresse bekijkt aan het eind van de maand haar salarisstrook en ziet met opwinding dat er vijfhonderd euro te veel is bijgeschreven. Maar ze besluit er niets van te zeggen. Een maand later staat er vijfhonderd euro te weinig op haar salarisstrook. Boos stapt ze naar haar baas om zich te beklagen. Haar baas: "Maar waarom heeft u vorige maand uw mond gehouden toen er teveel op stond?" Secretaresse: "Eén fout wil ik door de vingers zien, maar twee wordt me te gortig!"
loonstrook
 

Berichtdoor vader en zoon » ma sep 25, 2006 4:40 am

Vader en zoon van 't platteland gingen winkelen bij een groot warenhuis met veel verdiepingen. De winkels boeiden hen niet, wel één ding. Dat was een grote blinkende wand met 2 wanden die open en dicht gingen (de lift). De zoon vroeg aan zijn pa wat dit was. Maar pa zei: "Dat weet ik niet mijn zoon, dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets tegenkom." Plots staat er een oud vrouwtje voor deze wand en stapt naar binnen. Zoon en vader zien cijfertjes omhoog en omlaag gaan. De wanden gaan weer open en er komt een heel mooie dame van 24 uit de lift. "Hé," zegt de vader tegen zijn zoon: "haal vlug je moeder!"
vader en zoon
 

Berichtdoor vervelende joggers » vr sep 29, 2006 2:37 am

Een man rijdt in zijn auto op de snelweg.
Hij is al lang aan het rijden en hij besluit om eventjes op een parking te stoppen en wat uit te rusten.
Hij gaat de eerste parking er af en parkeert zijn auto.
De plaats die hij gekozen heeft ligt jammer genoeg langs een veelgebruikt joggingpaadje.
Hij staat nog maar 5 minuten geparkeerd of er komt een jogger van het paadje af,tikt op zijn raampje en vraagt : Meneer, weet U misschien hoe laat het is ?
De man kijkt op zijn horloge en zegt : Kwart na acht..
De jogger loopt verder en de man zet zich opnieuw gemakkelijk.
Na 5 minuten tikt er weer iemand op zijn raampje, het is een andere jogger en ook hij vraagt hoe laat het is.
Twintig over acht ,zegt de man enigszins verveeld.
De jogger bedankt hem en loopt verder. De man wil zich opnieuw comfortabel nestelen ,maar ziet dan dat er meerdere joggers lopen en beseft dat het niet lang gaat duren voor hij wéér gestoord gaat worden...
Dus pakt hij een stuk papier en schrijft erop : Ik weet NIET hoe laat het is !!!
Hij kleeft het papiertje tegen zijn raampje en laat zich opnieuw lekker onderuit zakken in zijn zetel.
Als hij bijna is ingedommeld tikt er wéér een jogger op de raam en die zegt : Meneer, het is half negen.
vervelende joggers
 

Berichtdoor Meme haren worst » vr sep 29, 2006 3:05 am

Een vrouw staat aan het vuur worst in de pan te bakken. Zij snijdt de twee uiteinden eraf. Haar man vraagt... "Schatteke, waarom snijde gij die toppekes er altijd af?" De vrouw antwoordt... "Ik weet niet, dat moet ge eens aan mijn moeder vragen die doet dat ook altijd..."

En ze gaan naar haar moeder. "Mama," vraagt ze "Waarom snijde gij van de worst altijd die uiteindekes er af?" "Wel schat," zegt haar moeder "Dat moeten we eens aan de Bomma vragen die deed dat ook altijd."

De dag daarop, iedereen naar de Bomma... "Bomma?" vragen ze "Waarom snijdt gij altijd de toppekes van de worst als ge staat te bakken?" "Oooh, jaa... die toppekes..." zegt de Bomma... 'Ik weet het niet meer, maar ons Meme deed dat ook altijd, dat moeten we haar toch eens vragen..."

"Ons Meme? Die is al 102 jaar oud!" roept iemand.
"We willen het toch weten!" antwoordt iedereen.
Dus iedereen naar het rusthuis... Bij de Meme in het rusthuis aangekomen, vragen ze onmiddellijk: "Meme, waarom snijde gij de toppekes altijd van de worst?" Meme is een beetje doof...
"Wablief?" roept ze.

"MEME, WIJ SNIJDEN DE TOPPEKES VAN DE WORST,WAAROM DOEN WE DAT?..."

"WATTE?" roept Meme.... "BAKTE GOLLE NOG ALTIJD IN DAT KLEIN PANNEKKE?"
Meme haren worst
 

Berichtdoor lachende Hollander » zo okt 01, 2006 12:05 am

Op de fiets
Twee Belgen hebben fietsen gehuurd en zijn een ritje aan het maken. Opeens stapt een van de Belgen af, en hij laat uit beide banden lucht lopen. "Wat doe je nou?" vraagt de ene Belg. Zegt de ander: "Ja, mijn zadel zit een beetje te hoog."

In een winkel
Er komt een Belg bij de bakker en vraagt op z'n plat Belgisch: "Allez, sunne, heb-de-gij voor mij 'n brood?" "Natuurlijk", zegt de bakker. En terwijl hij het brood pakt vraagt hij: "U komt zeker uit België?" "Awel, hoe weet ge dat?" vraagt de Belg verbaasd. "Ja," zegt de bakker, "dat hoor ik aan uw uitspraak." Nou, dat vindt de Belg helemaal niet leuk, want hij woont al vijf jaar in Nederland. Hij gaat dus ijverig studeren op z'n uitspraak en twee maanden later spreekt hij keurig ABN. Hij gaat naar de winkel en vraagt aan de verkoper (dus in keurig Nederlands) "Goedendag, meneer. Heeft u voor mij een sesambrood?" "Nou," zegt de verkoper, "u bent zeker een Belg?" "Nou ja," zegt de Belg, "hoe weet u dat? Kunt u dat aan mijn uitspraak horen?" "Nee," zegt de verkoper, "uw uitspraak is perfect, maar u staat nu niet bij de bakker, maar in een fietsenwinkel!"

Sjefke als testpiloot
Sjefke had een baan als testpiloot. Hij vloog met zijn helikopter naar een hoogte van 5.000 voet, naar 10.000 voet en tenslotte naar 15.000 voet. Plotseling stortte hij neer. "Wat is er gebeurd, Sjefke?" vroeg de kolonel. "Het werd te koud daarboven," zei Sjefke, "en toen heb ik de ventilator maar uitgezet."

Een Belg op safari
Een Nederlander vraagt aan een Belg die net terug is van safari: "Wat voor beesten heb je allemaal gezien?" Belg: "Apen, tijgers en leeuwen, dangeroes..." Nederlander: "Dangerous, bedoel je geen kangarous?" Belg: "Nee, dangerous. Er stonden overal bordjes: Dangerous, Dangerous."

Verkeersbord
In België hebben ze net als bij ons van die ronde borden met een rode rand en daarin een zwart autootje rechts en een rode links. In België echter staat er consequent de volgende toevoeging onder: "Geldt ook voor andere kleuren."

In de Middeleeuwen
Tijdens de Middeleeuwen wordt een Vlaamse stad belegerd. Als de aanvaller hun stormladders tegen de wallen zetten, roepen de belegerden: "Kokende olie, kokende olie!" Vanuit het centrum van de stad wordt er teruggeroepen: "Ogenblikje, de frieten moeten er eerst nog uit!"

Belg bij de Nederlandse grens
Komt een Belg bij de Nederlandse grens met een fiets aanrijden en met een fiets op zijn nek.
Zegt de douane beambte: "Wat moet jij met twee fietsen?"
Belg: "Ja, maar ik moet naar Amsterdam."
Douane: "Maar daar heb je toch geen twee fietsen voor nodig?"
Belg: "Jawel, want ik moet onderweg overstappen.
lachende Hollander
 

Berichtdoor Koos Naampje » ma okt 02, 2006 12:53 am

SCHAT, LIEVELING, DUIFJE...

Een ouder echtpaar nodigde de buren uit om te komen eten. Telkens
als de oude man zijn vrouw iets vroeg, begon hij met 'schat', 'lieveling', 'duifje', 'honnepon' enzovoorts.
De buren waren onder de indruk, want het echtpaar was al bijna 60 jaar getrouwd.

Toen de vrouw even naar de keuken was, zei de buurman tegen de man:
"Ik vind het zo mooi dat u uw vrouw na al die jaren dat u getrouwd
bent, nog steeds koosnaampjes geeft".

De oude man boog zijn hoofd. "Om eerlijk te zijn, ik kan al tien jaar niet meer op haar naam komen."
Koos Naampje
 

Berichtdoor 2006 » ma okt 02, 2006 1:30 am

JE WEET DAT JE IN 2006 LEEFT ALS...

1. Je per ongeluk je paswoord ingeeft in de microgolf-oven...

2. Je in geen jaren "patience" gespeeld hebt met echte kaarten...

3. Je een lijst hebt van 12 telefoonnummers voor een familie van drie personen...

4. Je een e-mail stuurt naar de persoon van het bureau naast het jouwe...

5. Je reden om geen contact te houden met bepaalde familie of vrienden is dat ze geen e-mail adressen hebben...

6. Je je eigen oprit oprijdt en dan met je gsm belt om te zien of er iemand binnen is om de boodschappen mee uit je auto te laden...

7. Elke reclame-spot op tv een website vermeldt onderaan het scherm...

8. Je huis verlaten zonder je gsm, die je de eerste 20, 30 of zelfs veertig jaar van je leven niet gehad hebt, is nu reden om in paniek te raken en als een gek terug naar huis te keren om het verrekte ding op te halen...

10. Je 's morgens opstaat en eerst online gaat alvorens koffie te zetten...

11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )

12. Dat je dit allemaal al knikkend en lachend leest...

13. Erger nog, je weet precies naar wie je deze mail gaat doorsturen...

14. Je zelfs te bezig bent om te merken dat er geen nummer 9 is op deze lijst....

15. Dat je zelfs terug gescrold bent om te checken of er inderdaad geen nummer 9 IS !

EN DAT JE NU MET JEZELF ZIT TE LACHEN....
2006
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Moppen en raadsels

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron