Ga met me mee

Boeken, schoolkranten.

Ga met me mee

Berichtdoor marcvelde » zo jul 22, 2012 10:52 pm

Ga met me mee zal qua formaat, dikte, omslagillustratie en vormgeving in precies dezelfde stijl uitgevoerd worden als de biografie. Het boek zal (vermoedelijk) eind 2008 verschijnen

Dit staat te lezen op de website van Lennaert Nijgh bij Verzameld Werk http://www.lennaertnijgh.nl/korteversie/verzameld-werk.html

Weet iemand of het boek al verschenen is?

grtjs,
Marc.
marcvelde
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: do feb 16, 2012 8:43 am
Woonplaats: Brasschaat (Belgiê)

Re: Ga met me mee

Berichtdoor Daniel » do jul 26, 2012 5:18 pm

Informatie van Peter Voskuil uit, ik neem aan, het jaar 2009:

Verzameld Werk Nijgh loopt vertraging op

De verschijning van het Verzamelde Werk van Lennaert Nijgh is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Het boek, dat enige tijd geleden op deze site werd aangekondigd, heeft vertraging opgelopen. De verwachting is dat het Verzameld Werk-dat al enige tijd helemaal drukklaar ligt te wachten op uitgave- dit jaar zeker nog niet zal verschijnen. Aan de vertraging liggen uitgevers- en subsidieperikelen ten grondslag.

bron: http://www.lennaertnijgh.nl/korteversie/nieuws.html

Sindsdien heb ik niets meer over deze geplande uitgave gehoord. Ook niets over eventuele andere nieuwe uitgaven. Helaas.
Daniel
Member
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za jul 01, 2006 3:17 pm

Re: Ga met me mee

Berichtdoor marcvelde » vr jul 27, 2012 12:01 pm

Zover had ik het nog niet gelezen. Bedankt voor de info.
Ik kijk er naar uit.

Grtjs,

Marc.
marcvelde
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: do feb 16, 2012 8:43 am
Woonplaats: Brasschaat (Belgiê)

Re: Ga met me mee

Berichtdoor Daniel » vr jul 27, 2012 6:44 pm

Ik kijk ook uit naar uitgaven met "nieuw" materiaal van Lennaert Nijgh. Maar ik verwacht niets.

Mijn droevige inschatting is dat Lennaert Nijgh als zelfstandige naam niet genoeg leeft om winstgevend te zijn.
Zou men een CD uitbrengen met de hits waaraan hij heeft gewerkt, dan zou de naam Lennaert Nijgh bekender zijn bij het publiek. Maar zo'n hit-CD bestaat niet. En als er al geen hit-CD is, wat is er dan voor ruimte voor een bloemlezing. (Denk ik.)

Groetjes,
Daniël
Daniel
Member
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za jul 01, 2006 3:17 pm


Keer terug naar Bibliografie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron