Dromen

Heb je een bril of een snor?

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma feb 27, 2006 3:10 pm

Zo lang je het maar voor je houdt hoeft je niets te spijten.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor diederik » ma feb 27, 2006 6:10 pm

Ik droomde dat mijn kamer één grote puinhoop was en onze hulp heel erg boos werd...
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » wo maart 01, 2006 12:44 pm

Rockerduck schreef:
Kjell schreef:Ik ben de laatste tijd nogal koortsig, 39,5 graden koorts enzo. Dan droom ik zelfs als ik midden in de nacht naar de wc loop nog, een soort halfdroom. Laatst had ik het gevoel dat mijn kamer ineens 10 keer groter was, heel eng.

Dat heb ik alleen als ik dronken ben. ;)

Wat ik vannacht gedroomd heb? Eh... nogal intiem, vrees ik. Sorry. :P

Toevallig dat ik dat afgelopen weekend nou ook had, en dan werkt zown paracetamol nog best aardig ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Jopie » wo maart 01, 2006 1:08 pm

Ik droomde dat ik levend werd opgegeten door een baviaan die toen ertussen uit kneep naar zuid-Swahili waar hij de flamenco ging dansen.
Gelukkig werd ik al snel gewekt door een man met een mes in z'n hand een enge hoektanden. Ik had echt niet langer die enge kunnen dromen
Jopie
 

Berichtdoor Rockerduck » do maart 02, 2006 12:39 am

montoyaruler3 schreef:Toevallig dat ik dat afgelopen weekend nou ook had, en dan werkt zown paracetamol nog best aardig ;)

Alcohol en medicijnen zijn anders een zeer af te raden combinatie!

Deze Jopie, is dat dezelfde als de inmiddels beroemde McDuck-Jopie?
Laatst bijgewerkt door Rockerduck op do maart 02, 2006 12:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Jopie » do maart 02, 2006 12:41 am

Welke Jopie?
Jopie
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do maart 02, 2006 2:12 pm

Rockerduck schreef:
montoyaruler3 schreef:Toevallig dat ik dat afgelopen weekend nou ook had, en dan werkt zown paracetamol nog best aardig ;)

Alcohol en medicijnen zijn anders een zeer af te raden combinatie!

Deze Jopie, is dat dezelfde als de inmiddels beroemde McDuck-Jopie?

Dat klopt idd, maar volgesmij is un asperientje nog niet zo heel erg ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor de stem van je geweten » di maart 28, 2006 3:44 pm

Montagneruler doe maar stoer nu het nog kan. Jij eindigt voortijdig in een tehuis voor Korsakov-patiënten. Keer terug, voordat het te laat is!
de stem van je geweten
 

Berichtdoor Remi Dola » di maart 28, 2006 3:50 pm

Arme Montecarloruler. Hij heeft verkeerde vrienden. Sinds hij Rockerduck kent is hij vreselijk veranderd. Rockerduck en Montignacruler. De nieuwe Bonnie en Clyde.
Remi Dola
 

Berichtdoor Rockerduck » di maart 28, 2006 9:58 pm

Ik had wel héél raar gedroomd. Dat ik een zaal was met overal mensen om me heen. Die kwamen kijken naar Wim Sonneveld. Maar die ging met Adolf Hitler de trap op naar een balkon. Van daaruit probeerde Sonneveld mij belachelijk te maken en iedereen klapte voor hem en lachte erom. Totdat ik terug ging praten en hem verbaal helemaal inmaakte en alle mensen opeens voor mij begonnen te juichen.

En ik had niéts gedronken voor het slapengaan! :P
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Dukka » di maart 28, 2006 10:28 pm

Zeker weten dat het geen dagdroom was?
"This is a business for lame ducks."
Dukka
Member
 
Berichten: 109
Geregistreerd: za jan 14, 2006 2:08 pm

Berichtdoor Rockerduck » di maart 28, 2006 11:50 pm

Dukka schreef:Zeker weten dat het geen dagdroom was?

Geloof me, dan droom ik over heel andere dingen!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ware Cabaretliefhebber » wo maart 29, 2006 6:53 pm

Rockerduck schreef:Van daaruit probeerde Sonneveld mij belachelijk te maken en iedereen klapte voor hem en lachte erom. Totdat ik terug ging praten en hem verbaal helemaal inmaakte en alle mensen opeens voor mij begonnen te juichen.

Wim Sonneveld belachelijk maken? Was jij dat? Komt Sonneveld bij hoge uitzondering een voorstelling geven, wordt hij voortdurend lastiggevallen door een gefrustreerde knakker op de eerste rij. Toon Hermans schrok ontzettend toen hij dat vernam, en heeft meteen zijn nieuwe tournee afgezegd. Zo heb je toch geen leven meer na de dood?
Ware Cabaretliefhebber
 

Berichtdoor Rockerduck » do maart 30, 2006 12:33 am

Ware Cabaretliefhebber schreef:Wim Sonneveld belachelijk maken? Was jij dat? Komt Sonneveld bij hoge uitzondering een voorstelling geven, wordt hij voortdurend lastiggevallen door een gefrustreerde knakker op de eerste rij. Toon Hermans schrok ontzettend toen hij dat vernam, en heeft meteen zijn nieuwe tournee afgezegd. Zo heb je toch geen leven meer na de dood?

Vind je het gek? Hij heulde met Adolf Hitler! Dan moet iemand hem op z'n nummer zetten, toch? Bovendien heb ik geloof ik Toon Hermans ook nog genoemd, als goed alternatief voor Sonneveld. Dat bracht me veel applaus! :D
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ware Cabaretliefhebber » vr maart 31, 2006 7:40 pm

Rockerduck schreef:Vind je het gek? Hij heulde met Adolf Hitler! Dan moet iemand hem op z'n nummer zetten, toch?

Jij sufferd, waar had Adolf Hilter een hekel aan? Aan homo's! Wat was Wim Sonneveld? Een homo! Wim Sonneveld heeft Adolf Hitler bekeerd en jij verpest het!
Ware Cabaretliefhebber
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Vertel over jezelf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron