Carnaval

Hobbies, vakanties, toerisme, feestdagen, uitgaan

Berichtdoor Dukka » za feb 25, 2006 12:02 am

Jaja, hét feest van elk jaar carnaval komt er weer aan!
3(+) dagen uitbundig feestvieren!
(Voor de noordelingen: 3 dagen je helemaal zat zuipen terwijl iedereen, jong en oud, zich heeft verkleed en danst op vreselijke muziek)

Ikzelf kijk er alweer lang uit, en ben van plan lekker te feesten. (Ondanks ik gewoon moet werken :))
Vandaag alleen een flinke tegenvaller moeten verwerken, aangezien het grootste deel van onze groep heeft afgezegt om morgen naar Venlo te gaan, blijven we thuis :mad:

Nog meer carnavalsvierders hier? En welke noordelingen verklaren ons voor gek?
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor Rockerduck » za feb 25, 2006 2:59 am

Ik ga in ieder geval niet vieren. Na al die jaren heb k het wel gezien. Bovendien moet ik dinsdag een opdracht inleveren en heb ik woensdag een tentamen waarvoor ik moet studeren. maandag en dinsdag heb ik sowieso college. Ze houden veel te weinig reden met arme studenten. :(
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » wo maart 01, 2006 12:51 pm

Helaas zit het er alweer op. Dat is idd zonde, dat je niet naar Venlo hebt kunnen gaan. Helaas moest ik werken, ik had zown polsbandje ;) Mja, moest werken.

Andere dagen waren top, gister moeten DJ'en in de kroeg ;) en naar de boerentent Sjaen gweest, was echt vet :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Dukka » vr maart 03, 2006 10:59 pm

Pff, helaas dat het erop zit? Mwah, na 4 dagen feest (jep, de zaterdag niet meer na Venlo geweest maar s'avonds wel weer in 'Rooj') en elke ochtend (te) vroeg op, ben ik bijna blij dat het voorbij is. De woensdag en donderdag was ik helemaal kapot, en hard toe aan vakantie :/;)

Ik ben tijdens de hele carnaval in Rooj (de naam van Venray tijdens 'dees dolle daag'). Geen speciale gasten (tenminste, geen gasten die men ook kent buiten Rooj), maar minstens zo gezellig.
Vasteloavend 2006 was zeer geslaagd :lol:
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » zo maart 05, 2006 1:04 pm

Dukka schreef:Pff, helaas dat het erop zit? Mwah, na 4 dagen feest (jep, de zaterdag niet meer na Venlo geweest maar s'avonds wel weer in 'Rooj') en elke ochtend (te) vroeg op, ben ik bijna blij dat het voorbij is. De woensdag en donderdag was ik helemaal kapot, en hard toe aan vakantie :/;)

Ik ben tijdens de hele carnaval in Rooj (de naam van Venray tijdens 'dees dolle daag'). Geen speciale gasten (tenminste, geen gasten die men ook kent buiten Rooj), maar minstens zo gezellig.
Vasteloavend 2006 was zeer geslaagd :lol:

Zit ook wel wehr wat in ja ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Kjell » vr maart 10, 2006 11:15 pm

Carnaval... Is dat nou echt wat? Of is het nou alleen maar zatt mensen over straat enzo? Ik heb het nog nooit gevierd, doen we niet in Overijssel.
Kjell
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:50 pm


Keer terug naar Vakantie en vrije tijd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron