Top 2000

Uitzendingen, internet.

Berichtdoor Daniel » vr okt 19, 2007 7:18 pm

Avro website, 24-11-2006:
Beste Leo Blokhuis...

Zojuist heb ik gekeken naar de stemfinale van de Top 2000 op televisie. Je hebt mij in een verkeerde stemming gebracht en dat neem ik je kwalijk.

Voor iedereen die het programma niet heeft gezien: Blokhuis wordt sinds een aantal jaren de inhoudelijke duiding van de Top 2000 toevertrouwd. Dat hij tijdens sommige Top 2000 televisie-avonden zo nu en dan zijn eigen smaak laat prevaleren, is tot daar aan toe. Een beetje muziekliefhebber moet immers tegen een stootje kunnen, maar Blokhuis heeft zojuist anderhalf uur over mijn muzieksmaak en die van miljoenen anderen heen staan piesen. En passant beledigt hij ook de zender die hem zijn televisiebekendheid heeft gegeven. "Een zender krijgt de lijst die hij verdient", zei hij smalend toen de hoge positie van Boudewijn de Groot ter sprake kwam.

Leo wie denk je dat jij bent? God popmuziek?

Ik vraag je openlijk om je arrogante houding jegens de Top 2000 te laten varen. Want je herhaalt jezelf en je snapt langzamerhand niet meer dat muziek persoonlijke emoties oproept. Die moet je in tact laten. Anders vermoord je willens en wetens mijn lol in onbevangen naar muziek luisteren.

Vermoord mijn Top 2000 gevoel niet!

Hans

Naschrift Hans: Vandaag heb ik met Leo gesproken. Wat mij betreft is de lucht geklaard.
Ik vertrouw er op dat de Top 2000 voor iedereen opnieuw een fantastisch evenement gaat worden!

bron: http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/182515
Daniel
Member
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za jul 01, 2006 3:17 pm

Berichtdoor Daniel » ma jan 21, 2008 4:41 am

De 'Top 2000 A Gogo' had in de uitzending van 26 december 2007 een special over 'Ik doe wat ik doe' van Astrid Nijgh.
Hierin zou verteld zijn dat Astrid in een autootje achter Lennaert aanreed om te kijken waar hij 's avonds naar toe ging...naar een peeskamertje. En dat Astrid, toen hij 's avonds thuiskwam, niet boos of verdrietig was. Omdat een schrijver toch ergens inspiratie vandaan moet halen.

bron: email van 8 januari 2008
Daniel
Member
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za jul 01, 2006 3:17 pm


Keer terug naar Radio & TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron